Dylemat nad zakupem elektryka

Ev3

Pionier e-mobilności
Do EV6 też nie wejdzie.

Co tam nie, kiedyś wannę narożnikową, CC się woziło.
Do praktycznie każdego hatchbackba zadziwiająco dużo rzeczy wchodzi...

w EV6 musiałem zdjąć roletę i trzymać ją pod nogami pasażerów, bo nie było co z nią zrobić.
Nie miała pod podłogą bagażnika styropianu wyjmowalnego?
 

daniel

Señor Meme Officer
Nie miała pod podłogą bagażnika styropianu wyjmowalnego?
Nie, sprzedawca też nie miał lepszego pomysłu.
Co tam nie, kiedyś wannę narożnikową, CC się woziło.
Do praktycznie każdego hatchbackba zadziwiająco dużo rzeczy wchodzi...
Jak złożysz tylne siedzenia to do każdego dużo wejdzie. Oczywiście, że lepszy większy otwór załadunkowy. Model 3 liftback to byłby mój ideał.
 

Michał spod Krakowa

Pionier e-mobilności
W innych markach nie płacisz abonamentu, bo masz android auto. Rzeczywiście pokręciłem, bo policzyłem za mało, to jest 35 zł miesięcznie, czyli 840 zł w 2 lata. Tak, ma to zalety, ale bez przesady.
A teraz sprawdź - zacznij od mercedesa, bo tam najzabawniej
Autopilot włączył mi się mimo 10 prób go używania podczas trzymania kierownicy i patrzenia na drogę. I dobrze wiesz, że to przez oszczędność tesli. To jest jej cecha.
Robisz coś źle. Jeżdżę na AP cały czas, często po kilkanaście minut bez przerwy.
I tak, osiągi na poziomie ferrari z lat 90 to bezpieczeństwo i komfort dla pasażerów. Chyba w Rosji.
Tak. Wszędzie na świecie zapas mocy bywa przydatny
 
Last edited:

Michał spod Krakowa

Pionier e-mobilności
Jeździłem teslą kilka dni i innym też polecam. Mi telefon się nie grzeje w android auto, a poza Polskę latem samolotem. Rozumiem, że spotify też działa w tesli, jeśli nie zapłacę 35 zł co miesiąc? Bo oczywiście mam swoje konto i w android auto mam je na ekranie w samochodzie.
odróżniaj kilka spraw:
- opłata za konto spotify (kiedyś tesla miała to w cenie abonamentu, dziś trzeba osobno opłacić)
- opłata za transmisję danych (hotspot z telefonu lub abonament tesli)
Nie pisałbym, że tempomat w tesli nie działa bo działa bardzo dobrze. Jedna wada, to gdy zbliża się do świateł to zwalnia i trzeba wciskać gaz, ale liczę że to był typowy bug FSD testówki/można to wyłączyć.
Aktualnie jest tak: jeśli jest zielone światło, i przed Tobą przejechał na zielonym inny samochód, AP samodzielnie przejeżdża przez skrzyżowanie bez zmiany prędkości
Nie jestem pewien, czy ta funkcjonalność jest dostępna na podstawowym AP (bez dopłaty)
Tesla oszczędziła na czujnikach trzymania kierownicy, więc trzeba nią kręcić, jadąc na wprost, ale to UE jest winna...
Trzymasz kierownicę jedną ręką i jedziesz choćby kilka godzin. Odwrócić wzrok od drogi można na kilka sekund, puścić kierownicę można na kilkanaście sekund
 

daniel

Señor Meme Officer
To akurat żaden argument.
Sprawdzałeś czy nie miała czy nie?
No jest argument, bo lepiej znał samochód ode mnie. To było już prawie dwa lata temu, ale z tego co pamiętam to zaglądałem pod podłogę, bo moim głównym celem było sprawdzenie samochodów pod kątem pakowności.
Chyba że sedan to wtedy nie.
Na tym wic polega.
Jeśli tylko przejdzie przez otwór to mieści się tyle samo, ale prawda, że liftback lepszy.
 

Ronin78

Posiadacz elektryka
Cześć.
Do tej pory posiadamy Octavię Kombi 1.4 + LPG, roczne przebiegi 15-20kkm. Z tego 80% do 100km, raz - dwa razy w roku jakaś dalsza wycieczka.
Dodatkowo instalacja PV 10kw, z nadwyżkami energii do wykorzystania - rzędu 5000kwh.

Zastanawiam się nad:
e-c4 Business - 152000
Kona 65kW Smart - 155000
Kia EV6 77.4kWh Plus - 183000
Tesla 3 - 182900

Czy pompa ciepła ma sens? (czytając forum doszedłem do wniosku że u mnie raczej nie)
Kwestia dobrej oferty na leasing/ubezpieczenie też ma lekki wpływ na decyzję.
Co sądzicie o w/w?
Jak nie masz ciśnienia na już, to poczekałbym na eVitarę 4x4, trzeba zadzwonić do salonu kiedy będą dostępne.
 

sebsek

Posiadacz elektryka
Uzyskałem następujące oferty na pojazdy z wyprzedaży rocznika 2024 (uszeregowane cenowo, łączny koszt z leasingiem):
IONIQ 5 77 kWh RWD DYNAMIQ 2024 - 186k (leasing 100% - 186k)
ID.5 77 kWh 286 KM 185k zł (leasing 103.5% - 192k)
EV6 Plus + FUN 77 kWh RWD 181k (leasing 107% - 194k)
TOYOTA BZ4X 2024 r. 64 kWh Prestige 218KM AWD 203k (leasing 100% - 203 k
Ktoś cię wprowadził w błąd bo w VW jest obecnie w promocji leasing 100% na wszystkie elektryki z wyprzedaży 2024. Temat pewny bo w tym tygodniu podpisywaliśmy w firmie leasing na ID7
 

vander87

Nowy na Forum
Ktoś cię wprowadził w błąd bo w VW jest obecnie w promocji leasing 100% na wszystkie elektryki z wyprzedaży 2024. Temat pewny bo w tym tygodniu podpisywaliśmy w firmie leasing na ID7

Ostatni id.5 który był dostępny na stronie <200k sprzedany dziś :)
 
Top