Juniper - czy warto czekać?

Bronek

Pionier e-mobilności
To są pierdoły.
Ygrek powinien mieć dwie wersje jako auto rodzinne
Pierwsza "po taniości" ale też lekko droższą wersję z dużą baterią.
I druga na wypasie, jak niemal X. Pneumatyka 100kwh minimum jak by wlazło? Nawet automatyczne drzwi.
Bo raczej Xsa nie będą chyba dalej modernizować ? I by go zastąpił
Ale to takie moje gadanie
 

Grzesiek

Pionier e-mobilności
To są pierdoły.
Ygrek powinien mieć dwie wersje jako auto rodzinne
Pierwsza "po taniości" ale też lekko droższą wersję z dużą baterią.
I druga na wypasie, jak niemal X. Pneumatyka 100kwh minimum jak by wlazło? Nawet automatyczne drzwi.
Bo raczej Xsa nie będą chyba dalej modernizować ? I by go zastąpił
Ale to takie moje gadanie
X i S to powinny być auta reklamy... nie koniecznie opłacalne, ale za to bezkompromisowe.
Chociaż może i są właśnie reklamą... produkt który się nie opłaca... zostaje zapomiany. Nie tak to miało wyglądać.
Wtedy może sam bym o nich myślał... a tak to nic specjalnego.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Już nie zaskakuje moc i parametry sportowe w sedanach i suvach ev. Co było na przekór logice.
To że elektryki mogą zapindalać jak rakiety stało sie oczywiste .
Powróciła kwestia komfortu i praktyczności .

Gdybym mógł wybierać jeszcze raz bez ściemy wybrał bym Xsa, bo nie potrzebuje normalnego auta a tylko zabawki i dziwoląga , ale takich jak ja jest niewielu i nikt dla nich nie będzie i to tanio niczego produkował .
 

ELuk

Pionier e-mobilności
@Bronek zgadzam się z Tobą w pełni.
Tyle że mierzyłem się z TmX w Warszawie i doszedłem do wniosku, że jednak nie…
Kupiłem Lexusa RX ometenashi jako ostatnie auto spalinowe i czekam, że Tesla się ogarnie…
Jak nie to może jednak MB wróci do formy…
I nie tylko oldtimerami tej firmy będę się cieszył…
 

zibizz1

Pionier e-mobilności
to jest tak premium look ze nawet nowe smarty to maja :D
To nie jest premium look tylko trend. Kiedyś nowe auta poznawalo się po LEDach, potem po animowanych kierunkowskazach, teraz po pasku z tylu/przodu. Czymś te nowe auta muszą się różnić od starszych
 

Grzesiek

Pionier e-mobilności
To nie jest premium look tylko trend. Kiedyś nowe auta poznawalo się po LEDach, potem po animowanych kierunkowskazach, teraz po pasku z tylu/przodu. Czymś te nowe auta muszą się różnić od starszych
Naprawdę musza tylko pierdolami? Niedługo dojdziemy do zmian tapet na ekranach.
Ale rzeczywiscie to jest trend. Bo tak mówią marketingiwcy, że ludzie tego właśnie chcą. Zamiast poprawy kwestii istotnych, drogich i których na pierwszy rzut oka nie widac. Daje się coś takiego co od razu widać. I wciskając kit, że to lepsze jest i trendy. 😞
 

ztsgusz

Posiadacz elektryka
X i S to powinny być auta reklamy... nie koniecznie opłacalne, ale za to bezkompromisowe.
Chociaż może i są właśnie reklamą... produkt który się nie opłaca... zostaje zapomiany. Nie tak to miało wyglądać.
Wtedy może sam bym o nich myślał... a tak to nic specjalnego.
Według mnie w Xie przydałaby się bateria co najmniej 120 kWh (jak w EQS SUV) i proporcjonalne szybsze ładowanie, co powinno być do zrobienia poprzez wymianę już wiekowych ogniw na nowsze. Wtedy byłaby to ciekawa opcja EV na trasę.
 

nabrU

Moderator
Według mnie w Xie przydałaby się bateria co najmniej 120 kWh (jak w EQS SUV) i proporcjonalne szybsze ładowanie, co powinno być do zrobienia poprzez wymianę już wiekowych ogniw na nowsze. Wtedy byłaby to ciekawa opcja EV na trasę.

Bateria musi być 174kWh ;)
 
Top