Moje wrażenia z jazdy próbnej

Bronek

Pionier e-mobilności
4 a 6 , to jest wyczuwalna spora różnica, jeśli ktoś lubi korzystać z maksymalnych parametrów , ktore daje samochód. Ale to już każdy sobie wybiera wg potrzeb
Owszem 6 sek to nie jest źle, ale jednak nie 4 itp ...
Jak dokupiłem boosta, to przynajmniej przez jakiś czas czułem różnice 0,5 sek z 4,4 do 3,9. Potem normalka
Zawsze lepiej mieć jak nie mieć, dla samego mania....
A ev na ogół są zrywne i ICE moze je w d pocałować gdy mamy taką potrzebę.
Wszystkie auta ładuje się do 100% jak trzeba i żadne w tym LFP nie po to aby trzymać tyle na postoju , bo tego i LFP nie za bardzo lubi.
 

kamilthusz

Posiadacz elektryka
Sr a LR to jest odczuwalnie przepaść osiągów już od 0. Przepaść i powtarzalność. Przepaść rośnie do ogromnych rozmiarów przy większych prędkościach (100-200 11 kontra 19). Może i 100-200 stosunkowo rzadko użyteczne, ale już 100-150 bardzo często, w LR to 3,5 sekundy. Za stwierdzenie tego faktu jakis piękny umysł specjalista brd próbował mnie kiedyś tutaj zakrzyczeć.
 

Robsonics

Posiadacz elektryka
Układ kierwniczy ma trzy ustawienia, osobiście mam ustawiony na komfort, kierownica chodzi bardzo lekko, przy trybie standard, jest już dużo twardsza w manewrowaniu. Trybu trzeciego jeszcze nie próbowałem.
View attachment 16656
Za każdym razem trzeba się przeklikiwać przez odpowiednie opcje na telewizorze? 20 lat temu Fiatowi wystarczył jeden prosty przycisk na desce rozdzielczej oznaczony "city", by zmienić tryb ze "standard" w "komfort" i na odwrót 😆
 

Robsonics

Posiadacz elektryka
A po co to robić?
Jak już pojeździłem na różnych opcjach i dobrałem odpowiednią to nie muszę nic zmieniać.
Np ja jeżdżę na standardzie, a moja żona na chill (dla bezpieczeństwa bo ma „b.ciężką prawą nogę”)
A np. Ty masz swoje ustawienia, ktoś inny wsiądzie i zechce zmienić.
Albo np. postanowisz, że chcesz spróbować z lżejszym manewrowaniem na ciasnym parkingu.
Skoro te opcje są, to znaczy, że można z nich korzystać. A zdecydowanie łatwiej się korzysta, gdy mają dedykowany przycisk.
 

ELuk

Pionier e-mobilności
A np. Ty masz swoje ustawienia, ktoś inny wsiądzie i zechce zmienić.
Albo np. postanowisz, że chcesz spróbować z lżejszym manewrowaniem na ciasnym parkingu.
Skoro te opcje są, to znaczy, że można z nich korzystać. A zdecydowanie łatwiej się korzysta, gdy mają dedykowany przycisk.
Jak ktoś inny wsiada to profil ładuje się z jego ustawieniami, więc nie ma tematu.
A jak pisałem mamy już przetrenowane wszystkie opcje i ustawione takie że jest ok.
Ja nie jestem z tych co muszą co chwilę coś zmieniać. 👍😎

P.S. w moim nowym RX też ustawienia trybów jazdy są dostępne poprzez opcję menu, więc to nie jest „wada” typowa dla Tesli, no i w Tesli mi to nie przeszkadza, jak będzie w RX to się okaże..,
 

Robsonics

Posiadacz elektryka
Jak ktoś inny wsiada to profil ładuje się z jego ustawieniami, więc nie ma tematu.
Ile można tych profili utworzyć? Czy są jakoś łatwo dostępne, czy też trzeba się przeklikać przez opcje na ekranie?
A jak pisałem mamy już przetrenowane wszystkie opcje i ustawione takie że jest ok.
Ja nie jestem z tych co muszą co chwilę coś zmieniać. 👍😎
A ktoś inny może chcieć po prostu coś sobie zmienić 😎
 

ELuk

Pionier e-mobilności
Profil jest spięty z telefonem i ładuje się automatycznie jak się wsiada, a ile ich jest nie wiem, trzeba sprawdzić w instrukcji, my mamy 5ustawionych.
Jak ktoś obcy będzie jechał to sobie ustawi co chce i tyle.
 

Najnowsze dyskusje

Top