Dylemat nad zakupem elektryka

Jozin von Bazin

Posiadacz elektryka
Ale pytanie ile takich tras w roku się robi.
Wg mnie elektryk nie jest do robienia tras, może okazjonalnie. Superchargerów w PL jest jak na lekarstwo. Cały sens w kręceniu się w ramach zasięgu na własnym prądzie.
Autopoliot Tesli, czy tempomat, jeden pies, oba ssą. Ja praktycznie nie włączam tych systemów. W mojej spalinowej Hondzie działania tych systemów to bajka, robią to co ja chcę, a nie to co one chcą.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Wg mnie elektryk nie jest do robienia tras, może okazjonalnie. Superchargerów w PL jest jak na lekarstwo. Cały sens w kręceniu się w ramach zasięgu na własnym prądzie.
Autopoliot Tesli, czy tempomat, jeden pies, oba ssą. Ja praktycznie nie włączam tych systemów. W mojej spalinowej Hondzie działania tych systemów to bajka, robią to co ja chcę, a nie to co one chcą.
Raczej nie ssą , wręcz odwrotnie mniej mi palą Tesle niż bym sam prowadził.
A do tego tak ja jedzie AP Tesli to niewiele samochodów trzyma tak się drogi od zera do 140 i do tego pontakich czasem kiepsko oznaczonych . Większośc gubi kierunek itd ...
 

nabrU

Moderator
W innych markach nie płacisz abonamentu, bo masz android auto. Rzeczywiście pokręciłem, bo policzyłem za mało, to jest 35 zł miesięcznie, czyli 840 zł w 2 lata. Tak, ma to zalety, ale bez przesady.

Poczytaj zanim Twoja Tesla zjedzie ze statku, bo gadasz lekko od rzeczy (nikt Ci nie każe niczego płacić, nawigację masz za friko):


Autopilot włączył mi się mimo 10 prób go używania podczas trzymania kierownicy i patrzenia na drogę. I dobrze wiesz, że to przez oszczędność tesli. To jest jej cecha.

Doceniam Twoją aktywność na Forum, ale jak już Ci gdzieś napisałem: pogadamy jak parę miesięcy pojeździsz, bo na razie 'mielisz wodę' jakbyś miał samochód kilka lat, a nie parę godzin na jeździe próbnej.
 

Jozin von Bazin

Posiadacz elektryka
Raczej nie ssą
A zdarzyło Ci się fantomowe hamowanie?
Mnie zbyt wiele razy żebym się nie bał korzystać z tempomatu, a Teslę mam krótko.
Mam nadzieję, że systemy bezpieczeństwa nie działają w Tesli jak ten tempomat, czy autopilot. Honda mi dwa razy uratowała cztery litery, tak na poważnie, nie liczę drobniejszych hamowań.
 
Last edited:

Bronek

Pionier e-mobilności
Pewnie ale nigdy takie o jakmi tu piszecie to zwolnienia . Bylo może z 10 na 7 lat ? Ludzie nie potrafia korzystać bo szarpią kierownicą walczą itp a wystarczy oprzec paluch i nic nie robić. Teraz doszła kamerka wew. Tu albo uważamy albo ... Wiekszosc jest spietych szczegolnie na poczatku lub jak maja do testów . Wielu nigdy nie opanuje ale to normalne .Nie wszystko wszystkim pasuje .

Na tle innych aut a mialem tego sporo z wyoasem , to AP TESLI jest super , niestety czasem jest niemal idalne aby za chwile coś bylo do poprawki .Wielokrotnie mialem sytuacje na 7 lat gdzie Tesla zachowala sie super .Nas denerwuje jej asekuranctwo ale ono niestety pojawilo sie od czasu wejscia do naszego europejskiego zadupia .
Ja piszę o FSD i AP rozszerzonym.EAP
Jeżdżę niemal codziennie po zwyklych drogach jak się da a daje sie nawet jak nie ma linii
Np to nas wkurza bo nie wie co ten z naprzeciwka zrtobi ? My byśmy olali i to ludzie nazywają czasem hamowaniem ...
Trójka dawniej jeszce lepiej to robila przed podzialem oprogramowania


Tu musialem złapać kierownice bo zaczęła hamować widząc spory konar na drodze


Historia

 
Last edited:

Wojtek Wawa

Tesla Model 3 LR RWD 2025
Kto był w usa chociaż raz, nigdy nie nazwie UE zadupiem 😀

A co do tesli napisałem moje zdanie. Kilka razy dziennie sprawdzam, gdzie jest statek. Super mi się nią jeździło, ale też uważam że bardzo dużo rzeczy o niej się nie wie i forum to przemilcza.

Inna sprawa, że toyoty i lexusy rewelacyjnie się sprzedają (piszę o poziomie cenowym modelu 3), a to dopiero są wadliwe samochody.
 

Jozin von Bazin

Posiadacz elektryka
Powinni robić testy tych systemów, ale realne, takie gdzie zagrożone jest zdrowie, życie pasażerów, a nie jakieś śmieszne kartony.
Opiszę sytuację z drogi. Jazda krajówką, ale teren niezabudowany, prędkość około 120km/h. Jadę za samochodem, utrzymuję właściwość odległość. Nagle samochód przede mną robi błyskawiczny manewr wyprzedzania, przede mną jest ciągnik jadący ze 20km/h. Nie mogę go wyprzedzić bo lewy pas zajęty, dlatego kierowca wcześniej przede mną tak gwałtownie wyprzedził. Zanim mignęła mi myśl żeby hamować Honda już sama zahamowała, gdyby nie Honda byłby dzwon jak złoto. Byłem wypoczęty, skoncentrowany, hamowałbym, ale nie tak szybko jak system Hondy. Boję się co w takim przypadku może odp... Tesla.
Ja to generalnie jeździłbym Hondami, zajeb... auta.
 
Top