Ty masz TM3, a tam prawie nie było różnicy w tej tabelce.Zgoda, tylko trzeba wiedzieć jak liczone jest to 'indicated' w Tesli tj. bez zużycia na postoju itp. Rozmawialiśmy o tym tutaj setki razy... więc nie mam zamiaru się powtarzać i tłumaczyć haseł typu 'Tesla oszukuje na zużyciu'.
Koledzy (a wielu ich), którzy Tesle kupili z refferali coolera to chyba syndrom sztokholmski mają
😉🤣🤣🤣
Hehe, Tesla powinna tak robić dokładnie - jak ktoś kupuje z referala @cooler, to dostaje auto zmontowane przez tego samego niewidomego Indianina, bo przecież nowy klient powinien sie spodziewać problemówGorzej jak w tym coolerowym URLu jeszcze siedział jeszcze jakiś 'coolerware' i się będą psuć te Tesle na potęgę![]()
A nie uważasz, że to trochę dziecinne, żeby nie powiedzieć głupie?strasznie się coś te wątki radykalizują. w jednym dochodzi do świętej inkwizycji z powodu przekroczeń dopuszczalnej prędkości a w innym do ubekizacji bo @cooler ośmielił się wywalić kawę na ławę jakie jest prawdziwe zużycie w zimie. rozumiem, że większość posiadaczy kręci się wkoło komina i ma niskie zużycie, jak również w trasie pilnuje nie przekraczać 100 km/h ale na litość elonową może dajcie się wypowiedzieć wszystkim. nie stosujcie bolszewickich metod, nie musimy wszyscy równać do 100.coraz bardziej widać, że posiadanie Tesli to jest swoisty stan umysłu i to co teraz prezentujecie to za kilka lat będzie śmieszne. prawdy nie da się ukryć w nieskończoność i im więcej osób zakupi BEV tym więcej będzie takich opinii. zima w BEV to znacznie większe zużycie i nie ma co zaklinać rzeczywistości. kto wozi ze sobą odmrażacz do reflektorów?![]()
Zima w BEV to znacznie większe zużycie i nie ma co zaklinać rzeczywistości.