Koszty jazdy EV zima (waw - sopot)

cooler

Pionier e-mobilności
czy pamiętasz jaki wtedy był przedział temperatur? i jaki masz obecnie SOH?
SoH rzędu 91%, temperatury od +2 do -2. Jezdnia sucha. Pompa ciepła jest, ale za dużo jak widać nie pomogła. Jazda w trybie chill żeby nie grzał niepotrzebnie baterii dla osiągów.
no i to jest kłamstwo.

Generalnie to już mnie męczy i nudzi to jojczenie @coolera.
Też widzę ograniczenia jakie ma elektryk, ale ja on nich wiedziałem. Średnioogarnięty homo sapiens to wie. Ględzenie o tym źle świadczy o inteligencji piszącego.

Nie karmić trola i do wora z ignorowanymi.
Sam jesteś troll, wkręcasz tych biednych ludzie BEV żeby potem mieć jakąś dziką satysfakcję?
Ja też znam ograniczenia BEV, dlatego zwykle na trasy jeżdzę ICE - a jeżdze teraz dużo więcej niż BEV.
Zachciało się komuś zrobić eksperyment i podzielić się wynikami z życia wziętymi to na tym forum od kilku osób słyszy wyzwiska.
Nie podoba się to nie czytaj, wrzuć do ignorowanych i nikt Twego samozadowolenia nie będzie burzył.
 

lvlthn

Pionier e-mobilności
Ludzie tutaj chcą Ci delikatnie zasugerować @cooler, że albo robisz coś źle, albo faktycznie coś jest nie tak z Twoim autem
 

kamilthusz

Posiadacz elektryka
Nie żebym twierdził że tesla nadaje się żeby rypać dzień w dzień 1000km, bo absolutnie nie, max satysfakcji to poruszanie się w obrębie pradu wywiezionego z domu, ale 27-30 to jeszcze w 3 nie miałem nigdy (więcej niż 24,5 z dłuższego odcinka nie widziałem), nawet na „niemiecko autostradowych” przelotach. Fakt że dopiero 20kkm za mną, także wielkiego doświadczenia nie mam. Za to np w takim xc40 na autostradzie zjeść pół baterii w 50-60km to żaden problem.

Jeszcze jedno spostrzeżenie, wydaje mi się że przy szybkiej jeździe ogrzewanie mniej wpływa na zasięg niż przy wolnej. Ciepło odbierane z silników? No chyba że bredzę.
 

cooler

Pionier e-mobilności
Ludzie tutaj chcą Ci delikatnie zasugerować @cooler, że albo robisz coś źle, albo faktycznie coś jest nie tak z Twoim autem
A teraz najlepsze: to nie moje auto. Moje jest na przeglądzie w tesli, te którym jeżdżę to Tm3P serwisowa.
Szach mat :)
A co zrobiłem źle? Opisałem jak jechałem krok po kroku, a że były SC w zasięgu więc jechałem jak mi Tesli nawigacja kazała :)
Chciałem sprawdzić jak się jeździ zimą to sprawdziłem.
Wnioski podałem z dokładnymi danymi, a nie jak mi się wydawało. Mam dowody w Tessie - bo logowałem wszystko. Takie są fakty.
I co? I wyzwiska słyszę. Część ludzi tutaj jest chorych na tle tych BEV. Jakaś lewacka nienawiść ze strony @Jozin von Bazin Fakty nie pasują do wyobrażeń? ***** fakty, a posłańca powiesić.
 

nabrU

Moderator
A teraz najlepsze: to nie moje auto. Moje jest na przeglądzie w tesli, te którym jeżdżę to Tm3P serwisowa.
Szach mat :)

Oj kłamczuszek chyba:p. Serwisowe nie mają czasem free SuC (tak jest w UK)? Więc które te referale chciałeś wykorzystać?

Ludzie tutaj chcą Ci delikatnie zasugerować @cooler, że albo robisz coś źle, albo faktycznie coś jest nie tak z Twoim autem

Ja bym nawet powiedział, że coś z kierowcą jest nie tak :p No bo ile razy można słyszeć, że BEV są do doopy od jednego człowieka? Czy na forach VW i Toyoty też się tak udzielasz w sprawie BEV (wybacz, nie pamiętam jakie inne samochody masz)?

@cooler, może zrobimy przyklejony post z Twoimi opiniami, skoro chcesz wszystkich ostrzegać? Pod warunkiem jednak, że już dasz se spokój z udowadnianiem jak Ci to źle z BEV, ok? Bo to rzeczywiście staje się nudne i ociera o trolling.
 

Szaruś

Peugeot e208, 10.2022
I co? I wyzwiska słyszę.
Nie wyzwywiska. Po prostu, jako doświadczony kierowca BEV to wiesz, że aby optymalizować czas przejazdu nie ładuje się do 94% na trasie.

Na trasie Ciechocinek - Warszawa są cztery lokalizacje z ładowarkami 200+ kW. Jest gdzie ładować po drodze.
 

cooler

Pionier e-mobilności
Oj kłamczuszek chyba:p. Serwisowe nie mają czasem free SuC (tak jest w UK)? Więc które te referale chciałeś wykorzystać?
Jak jechałem to o tym nie wiedziałem jeszcze, dopiero potem sprawdziłem że nic nie pobrało - miałem dostęp z apki więc myślałem że z mego konta pójdzie, a że miałem kasę za referale to stwierdziłem że mnie nie zaboli. Generalnie chciałem zobaczyć jak się jeździ po SC gdy są po trasie i o ile wydłużę sobie czas jazdy.
I chciałem się wynikami podzielić. Nie spodziewałem się wyzwisk i wstawek "coś nie tak z Twoim samochodem". No jak widać nie z moim.
 

cooler

Pionier e-mobilności
Nie wyzwywiska. Po prostu, jako doświadczony kierowca BEV to wiesz, że aby optymalizować czas przejazdu nie ładuje się do 94% na trasie.

Na trasie Ciechocinek - Warszawa są cztery lokalizacje z ładowarkami 200+ kW. Jest gdzie ładować po drodze.
To ja odpowiem: jechałem jak mi nawigacja Tesli kazała :) Co z tego że są ładowarki, gdy Tesla Ci ich nie proponuje? Znowu się doktoryzować mi się już nie chce, choć ostatecznie musiałem (nieczynny w nocy SC Białystok, choć Tesla twierdzi inaczej)
 

nabrU

Moderator
Jak jechałem to o tym nie wiedziałem jeszcze,

No nie gadaj, człowiek z taką historią serwisową Tesli dopiero po prawie 4 latach dowiaduje się, że zastępcze od Tesli jeżdżą za freez SuC :LOL:

dopiero potem sprawdziłem że nic nie pobrało - miałem dostęp z apki więc myślałem że z mego konta pójdzie, a że miałem kasę za referale to stwierdziłem że mnie nie zaboli.

Oj brniesz dalej... Od kiedy to zastępczy samochód 'cudem' jakimś podpina się do Twojej teslowej apki aby pobrać kasę/kredyty z SuC podczas ładowania?

Następny celebryta nam tu chyba rośnie :p:ROFLMAO:
 
Top