mecekbomba

Fachowiec
Szanowni forumowicze!

Rozważam zakup (czy też raczej leasing) id.7. Prośba o wskazanie wad pojazdu z Waszego punktu widzenia bowiem po oględzinach w salonie ja wad nie dostrzegam. Stylistyka rzecz gustu więc o to nie pytam.
Plusy:
1. wyposażenie (ogrzewana przednia szyba, matrixy, elektryczne fotele z masażem i wentylacją, ogrzewana przednia szyba, wyświetlacz kierowcy + HUD),
2. 6,5 s. do setki, napęd na tył. Mogłoby być lepiej ale nie jest źle,
3. 600 km WLTP.

Minusy:
1. skromny ekran kierowcy,
2. minimalistyczne wnętrze,
3. dotykowe przyciski na kierownicy,
4. brak bagażnika z przodu (dla mnie zupełnie nieistotne),
5. cena ale leasing VW wychodzi dobrze.

Jedyna alternatywa jaką widzę to Scenic ale suvów/crossoverów nie znoszę a i osiągi znacząco słabsze. ioniq6 też sporo kosztuje a wyposażenie i zasięg ma skromniejsze. Inna alternatywa to plugin. Passat plugin ma ponad 100 km zasięgu a rata wyniesie 2539 zł brutto (id.7. 3372 zł brutto). Obiektywnie paliwa za 800 zł miesięcznie na trasach nie przepalę.

Jakie są wady id.7. według Was? czy jest coś lepszego?
 

John

Zadomawiam się
wersja PRO z pakietem design i style. i co chyba najważniejsze to z pompą ciepła. Przy wyprzedażach trzeba uważać z rabatowanymi ofertami, bo tak z połowa egzemplarzy stockowych była bez pompy ciepła!
Jak dużo realnie ta pompa ciepła zmienia? Czy przekłada się to na lepsze zasięgi tylko zimą czy też latem?
Pytam, gdyż wg. ABRP różnica na trasie 1100km to ledwo 5minut jeśli porównuję ID7 z pompą i bez.
 
Last edited:

less

Posiadacz elektryka
Jak dużo realnie ta pompa ciepła zmienia? Czy przekłada się to na lepsze zasięgi tylko zimą czy też latem?
Pytam, gdyż wg. ABRP różnica na trasie 1100km to ledwo 5minut jeśli porównuję ID7 z pompą i bez.
Trudno odpowiedzieć bo chyba nikt nie ma 2 aut, jedno z pompą a drugie bez.
 

sebsek

Posiadacz elektryka
Trudno odpowiedzieć bo chyba nikt nie ma 2 aut, jedno z pompą a drugie bez.
To już było omawiane :)

W teście UK wyszło 22,5 km różnicy w zasięgu. 268 mil vs 254 mile

 

mecekbomba

Fachowiec
Jak to jest??? Jak to jest że szef VW zarabia krocie i robi takie rzeczy??? Id.7. miał być dla Chin, do nas trafił przy okazji - jak już jest, zmienimy pas przedni, damy kombi i może ktoś kupi. I co? W chinach katastrofa - 9, słownie dziewięć sztuk sprzedano w styczniu, mniej niż w PL. W Niemczech w styczniu numer jeden na liście elektryków. Tak, niesuv jest numerem jeden, sprzedaż wyższa niż sprzedaż wszystkich modeli Tesli razem wziętych.
 

mattmd

Zadomawiam się
Jak to jest??? Jak to jest że szef VW zarabia krocie i robi takie rzeczy??? Id.7. miał być dla Chin, do nas trafił przy okazji - jak już jest, zmienimy pas przedni, damy kombi i może ktoś kupi. I co? W chinach katastrofa - 9, słownie dziewięć sztuk sprzedano w styczniu, mniej niż w PL. W Niemczech w styczniu numer jeden na liście elektryków. Tak, niesuv jest numerem jeden, sprzedaż wyższa niż sprzedaż wszystkich modeli Tesli razem wziętych.
Cóż okazało się że to całkiem dobry produkt kotey w ostatnim czasie zyskał rozsądna cenę.
Niemcy jak malo kto umieją liczyć peiniadze i zwyczajnie nie mają w zwyczaju za nic przepłacać
 

umcus

Pionier e-mobilności
Jak to jest??? Jak to jest że szef VW zarabia krocie i robi takie rzeczy??? Id.7. miał być dla Chin, do nas trafił przy okazji - jak już jest, zmienimy pas przedni, damy kombi i może ktoś kupi. I co? W chinach katastrofa - 9, słownie dziewięć sztuk sprzedano w styczniu, mniej niż w PL. W Niemczech w styczniu numer jeden na liście elektryków. Tak, niesuv jest numerem jeden, sprzedaż wyższa niż sprzedaż wszystkich modeli Tesli razem wziętych.
CCC? Nic nowego. U nas też nikt tego nie kupował, jak były po 280k, jak zeszli 80k to nagle się znaleźli nabywcy. Przypadek?
 

mecekbomba

Fachowiec
CCC? Nic nowego. U nas też nikt tego nie kupował, jak były po 280k, jak zeszli 80k to nagle się znaleźli nabywcy. Przypadek?
w Niemczech też się dobrze sprzedaje bo u nas zeszli z ceną? Twierdzenie że id.7. przed obniżkami był drogi jest jedynie wynikiem braku znajomości ocenianego pojazdu. Gdy weźmiemy pod uwagę cenę aut konkurencyjnych: Audi A6 e-tron, BMW i5 czy Tesla S okazuje się że id.7 drogi nie był, teraz to wręcz okazja cenowa - klasa E o wyposażeniu z segmentu premium za cenę skrajnie budżetowego pojazdu konkurencji.
 

John

Zadomawiam się
W niemczech też były wyprzedaże rocznika. Po obniżce samochód mogli kupić także ludzie którzy przygarną różne bajery, ale niekoniecznie ich wcześniej potrzebowali :) W cenie ID7-rabat ciężko znaleźć konkurencję (ew Kia EV9 2023 ale kosztem gabarytów i zasięgu). Do tego dochodzi słaba sprzedaż Tesli Y w styczniu, bo każdy w temacie czekał na nową wersję - więc ten styczeń mnie nie dziwi. Pytanie co będzie od marca.
 
Top