Koszty jazdy EV zima (waw - sopot)

nabrU

Moderator
Zgoda, tylko trzeba wiedzieć jak liczone jest to 'indicated' w Tesli tj. bez zużycia na postoju itp. Rozmawialiśmy o tym tutaj setki razy... więc nie mam zamiaru się powtarzać i tłumaczyć haseł typu 'Tesla oszukuje na zużyciu'.
 

Michal

Moderator
Zgoda, tylko trzeba wiedzieć jak liczone jest to 'indicated' w Tesli tj. bez zużycia na postoju itp. Rozmawialiśmy o tym tutaj setki razy... więc nie mam zamiaru się powtarzać i tłumaczyć haseł typu 'Tesla oszukuje na zużyciu'.
Ty masz TM3, a tam prawie nie było różnicy w tej tabelce.
 

nabrU

Moderator
Spoko, zauważyłem. Jakieś niewielkie różnice zawsze będą między 'indicated' i 'calculated'.
Tyle, że znowu trzeba tłumaczyć, że Tesla mierzy osobno jazdę i osobno postój, bo ktoś tego nie wie i już 'wielkie oszustwo'.
 

ELuk

Pionier e-mobilności
Ja tylko w 2 kwestiach.
Pierwsza:
ostatnio Tesla głównie A2 i S5 robiła i zużycie 26kWh/100km.
Druga to natury filozoficznej.
Koledzy (a wielu ich), którzy Tesle kupili z refferali coolera to chyba syndrom sztokholmski mają
😉🤣🤣🤣
 

nabrU

Moderator
Koledzy (a wielu ich), którzy Tesle kupili z refferali coolera to chyba syndrom sztokholmski mają
😉🤣🤣🤣

Gorzej jak w tym coolerowym URLu jeszcze siedział jeszcze jakiś 'coolerware' i się będą psuć te Tesle na potęgę :p
 
S

Skasowane_na_zyczenie_2025-01-27

Gość
strasznie się coś te wątki radykalizują. w jednym dochodzi do świętej inkwizycji z powodu przekroczeń dopuszczalnej prędkości a w innym do ubekizacji bo @cooler ośmielił się wywalić kawę na ławę jakie jest prawdziwe zużycie w zimie. rozumiem, że większość posiadaczy kręci się wkoło komina i ma niskie zużycie, jak również w trasie pilnuje nie przekraczać 100 km/h ale na litość elonową może dajcie się wypowiedzieć wszystkim. nie stosujcie bolszewickich metod, nie musimy wszyscy równać do 100.coraz bardziej widać, że posiadanie Tesli to jest swoisty stan umysłu i to co teraz prezentujecie to za kilka lat będzie śmieszne. prawdy nie da się ukryć w nieskończoność i im więcej osób zakupi BEV tym więcej będzie takich opinii. zima w BEV to znacznie większe zużycie i nie ma co zaklinać rzeczywistości. kto wozi ze sobą odmrażacz do reflektorów? ;)
 

Michal

Moderator
Gorzej jak w tym coolerowym URLu jeszcze siedział jeszcze jakiś 'coolerware' i się będą psuć te Tesle na potęgę :p
Hehe, Tesla powinna tak robić dokładnie - jak ktoś kupuje z referala @cooler, to dostaje auto zmontowane przez tego samego niewidomego Indianina, bo przecież nowy klient powinien sie spodziewać problemów :D
 

Jozin von Bazin

Posiadacz elektryka
strasznie się coś te wątki radykalizują. w jednym dochodzi do świętej inkwizycji z powodu przekroczeń dopuszczalnej prędkości a w innym do ubekizacji bo @cooler ośmielił się wywalić kawę na ławę jakie jest prawdziwe zużycie w zimie. rozumiem, że większość posiadaczy kręci się wkoło komina i ma niskie zużycie, jak również w trasie pilnuje nie przekraczać 100 km/h ale na litość elonową może dajcie się wypowiedzieć wszystkim. nie stosujcie bolszewickich metod, nie musimy wszyscy równać do 100.coraz bardziej widać, że posiadanie Tesli to jest swoisty stan umysłu i to co teraz prezentujecie to za kilka lat będzie śmieszne. prawdy nie da się ukryć w nieskończoność i im więcej osób zakupi BEV tym więcej będzie takich opinii. zima w BEV to znacznie większe zużycie i nie ma co zaklinać rzeczywistości. kto wozi ze sobą odmrażacz do reflektorów? ;)
A nie uważasz, że to trochę dziecinne, żeby nie powiedzieć głupie?
Nie wiem czy zdążyłeś już zauważyć, ale problemy z turbo dużymi trasami, jazdą w pampersie i zimowym spadkiem zasięgu dotyczą wszystkich elektryków. Może ci się w wszystko z d… kojarzy tzn z Tesla jak w tym dowcipie.
Bracia Słaby :)
 

arnoldd

Posiadacz elektryka
Zima w BEV to znacznie większe zużycie i nie ma co zaklinać rzeczywistości.

Ależ z tym nikt nie dyskutuje.

Ale z twierdzeniem że "nie da się w trasy jeździć EV-em, a już szczególnie zimą" jak najbardziej można bo jest nieprawdziwe :)
 
Top