Dylemat nad zakupem elektryka

daniel

Señor Meme Officer
Poczytaj zanim Twoja Tesla zjedzie ze statku, bo gadasz lekko od rzeczy (nikt Ci nie każe niczego płacić, nawigację masz za friko):
Też się pod tym podpisuję. Za premium płacę tylko jak jadę gdzieś dalej. Włączasz i wyłączasz w dowolnej chwili w aplikacji. Z tym, że jak aktywujesz to na miesiąc, ale może aktywować - cyk i już działa. Po chwili deaktywujesz - wyłącza się po miesiacu.
 

daniel

Señor Meme Officer

krzyss

Pionier e-mobilności
Autopilot w KIA EV6 potrafi wyłączyć się w połowie zakrętu. To dopiero jest ciekawe przeżycie.
W tesli tez :)
Kiedys sie zdziwilem na Chorwackiej autostradzie przy 130 w polowie zakretu siup czerwono na ekranie i sie wylaczyl.

Podobno UE to nakazala ze jak zakret ostrzejszy niz iles % to AP nie moze prowadzic. Tylko ktos nie przewidzial ze auto liczy % w trakcie jazdy i jak sie okazuje ze zakret sie zaciesnia to nagle sie odlacza ;)
 

Michal

Moderator
W innych markach nie płacisz abonamentu, bo masz android auto. Rzeczywiście pokręciłem, bo policzyłem za mało, to jest 35 zł miesięcznie, czyli 840 zł w 2 lata. Tak, ma to zalety, ale bez przesady.

Autopilot włączył mi się mimo 10 prób go używania podczas trzymania kierownicy i patrzenia na drogę. I dobrze wiesz, że to przez oszczędność tesli. To jest jej cecha.

I tak, osiągi na poziomie ferrari z lat 90 to bezpieczeństwo i komfort dla pasażerów. Chyba w Rosji.

Rozumiem, że wszystko można napisać dla referrala, ale ja wybieram uczciwość.
Tesla jest intuicyjna, nie potrzebujesz żadnych ciężarków, zaklejania kamer, abonamentu nie musisz kupować, a dzięki dobremu wbudowanemu infotainment nie będziesz miał po każdej jeździe rozładowanego albo gorącego telefonu. Aha i ten abonament działa w całej Europie więc nie musisz o niczym myśleć jak jedziesz np. przez Szwajcarię do Włoch. Przejechałem TM3 przez 4 lata już w sumie 100 000 km nie zgadzam się z tym, co napisałeś.
Wózek wchodzi bez problemu i to taki wielki z gondolą salsa 4, a nawet dwa (+spacerówka), bo mam 2 dzieci 3 lata i 3 miesiące.

Pamiętaj żeby z tej uczciwości odszczekać większość tego, co napisałeś jak już pojeździsz tym autem więcej niż godzinę...

Ja sam mam tak głęboko referale jak się tylko da i z czystym sumieniem polecam Teslę.
Ale odpowiadając na pytanie - przejedź się każdym i zdecyduj.
 
Last edited:

Bronek

Pionier e-mobilności
Jeździłem teslą kilka dni i innym też polecam. Mi telefon się nie grzeje w android auto, a poza Polskę latem samolotem. Rozumiem, że spotify też działa w tesli, jeśli nie zapłacę 35 zł co miesiąc? Bo oczywiście mam swoje konto i w android auto mam je na ekranie w samochodzie.

W pierssej Tesli dostalem na właściciela dożywotnio, potem dawli na rok teraz jw na miesiąc
Za 34 zł z tym wszystkim , to nie drogo . Ja podgladam psa w aucie Czasem YT . Sentry czasem
 

umcus

Pionier e-mobilności
A ja tylko czasem oglądam jak działa FSD w US i trochę mi szkoda, że chyba nigdy tego nie doczekamy w tej naszej przewrażliwionej unii.
 

zlp

Pionier e-mobilności
W tesli tez :)
Kiedys sie zdziwilem na Chorwackiej autostradzie przy 130 w polowie zakretu siup czerwono na ekranie i sie wylaczyl.
W Tesli też mi się zdarzyło, ale była jeszcze jakaś kontrola, w KIA na zakręcie kierownica się wyprostowała o_O.
Owszem, to zdarzyło się na lokalnych, wiejskich drogach, gdzie raczej nie powinno się używać "autopilota".
 
Top