S
Skasowane_na_zyczenie_2025-01-27
Gość
kolejny zadowolony klient MG, czy też możesz potwierdzić jak Kriso bardzo dobre prowadzenie? jak na wybojach? i w ciasnych łukach?Do tej pory zrobiliśmy 3900km w prawie 2 miesiące.
kolejny zadowolony klient MG, czy też możesz potwierdzić jak Kriso bardzo dobre prowadzenie? jak na wybojach? i w ciasnych łukach?Do tej pory zrobiliśmy 3900km w prawie 2 miesiące.
To ci sam mogę potwierdzić z jazd próbnych że jest bardzo dobrze, w normalnej jeździe (ale już w extremum nie) prowadzi się o wiele lżej i przyjemniej niż M3, auto jest sprężyste, zwarte i dość komfortowe. Dopiero gdy zaczynasz jeździć bardziej dynamicznie czuć przewagę Tesli, w szybkich manewrach jest bezkonkurencyjna.kolejny zadowolony klient MG, czy też możesz potwierdzić jak Kriso bardzo dobre prowadzenie? jak na wybojach? i w ciasnych łukach?
Dopiero gdy zaczynasz jeździć bardziej dynamicznie czuć przewagę Tesli, w szybkich manewrach jest bezkonkurencyjna.
Ostatnie 400m do domu jadę po "kocich łbach", zawieszenie idealnie zbiera takie nierówności. Chyba ktoś już tu pisał : jakbyś biegał po cienkiej macie akrobatycznej - niby twardo ale przy upadku mięciutkokolejny zadowolony klient MG, czy też możesz potwierdzić jak Kriso bardzo dobre prowadzenie? jak na wybojach? i w ciasnych łukach?
Nie do końca, oglądałem parę filmów z przejazdów po torze i XPower to typowy mistrz prostej, bardzo źle zachowuje się w zakrętach a napędy wręcz walczą na łuku ze sobą co powoduje niestabilność .Dopisek redakcji: nie dotyczy zapewne wersji XPowerAle tej chyba nikt tu nie ma aby to zweryfikować.
no tak czyli się potwierdza. super, że takie autko jest na naszym rynku bo widać, że daje frajde z jazdyTo ci sam mogę potwierdzić z jazd próbnych że jest bardzo dobrze, w normalnej jeździe (ale już w extremum nie) prowadzi się o wiele lżej i przyjemniej niż M3, auto jest sprężyste, zwarte i dość komfortowe. Dopiero gdy zaczynasz jeździć bardziej dynamicznie czuć przewagę Tesli, w szybkich manewrach jest bezkonkurencyjna.
nie wiem co myśleć, część recenzentów pisze, że to tak naprawdę tylnonapędowiec przez większość czasuXPower to typowy mistrz prostej
Nie do końca, oglądałem parę filmów z przejazdów po torze i XPower to typowy mistrz prostej, bardzo źle zachowuje się w zakrętach a napędy wręcz walczą na łuku ze sobą co powoduje niestabilność .
Wielu testujących zalecało wręcz RWD gdyż daje więcej frajdy z jazdy szczególnie w zakrętach.
Jak nie przeginasz to tak, ale jak tył pójdzie w poślizg to załącza się przód i podobno auto jest niestabilne, czuć moment załączenia i zmienia się chyba trajektoria jazdy, co może być niezłą niespodzianką.nie wiem co myśleć, część recenzentów pisze, że to tak naprawdę tylnonapędowiec przez większość czasu
Po 3 latach z tm3, prawie kupiłem mg4 rwd, właśnie głównie na miasto.Jak nie przeginasz to tak, ale jak tył pójdzie w poślizg to załącza się przód i podobno auto jest niestabilne, czuć moment załączenia i zmienia się chyba trajektoria jazdy, co może być niezłą niespodzianką.
Mówię co słyszałem, sam bym XP nie kupił, to co potrzebuję od auta do zabawy mam w Tesli (plus parę bonusów, psuje się jak rasowe sportowe auto), ale fakt że tylko w przedlifcie jest dobrze.
Ale RWD jeździłem i na miasto jest rewelacja.