Id.7 awaria

Bronek

Pionier e-mobilności
VW swego czasu wydawał sie bratać z Teslą? Byl jak gdyby zainspirowany. Mając taką bazę serwisową itp wydawało by się stoi na dobrej pozycji do przejścia na ev . A tu się męczą od samego początku

Ad serwisy.
O ile ja nie mam podstaw wiele do narzekania na auto, to faktycznie serwis w Ząbkach ma swoje za uszami, szczególnie z przyczyn organizacyjnych , kontrolnych i pewnie "zarobienia" ?
W moim przypadku na 2 zgłoszenia do stacjonarnego, pierwsza wpadka to jedna dodatkowa wizyta, bo złą część zamówili (nie było wtedy mobilnego ), druga to zapomnieli założyć panelu podszybia we frunku .
Nawet wydając Xsa dali niepotrzebnie amerykańsko/EU przejściówkę ładowania , co dziwne wiedzieli o tym i domagali się zwrotu w aplikacji .
Z drugiej strony zrobili 3 rzeczy o które nie prosiłem a wyszły im że trzeba: to wahacze , izolacja klapki i wiązka kamery tylnej.

Super mam wrażenie o zdalnej diagnostyce i serwisie mobilnym.
(Ciekawe czy ktoś inny to robi ?)
Również należy docenić , iż do tej pory nie była Tesla upierdliwa co do rzeczy modyfikowanych a nie mających związku z problemami . U innych czasem to utrata gwarancji na całość . Tesla pozwala grzebać bez konsekwencji w okresie gwarancyjnym innym mechanikom o ile zrobią to zgodnie ze sztuką. Oczywiście wiadomo że nie wszędzie ale tam gdzie to dotyczy elementów "normalnego auta".
Podsumowując , jak zwykle wiele zależy od łudzi.
Byłem i widziałem serwis w Ząbkach, byl kociął .
Generalnie w usługach widoczny jest spadek jakości , brak poczucia wstydu itp jak coś się źle zrobi i to w nieważne czy mechanik , malarz czy hydraulik . Tyle w trakcie porannego wzwodu twórczego mam do powiedzenia :) a ten niewykorzystany może nigdy nie powrócić!
 
Last edited:

cooler

Pionier e-mobilności
VW swego czasu wydawał sie bratać z Teslą? Byl jak gdyby zainspirowany. Mając taką bazę serwisową itp wydawało by się stoi na dobrej pozycji do przejścia na ev . A tu się męczą od samego początku

Ad serwisy.
O ile ja nie mam podstaw wiele do narzekania na auto, to faktycznie serwis w Ząbkach ma swoje za uszami, szczególnie z przyczyn organizacyjnych , kontrolnych i pewnie "zarobienia" ?
W moim przypadku na 2 zgłoszenia do stacjonarnego, pierwsza wpadka to jedna dodatkowa wizyta, bo złą część zamówili (nie było wtedy mobilnego ), druga to zapomnieli założyć panelu podszybia we frunku .
Nawet wydając Xsa dali niepotrzebnie amerykańsko/EU przejściówkę ładowania , co dziwne wiedzieli o tym i domagali się zwrotu w aplikacji .
Z drugiej strony zrobili 3 rzeczy o które nie prosiłem a wyszły im że trzeba: to wahacze , izolacja klapki i wiązka kamery tylnej.

