Acceleration Boost czyli z 4,4 do 3,9s do 100km/h w TM3 LR

Bronek

Pionier e-mobilności
To są wszystko pierdoly i zachcianki, zabawki i jak parametry dobrych kart graficznych lub sprzętu audio... Nieliczni czerpią coś z tego, większość się cieszy że ma.
To mój drugi raz gdy ma być zrywniej i jest. Czy to daje przy 100km/h mniej sekund?
Nie mam czym zmierzyć. I podobnie jak nie interesują mnie parametry baterii itd, to tu też nie wnikam. Wierzę na słowo, bo Elonowi dobrze z oczu patrzy i do tej pory mam dzięki niemu fajną przygodę z samochodem.

Jest na pewno bardziej narowista 'od dołu.
Czy to wada? Czy subiektywnie udzielone wrażenie? .
Nigdy prawie nie używamy chill i damy radę to okiełznać.
Te mierniki w telefonach to takie raczej "badacze" zdrowia snu, tlenu i nerw i relaksu. Pokazują trend, ale na ich podstawie bym się nie leczył, podobnie nie zakładał bym się o kasę ile Tesla ma tego powera, faktycznie?
Najlepiej empirycznie face to face i zamienić się samochodami. Kilka prób.
Szkoda ze nie ma już u nas lotniska po prusko ruskiego
 

JareG

Pionier e-mobilności
(...)
Najlepiej empirycznie face to face i zamienić się samochodami. Kilka prób.
Szkoda ze nie ma już u nas lotniska po prusko ruskiego
Pamiętam, że kiedyś podczas powrotu z Koszalina (DK11 i potem DK25) pomiędzy Bobolicami a Białym Borem napotkałem tzw. DOL (=Drogowy Odcinek Lotniskowy) - nadałby się do prób. Podobny jest przed Słupskiem (DK210), znam jeszcze ze dwa takie miejsca. Jeśli chodzi o lotnisko, to niecałe 100km od Koszalina, blisko Chojnic (w m. Konarzyny) jest takowe - mój (już były) kolega wydachował mi tam SECa :mad: (przy 250/h skończył mu się pas startowy a SEC nie chciał odlecieć 🤣)

sec-w-polu4.jpg


Pozdrawiam
 
Last edited:

JareG

Pionier e-mobilności
Teoretycznie do próby 0-100-0 powinno po modzie wystarczyć jakieś 150 m pasa startowego :).
Z tymi pasami trzeba uważać, krótkie są :LOL:
A tak poważniej warto postawić jakiś słupek czy coś odpowiednio daleko przed końcem pasa.

OT: Z lotnisk po których można było po cywilnemu pojeździć jest jeszcze Borsk (to blisko Kościerzyny, nad jez. Wdzydze) - ale chyba je sprywatyzowali, i teraz wjechać na nie za free trudno.

Pozdrawiam
 

krzyss

Pionier e-mobilności
To są wszystko pierdoly i zachcianki, zabawki i jak parametry dobrych kart graficznych lub sprzętu audio... Nieliczni czerpią coś z tego, większość się cieszy że ma.
To mój drugi raz gdy ma być zrywniej i jest. Czy to daje przy 100km/h mniej sekund?
Nie mam czym zmierzyć. I podobnie jak nie interesują mnie parametry baterii itd, to tu też nie wnikam. Wierzę na słowo, bo Elonowi dobrze z oczu patrzy i do tej pory mam dzięki niemu fajną przygodę z samochodem.

Jest na pewno bardziej narowista 'od dołu.
Czy to wada? Czy subiektywnie udzielone wrażenie? .
Nigdy prawie nie używamy chill i damy radę to okiełznać.
Te mierniki w telefonach to takie raczej "badacze" zdrowia snu, tlenu i nerw i relaksu. Pokazują trend, ale na ich podstawie bym się nie leczył, podobnie nie zakładał bym się o kasę ile Tesla ma tego powera, faktycznie?
Najlepiej empirycznie face to face i zamienić się samochodami. Kilka prób.
Szkoda ze nie ma już u nas lotniska po prusko ruskiego
Zainstaluj apke na iphone ma lepsze próbkowanie GPS i postaraj sie polozyc telefon na podszybiu zeby mogl dobrze lapac satelity.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Ipad phone... nie wytrzymuję w tym środowisku. Byly próby, bo swego czasu potrzebowałem do drona
Kiedys tak było też z Androidem (jak baba zmienny jestem aktualnie nie trawię jabłek)
Teraz z musu wracam w robocie na Windows. Bo kiedyś napisałem sobie Bazę Danych wyprzedzając cyfryzację swoje profesji.
Linuksa nie potrzebowałem i tylko liznąłem .
Jak to mówią nie będę dla jednego kłosa kombajnu uruchamiał
Nie da się wg ludzi co się wyścigami zabawiają naprawdę rzetelnie telefonami zmierzyć przyspieszeń
Dlatego nie ma to jak wyścig. Przy takich krótkich czsach, nawet oddech ma znaczenie.
Podjadę do Bagicza (resztki lotniska) może coś tam zostało z jakiejś drogi dojazdowej.
Szkoda wszystko zmielili a było to miejsce dla szaleństw, złotów , nawet koncertów itp
Wg innego filmiku aplikacja z której korzystałem dodaje 0,8 sek do każdego pomiaru itd.... Czyli o kant.. Ale do porównań a nie badań homologacyjnych ok .

Nie przepadam za tym kanałem ale dla przykładu

Nie da się wyłapać ułamka sek domowym sposobem Na YT wyszło ok 4 sek

tempFileForShare_20211030-211918_copy_800x600.jpg
tempFileForShare_20211030-212251_copy_800x600.jpg
 
Last edited:

Jacek

Nowy na Forum
Wybierając LR zamiast P od początku miałem założenie, że dokupię sobie AB. I niniejszym to uczyniłem ku swojej radości i uciesze gości ;-))
Tych co boją się o zasięg uspokajam, nie ma w mojej opinii różnicy.
Jeżdżę wyłącznie w trybie SPORT. Nie znaczy to wcale, że przyśpieszam ciągle z pełną mocą. Wręcz przeciwnie.
Ale za to potencjał dostępny w każdej chwili.
Na koniec ważna kwestia bezpieczeństwa aktywnego, np. przy wyprzedzaniu. Dlatego odraczam tryb CHILL.

Btw. dziwię się, że tesla blokuje moc. Ciekawe jaki w tym jest sens (poza dodatkową kasą)?

IMG_1823.jpg
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Przed pierwszym podniesieniem zaraz po wejściu na rynek Tm3 to pewnie był test i obawa o baterie. Podnieśli mniej niż mogli. Jest przeciez Performance, więc logiczne . Bo po co ma inne hamulce i zawieszenie? To I marketing i przypadek I asekuracja pewnie i biznes. Spojlerki dupeerelki muszą mieć alibi.
Nie gniewam się
 
Top