Tesla najbardziej awaryjnym samochodem z raportu TÜV 2025

Pabloss

Posiadacz elektryka
No właśnie ja staram się zawsze jak jadę przynajmniej kilka razy przyhamować. Staram się o tym pamiętać. Przy zmianie kół obejrzałem sobie tarcze i na ile się dało klocki i nie zauważyłem nic niepokojącego.
 

cwireq

Posiadacz elektryka
Dedykuję to tym forumowiczom którzy twierdzą że tylko ja mam pecha a ich Teslunie i w ogóle Tesle się nie psują :)
Takie są fakty:

Raport TÜV 2025

TM3 najgorsza w kategorii 2-3 lat i 4-5 lat

Mnie osobiście to nie dziwi, gdyż moja Tesla model 3 jest najbardziej awaryjnym autem jakie miałem, kilkadziesiąt wizyt w serwisie i wizyt mobilnych nie było spowodowane moim widzimisię (na pewno na zgłaszanie wszelkich usterek miał fakt że wcześniej miałem bardzo niezawodne samochody wytrzymujące bez awarii po kilkaset tysięcy km i tutaj miałem lekki szok poznawczy gdy co parę tygodni lub częściej było coś)

Auto ma wiele zalet (głównie prowadzenie, sprawna apka, wspaniała telemetria!), ale na pewno nie jest nią bezawaryjność.
Pozazdrościć więc tym, którym naprawdę się nie psują lub zadałbym pokrętne pytanie jakim złomem jeździli wcześniej że dla nich Tesla jest bezawaryjnym samochodem :) No chyba że nimi nie jeżdżą tylko trzymają w garażu pod kołderką...
Awaryjność to trochę co innego niż nie przechodzenie badań techniczych. W raporcie powinni opisać że główna przyczyna są nieużywane hamulce które powinny być oczyszczane przy wymianie opon - co najwidoczniej u naszych zachodnich sąsiadów nie jest robione. Ten raport co roku daje takie same wyniki. Równocześnie po Warszawie coraz więcej taxowek w formie 10+ letnich Tesli S.
 
S

Skasowane_na_zyczenie_2025-01-27

Gość
piszę o tym od dawna, Tesle to są niedorobione samochody, a większość betatesterów dałaby się pokroić za swoje wybory i są głusi na opinie innych. nawet @cooler musi walczyć o swój głos rozsądku i dodatkowo jest użytkownikiem lekko wyszydzanym za swoje poglądy na temat jakości Tesli. ale ja się nie znam, nie mam, zarobiony jestem ;)
 

cwireq

Posiadacz elektryka
piszę o tym od dawna, Tesle to są niedorobione samochody, a większość betatesterów dałaby się pokroić za swoje wybory i są głusi na opinie innych. nawet @cooler musi walczyć o swój głos rozsądku i dodatkowo jest użytkownikiem lekko wyszydzanym za swoje poglądy na temat jakości Tesli. ale ja się nie znam, nie mam, zarobiony jestem ;)
Bo co krok jest wyjaśniany przez kolejnych użytkowników. Jego krytyka jest często bezpodstawna lub jak w tym przypadku - raportu który co rok mówi że hamulce tesli nie biorą równo ze względu na to że nie są używane. Usterkowość to by była w przypadku gdy 10-20 proc tesli stoi na parkingu bo się nie da nimi odjechać.

Ale oczywiście może zmienię zdanie jak coś nawali w mojej tesli. Na ten moment czytam tylko o jakiś detalach w zakresie usterek tutaj na tym forum. Nie słyszę aby komuś tesla padła na trasie lub wybuchł akumulator...
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Jakoś tak się dzieje , że "nieposiadacze" wchodzą z uporem w tematy tej marki siejąc defetyzm , a odwrotnie się tego nie obserwuje

Leczenie kompleksów ,, zazdrość ...itd ?
Samarytanie ostrzegają... Stańcie na przejazdach kolejowych...
Dlaczego kupuję te super awaryjne samochody które jakoś najmniej ze wszystkich się u mnie psują ?
Bo mnie stać na ryzyko , że Ci frustraci mogą mieć racje i będę musiał się tego badziewia pozbyć .
Ich nie stać to sobie piszą leczniczo, bo nawet na atrament już nie muszą wydawać .
Wejdź wlascicielu I3 na stronę BMW i popisz o tych cienkich kółkach , zresztą I3 to był niezły początek i marny koniec
 

kubatar

Pionier e-mobilności
Z drugiej jednak strony mając jeden samochód w gospodarstwie domowym, od którego zależy twoja mobilność, trudno nie przechodzić obok raportu publikującego ranking awaryjność. Jeśli to jest statystyka awaryjności uniemożliwiającą jazdę: np hamulce, uruchomienie, zamarznięcie drzwi uniemożliwiające otwarcie pojazdu, przegrzanie, problem z ladowaniem, to trudno tego nie brac pod uwage przy wyborze.
Jesli Tesla jest na poziomie Alfy to jednak daje do myślenia. Jeśli jest to jedno z trzech twoich aut na podjezdzie to jestes w stanie z tym zyc. Jesli tylko jedno to masz problem. Jakos tesla nie chwali sie jakoscia tylko zaawansowaniem technologicznym.
Nie wiem jak inne nacje ale Polacy (nas stac glownie na auta z drugiej reki) lubuja sie jednak w markach niezwawodnych. Kiedys to bylo audi, vw, bmw, mercedes a teraz króluje Toyota i może Koreańczycy (pozostali Japończycy mniej Honda, Mazda, Suzuki ale ze wgledu na dostępność na rynku EU)
 

cooler

Pionier e-mobilności
Hahaha, napisałem że się psują i moja Tesla walnęła focha! Wróciłem z wakacji, a tu niespodzianka:
Dziś przestało mi działać ogrzewanie prawego lusterka. Lewe ładnie odszronione, prawe nic nie widać. Dla pewności włączyłem ogrzewanie tylnej szyby (włącza również lusterka, amerykance tak mają) i lewe ciepłe a prawe dalej lód.
Przed chwilą zgłosiłem, czekam na termin.
Ale jaja... Napisałem przed odpaleniem auta...
Dobrze że mam jeszcze 4 inne, te niezawodne choć nudne...
NIGDY wcześniej nie padło mi ogrzewanie lusterek w żadnym aucie...
 
Last edited:
Top