Super mam wrażenie o zdalnej diagnostyce i serwisie mobilnym.
(Ciekawe czy ktoś inny to robi ?)
Również należy docenić , iż do tej pory nie była Tesla upierdliwa co do rzeczy modyfikowanych a nie mających związku z problemami . U innych czasem to utrata gwarancji na całość . Tesla pozwala grzebać bez konsekwencji w okresie gwarancyjnym innym mechanikom o ile zrobią to zgodnie ze sztuką. Oczywiście wiadomo że nie wszędzie ale tam gdzie to dotyczy elementów "normalnego auta".
Podsumowując , jak zwykle wiele zależy od łudzi.
Byłem i widziałem serwis w Ząbkach, byl kociął .
Generalnie w usługach widoczny jest spadek jakości , brak poczucia wstydu itp jak coś się źle zrobi i to w nieważne czy mechanik , malarz czy hydraulik . Tyle w trakcie porannego wzwodu twórczego mam do powiedzenia :) a ten niewykorzystany może nigdy nie powrócić!
Ja też uważam, że usługi schodzą na psy, ale nie powinniśmy się na to zgadzać. Inaczej pójdą w dół już całkiem. Polecam kontakt do biura rzecznika konsumentów w takich sprawach - sprzedający nagle zyskują chęć na rozmowy.
 
Last edited:

nabrU

Moderator
Dla ciekawych proponuje poczytać przeboje z id.3 by @consigliero versus kompletny brak przygód by @nabrU.

Źle nie było, miałem zasadniczo 2 usterki.
Jedna to rozładowany aku 12V - problem rozwiązany przez VW Assistance pod domem.
Drugi to 'bąblujący' lakier na plastikowym elemencie przedniego zderzaka, który VW niekoniecznie chciał zakwalifikować jako wada fabryczna więc trochę bojów z nimi było zanim wymienili element w ramach gwarancji. Ale dali potem chyba z 500 funtów i koszyk wina jako 'goodwill gesture' za 3 miesiące 'bujania' się z nimi.
 

Olecki

Pionier e-mobilności
Super mam wrażenie o zdalnej diagnostyce i serwisie mobilnym.
(Ciekawe czy ktoś inny to robi ?)
W dziedzinie pojazdów specjalistycznych czy służących do pracy to prawie że norma, w samochodach osobowych mimo że serwis mobilny jest znacznie droższy dla producenta to też zaczyna się pojawiać taki trend. W jednej z ostatnich aktualizacji softu Volvo w samochodach z infotainmentem na Androidzie dodało możliwość zdalnej diagnostyki. Ich wewnętrzny system serwisowy został przystosowany do obsługi serwisu mobilnego i zaczęli testy takiej usługi w niektórych krajach, pewnie w Polsce też będzie taka możliwość ale jeszcze nie ma podanej daty. Wiem że inne firmy też pracują nad wdrożeniem podobnych rozwiązań.
 

luki

Pionier e-mobilności
Może producenci liczą na zarobek na subskrypcji usługi zdalnej diagnostyki. W tej chwili jest tak, że po 3-latach już nikt nie jeździ do ASO, więc i zarobku nie ma. A może kilku klientów się skusi na diagnostykę zdalną, może jakiś pakiet danych,... Możliwości jest wiele, a reszta pozostaje w wyobraźni
 

less

Posiadacz elektryka
Aktualizacja, mam nadzieję że ostatnia. Auto zostało naprawione. Jeździ, błędów brak. Zobaczymy jak dalej pójdzie. Trwało to wszystko nieco ponad miesiąc licząc od pierwszych objawów, w tym ostatni pobyt w ASO od 1.10
 

consigliero

Pionier e-mobilności
A nam przyszła aktualizacja. Co się zmieniło? Na pewno cyfra, zamiast 3,2 jest 3,7 i autem da się jechać
 

Attachments

  • IMG_5845.jpeg
    IMG_5845.jpeg
    2,8 MB · Liczba wyświetleń: 22

adamq

Fachowiec
Aktualizacja, mam nadzieję że ostatnia. Auto zostało naprawione. Jeździ, błędów brak. Zobaczymy jak dalej pójdzie. Trwało to wszystko nieco ponad miesiąc licząc od pierwszych objawów, w tym ostatni pobyt w ASO od 1.10
Z ciekawości - co finalnie zdiagnozowano?
 

UseYbrain

Posiadacz elektryka
Top