U mnie stosunek ACJa Szaruś się na publicznych ładuję stosunkowo niewiele w porównaniu do ilości ładowań w domu. A w domu ładuję się na 1f z ustawieniem zwykle 16A a jak się bardzo spieszę to czasem zwiększam w zależności od potrzeb do maks 32A. W każdym razie 99% ładowań u mnie to 16A i mam świadomość że dla baterii to jest korzystne. Co do szybkości ładowania na publicznych to widziałem jakieś 70-80kW u siebie ale fakt 100kW nie widziałem. Jednak ja się zastanawiam nad tym czy istnieje jakiś lifehack żeby skłonić auto do ogrzania pakietu. Są auta że taka funkcja jest dostępna normalnie ale w Corsie nie ma jej jednak czasem ludzie mający większe pojęcie o tym jak to działa itd mają wiedze jak coś obejść/wymusić - i to mnie bardzo ciekawi.
A w Stellantisach podgrzewania baterii przez guzik nie ma. Trzeba kombinować jak koledzy pisali (gaz, rekuperacja, gaz, ...).