MG4 Luxury 64kWh użytkowanie

S

Skasowane_na_zyczenie_2025-01-27

Gość
Do tej pory zrobiliśmy 3900km w prawie 2 miesiące.
kolejny zadowolony klient MG, czy też możesz potwierdzić jak Kriso bardzo dobre prowadzenie? jak na wybojach? i w ciasnych łukach?
 

cooler

Pionier e-mobilności
kolejny zadowolony klient MG, czy też możesz potwierdzić jak Kriso bardzo dobre prowadzenie? jak na wybojach? i w ciasnych łukach?
To ci sam mogę potwierdzić z jazd próbnych że jest bardzo dobrze, w normalnej jeździe (ale już w extremum nie) prowadzi się o wiele lżej i przyjemniej niż M3, auto jest sprężyste, zwarte i dość komfortowe. Dopiero gdy zaczynasz jeździć bardziej dynamicznie czuć przewagę Tesli, w szybkich manewrach jest bezkonkurencyjna.
 

nabrU

Moderator
Dopiero gdy zaczynasz jeździć bardziej dynamicznie czuć przewagę Tesli, w szybkich manewrach jest bezkonkurencyjna.

Dopisek redakcji: nie dotyczy zapewne wersji XPower ;) Ale tej chyba nikt tu nie ma aby to zweryfikować.
 

Swq_sc

Zadomawiam się
kolejny zadowolony klient MG, czy też możesz potwierdzić jak Kriso bardzo dobre prowadzenie? jak na wybojach? i w ciasnych łukach?
Ostatnie 400m do domu jadę po "kocich łbach", zawieszenie idealnie zbiera takie nierówności. Chyba ktoś już tu pisał : jakbyś biegał po cienkiej macie akrobatycznej - niby twardo ale przy upadku mięciutko :)

Próbowałem przy okazji opadów śniegu zgubić mu przyczepność na zakrętach, wciskając pedał gazu do spodu. Tylny napęd początkowo zarzuci ale po chwili kontrola trakcji wciąga go na swoje miejsce.
 

cooler

Pionier e-mobilności
Dopisek redakcji: nie dotyczy zapewne wersji XPower ;) Ale tej chyba nikt tu nie ma aby to zweryfikować.
Nie do końca, oglądałem parę filmów z przejazdów po torze i XPower to typowy mistrz prostej, bardzo źle zachowuje się w zakrętach a napędy wręcz walczą na łuku ze sobą co powoduje niestabilność .
Wielu testujących zalecało wręcz RWD gdyż daje więcej frajdy z jazdy szczególnie w zakrętach.
 
S

Skasowane_na_zyczenie_2025-01-27

Gość
To ci sam mogę potwierdzić z jazd próbnych że jest bardzo dobrze, w normalnej jeździe (ale już w extremum nie) prowadzi się o wiele lżej i przyjemniej niż M3, auto jest sprężyste, zwarte i dość komfortowe. Dopiero gdy zaczynasz jeździć bardziej dynamicznie czuć przewagę Tesli, w szybkich manewrach jest bezkonkurencyjna.
no tak czyli się potwierdza. super, że takie autko jest na naszym rynku bo widać, że daje frajde z jazdy
 

nabrU

Moderator
Nie do końca, oglądałem parę filmów z przejazdów po torze i XPower to typowy mistrz prostej, bardzo źle zachowuje się w zakrętach a napędy wręcz walczą na łuku ze sobą co powoduje niestabilność .
Wielu testujących zalecało wręcz RWD gdyż daje więcej frajdy z jazdy szczególnie w zakrętach.

W UK zdania są podzielone na ten temat:

 

cooler

Pionier e-mobilności
nie wiem co myśleć, część recenzentów pisze, że to tak naprawdę tylnonapędowiec przez większość czasu
Jak nie przeginasz to tak, ale jak tył pójdzie w poślizg to załącza się przód i podobno auto jest niestabilne, czuć moment załączenia i zmienia się chyba trajektoria jazdy, co może być niezłą niespodzianką.
Mówię co słyszałem, sam bym XP nie kupił, to co potrzebuję od auta do zabawy mam w Tesli (plus parę bonusów, psuje się jak rasowe sportowe auto), ale fakt że tylko w przedlifcie jest dobrze.
Ale RWD jeździłem i na miasto jest rewelacja.
 

pmlody

Pionier e-mobilności
Jak nie przeginasz to tak, ale jak tył pójdzie w poślizg to załącza się przód i podobno auto jest niestabilne, czuć moment załączenia i zmienia się chyba trajektoria jazdy, co może być niezłą niespodzianką.
Mówię co słyszałem, sam bym XP nie kupił, to co potrzebuję od auta do zabawy mam w Tesli (plus parę bonusów, psuje się jak rasowe sportowe auto), ale fakt że tylko w przedlifcie jest dobrze.
Ale RWD jeździłem i na miasto jest rewelacja.
Po 3 latach z tm3, prawie kupiłem mg4 rwd, właśnie głównie na miasto.
 

Najnowsze dyskusje

Top