Id.7 awaria

Bronek

Pionier e-mobilności
VW swego czasu wydawał sie bratać z Teslą? Byl jak gdyby zainspirowany. Mając taką bazę serwisową itp wydawało by się stoi na dobrej pozycji do przejścia na ev . A tu się męczą od samego początku

Ad serwisy.
O ile ja nie mam podstaw wiele do narzekania na auto, to faktycznie serwis w Ząbkach ma swoje za uszami, szczególnie z przyczyn organizacyjnych , kontrolnych i pewnie "zarobienia" ?
W moim przypadku na 2 zgłoszenia do stacjonarnego, pierwsza wpadka to jedna dodatkowa wizyta, bo złą część zamówili (nie było wtedy mobilnego ), druga to zapomnieli założyć panelu podszybia we frunku .
Nawet wydając Xsa dali niepotrzebnie amerykańsko/EU przejściówkę ładowania , co dziwne wiedzieli o tym i domagali się zwrotu w aplikacji .
Z drugiej strony zrobili 3 rzeczy o które nie prosiłem a wyszły im że trzeba: to wahacze , izolacja klapki i wiązka kamery tylnej.

Super mam wrażenie o zdalnej diagnostyce i serwisie mobilnym.
(Ciekawe czy ktoś inny to robi ?)
Również należy docenić , iż do tej pory nie była Tesla upierdliwa co do rzeczy modyfikowanych a nie mających związku z problemami . U innych czasem to utrata gwarancji na całość . Tesla pozwala grzebać bez konsekwencji w okresie gwarancyjnym innym mechanikom o ile zrobią to zgodnie ze sztuką. Oczywiście wiadomo że nie wszędzie ale tam gdzie to dotyczy elementów "normalnego auta".
Podsumowując , jak zwykle wiele zależy od łudzi.
Byłem i widziałem serwis w Ząbkach, byl kociął .
Generalnie w usługach widoczny jest spadek jakości , brak poczucia wstydu itp jak coś się źle zrobi i to w nieważne czy mechanik , malarz czy hydraulik . Tyle w trakcie porannego wzwodu twórczego mam do powiedzenia :) a ten niewykorzystany może nigdy nie powrócić!
 
Last edited:

cooler

Pionier e-mobilności
VW swego czasu wydawał sie bratać z Teslą? Byl jak gdyby zainspirowany. Mając taką bazę serwisową itp wydawało by się stoi na dobrej pozycji do przejścia na ev . A tu się męczą od samego początku

Ad serwisy.
O ile ja nie mam podstaw wiele do narzekania na auto, to faktycznie serwis w Ząbkach ma swoje za uszami, szczególnie z przyczyn organizacyjnych , kontrolnych i pewnie "zarobienia" ?
W moim przypadku na 2 zgłoszenia do stacjonarnego, pierwsza wpadka to jedna dodatkowa wizyta, bo złą część zamówili (nie było wtedy mobilnego ), druga to zapomnieli założyć panelu podszybia we frunku .
Nawet wydając Xsa dali niepotrzebnie amerykańsko/EU przejściówkę ładowania , co dziwne wiedzieli o tym i domagali się zwrotu w aplikacji .
Z drugiej strony zrobili 3 rzeczy o które nie prosiłem a wyszły im że trzeba: to wahacze , izolacja klapki i wiązka kamery tylnej.

Super mam wrażenie o zdalnej diagnostyce i serwisie mobilnym.
(Ciekawe czy ktoś inny to robi ?)
Również należy docenić , iż do tej pory nie była Tesla upierdliwa co do rzeczy modyfikowanych a nie mających związku z problemami . U innych czasem to utrata gwarancji na całość . Tesla pozwala grzebać bez konsekwencji w okresie gwarancyjnym innym mechanikom o ile zrobią to zgodnie ze sztuką. Oczywiście wiadomo że nie wszędzie ale tam gdzie to dotyczy elementów "normalnego auta".
Podsumowując , jak zwykle wiele zależy od łudzi.
Byłem i widziałem serwis w Ząbkach, byl kociął .
Generalnie w usługach widoczny jest spadek jakości , brak poczucia wstydu itp jak coś się źle zrobi i to w nieważne czy mechanik , malarz czy hydraulik . Tyle w trakcie porannego wzwodu twórczego mam do powiedzenia :) a ten niewykorzystany może nigdy nie powrócić!
Ja też uważam, że usługi schodzą na psy, ale nie powinniśmy się na to zgadzać. Inaczej pójdą w dół już całkiem. Polecam kontakt do biura rzecznika konsumentów w takich sprawach - sprzedający nagle zyskują chęć na rozmowy.
 
Last edited:

nabrU

Pionier e-mobilności
Dla ciekawych proponuje poczytać przeboje z id.3 by @consigliero versus kompletny brak przygód by @nabrU.

Źle nie było, miałem zasadniczo 2 usterki.
Jedna to rozładowany aku 12V - problem rozwiązany przez VW Assistance pod domem.
Drugi to 'bąblujący' lakier na plastikowym elemencie przedniego zderzaka, który VW niekoniecznie chciał zakwalifikować jako wada fabryczna więc trochę bojów z nimi było zanim wymienili element w ramach gwarancji. Ale dali potem chyba z 500 funtów i koszyk wina jako 'goodwill gesture' za 3 miesiące 'bujania' się z nimi.
 

Olecki

Pionier e-mobilności
Super mam wrażenie o zdalnej diagnostyce i serwisie mobilnym.
(Ciekawe czy ktoś inny to robi ?)
W dziedzinie pojazdów specjalistycznych czy służących do pracy to prawie że norma, w samochodach osobowych mimo że serwis mobilny jest znacznie droższy dla producenta to też zaczyna się pojawiać taki trend. W jednej z ostatnich aktualizacji softu Volvo w samochodach z infotainmentem na Androidzie dodało możliwość zdalnej diagnostyki. Ich wewnętrzny system serwisowy został przystosowany do obsługi serwisu mobilnego i zaczęli testy takiej usługi w niektórych krajach, pewnie w Polsce też będzie taka możliwość ale jeszcze nie ma podanej daty. Wiem że inne firmy też pracują nad wdrożeniem podobnych rozwiązań.
 

luki

Posiadacz elektryka
Może producenci liczą na zarobek na subskrypcji usługi zdalnej diagnostyki. W tej chwili jest tak, że po 3-latach już nikt nie jeździ do ASO, więc i zarobku nie ma. A może kilku klientów się skusi na diagnostykę zdalną, może jakiś pakiet danych,... Możliwości jest wiele, a reszta pozostaje w wyobraźni
 
Top