A jakie macie wrażenia przy temperaturach z okolic 0st? Ja zauważyłem wzrost ogromny.
Aż przejechałem się w testową trasę z prędkością 100km/h przez 15km. Wynik bliski 200Wh/km, gdzie w lecie z klimą miałem ok 140.
Średnią od września mam 155. A średnia z ostatniego ładowania to aż 225.
Dziś, przy temp. +4st było już całkiem normalne zużycie.
Sporo mam zużycia przy pozycji "kondycjonowanie baterii". Ale to już przy tak nie za niskiej temperaturze (między -2 a +2)? No i to nie jest LFP przecież, które opisuje się jako bardziej wrażliwą.
Żeby nie było, nie narzekam, doświadczam

, uczę się przewidywania

.
I druga kwestia.
Pisaliście, że moc znamionowa systemu podgrzewania baterii to 7kW. No tak, to sporo gdy ma działać.
Macie może widzę co do mocy znamionowej:
- grzania kierownicy (strzelam ok 300-500W)
- ogrzewania w kabinie (strzelam 2kW)
- klimatyzacji (strzelam ok 500W)
- pompy ciepła (tu nie mam pojęcia, bo wydaje mi się że to osobne urządzenie niż klimatyzacja, gdyż wymiennik jest w innym miejscu).