Szlabany idiotycznie działające, czy trafiły też na kretyna ?

Bronek

Pionier e-mobilności
Kto tak zaprogramował zapory ? .
Kto wjeżdża na czewonym ?
Kto kto wyłamał jedną zaporę, a ma opory przed wyłamaniem drugiej ?

To ....
 

daniel

Señor Meme Officer
No nie. To nie jest kwestia pasują lub nie. Uważam, że w ten sposób zmniejszymy prawdopodobieństwo takiej sytuacji jak z filmiku. Właśnie to "pasują" albo "nie pasują" z Twojej strony to idealne przedstawienie widzenia świata czarno-białego, o czym wczesniej pisałem.
Raczej będzie mu wszystko jedno czy tam jest taki sygnalizator czy taki. Czekanie jest dla frajerów, a on jest w robocie.

 

cooler

Pionier e-mobilności
W jakimś kraju widziałem takie podnoszone od strony wjazdu rampy, nie wjedziesz bo tworzy się wysoki próg, ale zjechać się da jak przypadkiem utkniesz na przejeździe bo ta platforma jest elastyczna.
To by na pewno pomogło (choć podobny case rampy w dół, rogatki w górę a światła migają - mogło by być że rampy składają się dopiero jak światła przestają mrugać):

 
Last edited:

daniel

Señor Meme Officer
Uważasz, że skoro znalazłeś jakiś przykład zignorowania sygnalizacji to zunifikowanie sygnalizacji nie zmniejszy prawdopodobieństwa sytuacji jak z oryginalnego filmu?
Tak uważam, że nie będzie miało wplywu. Zresztą udowadnia ten kto twierdzi. Co pozwala Ci stwierdzić, że zmniejszy?
 

vwir

Pionier e-mobilności
Tak uważam, że nie będzie miało wplywu. Zresztą udowadnia ten kto twierdzi. Co pozwala Ci stwierdzić, że zmniejszy?
Na jednym filmie widzę 3 samochody ignorujące "odmienny" sygnalizator. Na żywo widuję zresztą to samo.
Natomiast nie widuję 3 samochodów jeden za drugim ignorujących "standardowy" sygnalizator. Przed czym by on nie stał (nie zawsze stoi przed skrzyżowaniem dróg).
 

daniel

Señor Meme Officer
Na jednym filmie widzę 3 samochody ignorujące "odmienny" sygnalizator. Na żywo widuję zresztą to samo.
Natomiast nie widuję 3 samochodów jeden za drugim ignorujących "standardowy" sygnalizator. Przed czym by on nie stał.
Ja widziałem. W ruchu wahadłowym końcówka się pchała na czerwonym, bo nie widziało im się ponowne czekanie. Nie pamiętam teraz konkretnej sytuacji, ale mam takie mgliste wspomnienie, że byłem świadkiem czegoś takiego. Czy to były dokładnie 3 samochody to nie pamiętam, ale na luzie mogłyby być.
 

vwir

Pionier e-mobilności
Ja widziałem. W ruchu wahadłowym końcówka się pchała na czerwonym, bo nie widziało im się ponowne czekanie. Nie pamiętam teraz konkretnej sytuacji, ale mam takie mgliste wspomnienie, że byłem świadkiem czegoś takiego. Czy to były dokładnie 3 samochody to nie pamiętam, ale na luzie mogłyby być.
Pojedyncze przypadki w takiej sytuacji widuję, ale jest to raczej rzadkość. Trzech jeden za drugim nie widziałem chyba nigdy.
Auta przejeżdżające na migającym czerwonym na przejeździe widuję nagminnie. Niemalże za każdym razem gdy przejeżdżam to zdarzy się przynajmniej jeden. Cieżko znaleźć przypadek, żeby tak nie było. Zupełnie inna skala.
 

daniel

Señor Meme Officer
Pojedyncze przypadki w takiej sytuacji widuję, ale jest to raczej rzadkość. Trzech jeden za drugim nie widziałem chyba nigdy.
Auta przejeżdżające na migającym czerwonym na przejeździe widuję nagminnie. Niemalże za każdym razem gdy przejeżdżam to zdarzy się przynajmniej jeden. Cieżko znaleźć przypadek, żeby tak nie było. Zupełnie inna skala.
Czy to może być dlatego, że fizycznie niemożlwie jest żeby zdążył przejechać więcej niż jeden samochód w czasie podnoszenia barier?

Mieszkam w mieście gdzie jest kilka przejazdów kolejowych. Tory idą wzdłuż miasta i drogi. Raczej nie widziałem, żeby ktoś startował na czerwonym. To jest skill issue, a nie kwestia oznakowania.
 

daniel

Señor Meme Officer
W jakimś kraju widziałem takie podnoszone od strony wjazdu rampy, nie wjedziesz bo tworzy się wysoki próg, ale zjechać się da jak przypadkiem utkniesz na przejeździe bo ta platforma jest elastyczna.
To by na pewno pomogło (choć podobny case rampy w dół, rogatki w górę a światła migają - mogło by być że rampy składają się dopiero jak światła przestają mrugać):
Tylko tutaj widzisz, że jak to ruski przyrząd to nie działa. XD
Taka rampa nieoświetlona na drodze stwarza niebezpieczeństwo kolizji z nią. Wyobraź sobie, że zacina się w podniesionej pozycji. Światła gasną, bariery się podnoszą, a Ty wjeżdżasz w ten podest.
 

Grzesiek

Pionier e-mobilności
@vwir, szkoda klawiatury.
Oczekują rozumienia sygnalizacji, a sami nie rozumieją słów zapisanych. Tak to właśnie wygląda.
"Panie, ja tak od zawsze buduje i jest dobrze". Ta sama mentalność. Sami święci a łamią przepisy, kierunków używają co najwyżej jak już kierownica kręcą po hamowaniu.
Mnie ciekawi skala. Zobacz jaka proporcja jest tych ludzi ktorzy bezwarunkowo kamieniują. A teraz przełóż na warunki drogowe. Ta sama większość jezdzi jak? Wnioski każdy będzie miał swoje. 😉.
Niech ktoś poogląda sobie filmiki z przejazdow I zobaczy kto czeka do końca mrugania swiatel. A ta sytuacja z filmiku to rzadki ewenement i wracając do pierwszego postu. Pułapka na naiwniakow. Nawet nie cwaniakow.
A temat odnosi się do tego konkretnego filmiku.
Natomiast krytykujący nie potrafią doczytać i mówią o wszystkich sytuacjach jak leci. Tuzy inteligencji.
 
Top