6s vs 4.4s to jest parę niutonów więcej w plecach. Z drugiej strony 6s do 100 to nie jest wolny samochód. W normalnej jeździe ani w jednym ani w drugim nie będziesz wciskał gazu do końca przy starcie ze świateł, bo to po chwili się nudzi. Przy wyższych prędkościach elastyczność nadal jest spoko, chociaż już nie ma tego strzału. Zakładam, że w SR jest jeszcze gorzej niż w AWD którą jeżdżę.
Co recenzja, to komuś ten układ kierowniczy nie pasuje i nie pasuje w drugą stronę niż innym. Pertyn marudził, że "nawet jak jest ustawiony na maksymalne wspomaganie, to chodzi ciężko", ja marudzę, bo w porównaniu z poprzednim samochodem, nawet w trybie havy jest zbyt lekko.
Jedyna rzecz, która trochę wkurza to słaby force feedback z kół, ale sporo w tym przyzwyczajenia z jazdy FWD, gdzie uślizg któregoś z kół mocno szarpie kierownicą.
Co do rozkładu masy:
View attachment 23629
W obu przypadkach jest blisko neutralnego RWD ma środek ciężkości lekko przesunięty ku tylnej osi, AWD właściwie neutralnie. W RWD przy odjęciu gazu i dociążeniu przodu, samochód skręca natychmiast, na wyjściu z zakrętu dodanie gazu powoduje delikatną nadsterowność, moim zdaniem bardzo prostą do opanowania.