S
Skasowane_na_zyczenie_2025-01-27
Gość
może mydło i powidło?Proponuje zmienić nazwę pod forum - bo brakuje mi tylko przepisu na ciasto w tym wątku..
może mydło i powidło?Proponuje zmienić nazwę pod forum - bo brakuje mi tylko przepisu na ciasto w tym wątku..
Mi tylko kamera i fotele robią różnicę... ale nie aż taką żeby zmieniać... światła wygląda że są niżej, więc to nie za dobrze. W HL świecą gorzej niż w starej 3.Tak sobie próbuje wyszukać argumentów za wymiana na Junipera i jedynie to jestem ciekaw zawieszenia, ale na to trzeba poczekać na jazdy testowe.
Światła mi się nie podobają, chyba że przednie będą wyraźnie lepiej świecić i mieć wyższą rozdzielczość wtedy faktycznie jest to argument.
Wentylowane fotele i ekran z tyłu mi nie robią różnicy.
Wyciszenie dla mnie już jest ok. Audio też.
Manetki na plus w starym, choć z jedną manetka w Juniperze nie powinno być źle.
Wygląd świeższy który jeszcze się nie zestarzał to na plus przynajmniej w pierwszym roku, ale przód Junipera mi się totalnie nie podoba, zupełnie nie pasuje do bocznej linii. Tył muszę ocenić na żywo bo na niektórych zdjęciach wygląda słabo, na innych całkiem nieźle.
Mniejsza wnęka w tylnym bagażniku pod podłogą na minus w Juniperze. Podobno trochę większy frunk jakoś to rekompensuje.
Różnica w cenie biorąc pod uwagę koszt leasingu to wyjdzie minimum 30k.
Poczekam do czerwca aż będzie możliwość jazdy testowych, tak ciężko teraz powiedzieć czy jest lepszy, a przede wszystkim czy jest lepszy o 30k.
Gdyby chociaż zwiększyli prędkość ładowania/krzywa aby mieć te 200kw jeszcze przy 60% to byłby to solidny funkcjonalny argument.
Szmelc mydło i powidło przeplatane koncertem życzeń..może mydło i powidło?
A przy obecnym stanie wiedzy na temat junipera to warto jeszcze wałkować temat?A przy obecnych cenach nowych skarpet, to warto jeszcze cerować?![]()
Przy twojej jeździe zasięg ci mocno spadnie vs TM3. Mnie tylko większą bateria albo duża poprawa krzywej ładowania by zachęciła. Myślałem raczej o wymianie na SQ6 ale jak go zobaczyłem to wiedziałem że zużycie będzie ogromne co również pierwsi forumowicze użytkownicy potwierdzają. Tak więc na razie czekam z wymianą na jakiś większy przełom.Ja sie powaznie zastanawiam nad Juniperem. TM3 mam juz 4 lata. Za chwile koniec leasingu.
Zalety Junipera jak dla mnie z tego co dodali:
- licze na miekkie zawieszenie (czekamy na testy)
- lepsze wyciszenie w srodku
- wentylowane siedzenia, ale chcialbym pewnie wersje Perf wiec bedzie trzeba poczekac co dostane
- menetki od kierunkow
- fajny wyglad
Wady ktore widze, albo nieistotne elementy:
- ekran z tylu niepotrzebnie podnoszacy koszt
- elektrycznie skladane siedzenia po co ?
- brak haka (moze bedzie)
- brak baterii choc 5% wiekszej
I tyle. Czekam na poerwsze testy
Mysle ze zasiegi beda podobne nowy vs uzywany. Dodatkowo realnie ja jezdze duzo po miescie, a w trasach najwyzej bede musial jezdzic te 120…Przy twojej jeździe zasięg ci mocno spadnie vs TM3. Mnie tylko większą bateria albo duża poprawa krzywej ładowania by zachęciła. Myślałem raczej o wymianie na SQ6 ale jak go zobaczyłem to wiedziałem że zużycie będzie ogromne co również pierwsi forumowicze użytkownicy potwierdzają. Tak więc na razie czekam z wymianą na jakiś większy przełom.
Aaa. Jak będziesz jezdzil te 120 w traise to ok 🤣🤣🤣w trasach najwyzej bede musial jezdzic te 120…