Juniper - czy warto czekać?

eimi

Pionier e-mobilności
Ja codziennie składam siedzenia z 2x. Dla mnie to mega ułatwienie !
Widzicie, każdy ma swoje preferencje. Ja mam z tyłu dwa foteliki zamontowane na stałe i siedzenia składam może 2x do roku.
 

qb4hkm

Pionier e-mobilności
Dla wersji z Shanghai na Australię AWD 1992 kg vs. 1979 (+13 kg) aktualny model z Berlina. Dla modelu RWD 1921 kg vs. 1909 kg (+12 kg)
Jak na lepsze wyciszenie, większe felgi (20' dla AWD i RWD), dodatkowe silniki do otwierania frunka i składania tylnych oparć to mega wynik. Baterie i krzywe ładowania raczej bez zmian bo podają zbliżone czasy ładowania.
Pytanie czy i ile doliczają jeśli chodzi o wagę kierowcy...
 

Bronek

Pionier e-mobilności
A w takim Xie nie ma . Niby na guziczek spadają w ostatnim rzędzie , ale aby podnieść , to trzeba się wgramolić do kufra lub zaatakować od strony kabiny. . Japońce i Amerykańce maja dziwne jak gdyby niekonsekwentne podejście do komfortu użytkowania wielu rzeczy.
Jedno co dobre że Tesla wyciąga wnioski. Fakt że to trwa i jest kosztem tych pierwszych, to jak gdyby ci co projektowali a nie wzieli pod uwagę istniejących rozwiązań byli w jakiejś swojej bańce przekonań.

Dla nas ponoc Fiat kiedys odgrzebał zmianę biegów w kierownicy (125p), bo Polak niby nie był zdolny zmieniać ich w podłodze.
 

inter

Pionier e-mobilności
Top