Tak sobie próbuje wyszukać argumentów za wymiana na Junipera i jedynie to jestem ciekaw zawieszenia, ale na to trzeba poczekać na jazdy testowe.
Światła mi się nie podobają, chyba że przednie będą wyraźnie lepiej świecić i mieć wyższą rozdzielczość wtedy faktycznie jest to argument.
Wentylowane fotele i ekran z tyłu mi nie robią różnicy.
Wyciszenie dla mnie już jest ok. Audio też.
Manetki na plus w starym, choć z jedną manetka w Juniperze nie powinno być źle.
Wygląd świeższy który jeszcze się nie zestarzał to na plus przynajmniej w pierwszym roku, ale przód Junipera mi się totalnie nie podoba, zupełnie nie pasuje do bocznej linii. Tył muszę ocenić na żywo bo na niektórych zdjęciach wygląda słabo, na innych całkiem nieźle.
Mniejsza wnęka w tylnym bagażniku pod podłogą na minus w Juniperze. Podobno trochę większy frunk jakoś to rekompensuje.
Różnica w cenie biorąc pod uwagę koszt leasingu to wyjdzie minimum 30k.
Poczekam do czerwca aż będzie możliwość jazdy testowych, tak ciężko teraz powiedzieć czy jest lepszy, a przede wszystkim czy jest lepszy o 30k.
Gdyby chociaż zwiększyli prędkość ładowania/krzywa aby mieć te 200kw jeszcze przy 60% to byłby to solidny funkcjonalny argument.