A to dobrze że tylko kręgosłup a nie głowa 😉Kregoslup mnie boli i uciska tu i tam![]()
Gdyby chociaż zwiększyli prędkość ładowania/krzywa aby mieć te 200kw jeszcze przy 60% to byłby to solidny funkcjonalny argument.
Może: Juniper i inne przetwory (tematy).czy ktoś się orientuje czy po zmianie na Jupiter wzrosła waga? i o ile?
a to nie swiatla z 3?Lampy przecież są inne niż w starym Y
czy ktoś się orientuje czy po zmianie na Jupiter wzrosła waga? i o ile?
Ja codziennie składam siedzenia z 2x. Dla mnie to mega ułatwienie !Ja sie powaznie zastanawiam nad Juniperem. TM3 mam juz 4 lata. Za chwile koniec leasingu.
Zalety Junipera jak dla mnie z tego co dodali:
- licze na miekkie zawieszenie (czekamy na testy)
- lepsze wyciszenie w srodku
- wentylowane siedzenia, ale chcialbym pewnie wersje Perf wiec bedzie trzeba poczekac co dostane
- menetki od kierunkow
- fajny wyglad
Wady ktore widze, albo nieistotne elementy:
- ekran z tylu niepotrzebnie podnoszacy koszt
- elektrycznie skladane siedzenia po co ?
- brak haka (moze bedzie)
- brak baterii choc 5% wiekszej
I tyle. Czekam na poerwsze testy
Dla mnie to od zawsze prędkość podróżna do chillowaniaMysle ze zasiegi beda podobne nowy vs uzywany. Dodatkowo realnie ja jezdze duzo po miescie, a w trasach najwyzej bede musial jezdzic te 120…
Ja lodowki przewożę tylko raz w tygodniuJa codziennie składam siedzenia z 2x. Dla mnie to mega ułatwienie !