Juniper - czy warto czekać?

S

Skasowane_na_zyczenie_2025-01-27

Gość
Dla wersji z Shanghai na Australię AWD 1992 kg vs. 1979 (+13 kg) aktualny model z Berlina. Dla modelu RWD 1921 kg vs. 1909 kg (+12 kg)
Jak na lepsze wyciszenie, większe felgi (20' dla AWD i RWD), dodatkowe silniki do otwierania frunka i składania tylnych oparć to mega wynik. Baterie i krzywe ładowania raczej bez zmian bo podają zbliżone czasy ładowania.
no rzeczywiście, można powiedzieć, że utrzymali wagę w ryzach.
 

eimi

Pionier e-mobilności
A jakie niedoróbki były w TM3 HL?
Drgania kół w niektórych modelach i stukające na mrozie kanały od nawiewów pod deską rozdzielcza. Te dwa upierdliwe znam, a pewnie było więcej.
 

inter

Pionier e-mobilności
Drgania kół w niektórych modelach i stukające na mrozie kanały od nawiewów pod deską rozdzielcza. Te dwa upierdliwe znam, a pewnie było więcej.
Ja nie miałem żadnej niedorobki.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
a nie chcesz odczekać aż wyjdą wszystkie niedoróbki i dopiero kupić?
To bym musial czekac wiecznosc ?
Ciagle sa bledy, niby HL juz 1,5 roku a wlasnie spiepszyli komputery…
Mozna czekac do konca swiata, zawsze cos napsuja, albo bedzie zaraz premiera…

To tylko lifting byl, poprawili i dodali sporo. Bedzie dobrze.
 

UseYbrain

Posiadacz elektryka
Widzicie, każdy ma swoje preferencje. Ja mam z tyłu dwa foteliki zamontowane na stałe i siedzenia składam może 2x do roku.
Ja przewożę 2x dziennie długie pakunki lub inne kartony.
 

inter

Pionier e-mobilności
Top