Grudniowa dostawa podąża ze wschodu.

usrobo

Posiadacz elektryka
Cesje nie lepiej od razu wpitolic w ubezpieczenie?

PS. Czy tobie tez proponowali nie czekac na oficjalne zwolnienie z akcyzy i rejestracje na podstawie zapewnienia o pozniejszym dostarczeniu papierka ( razem z odbiorem twardego dowodu)?
nie rob cesji od razu! nie wiadomo kiedy będziesz miał umowę. Rozwalisz auto wcześniej i co? Będziesz się prosił BOŚ o zgodę na wyplatę ?
 

Jako219

Zadomawiam się
Cesje nie lepiej od razu wpitolic w ubezpieczenie?

PS. Czy tobie tez proponowali nie czekac na oficjalne zwolnienie z akcyzy i rejestracje na podstawie zapewnienia o pozniejszym dostarczeniu papierka ( razem z odbiorem twardego dowodu)?
Nie miałem takie propozycji. Póki co. Całkiem niedawno bo w piątek otrzymałem fakturę.
 

Piernik

Posiadacz elektryka
nie rob cesji od razu! nie wiadomo kiedy będziesz miał umowę. Rozwalisz auto wcześniej i co? Będziesz się prosił BOŚ o zgodę na wyplatę ?
Dokładnie tak, na tym etapie żadnych cesji !!!
Nie ważne w jakiej ścieżce. (za gotówkę czy kredyt cesja akurat na NFOŚiGW)
Do wniosków i decyzji cesja nie jest potrzebna.
Potrzebna dopiero po podpisaniu umowy dotacji do wypłaty kasy.
 

Robmal

Posiadacz elektryka
Cześć.
Czekam na odbiór SR+. Po cichu liczę na baterię 60kWh.
Ogólnie z wątków na niemieckim i francuskim forum tesli wynika, że niektóre osoby faktycznie otrzymują auta z większą baterią E6LR i zasięgiem 491 pomimo tego, że wybierały auta ze "starym" zasięgiem 448 km. W takiej niepewnej sytuacji są osoby zamawiające auta w październiku. Wiadomo, że pojawiło się kilka wariantów modelu SR+ z dwoma wielkościami baterii oraz dwoma silnikami tzw. "A" oraz "J".
Dopóki nie otrzymamy papierów z Tesli wszystko co poniżej jest bardzo niepewne i absolutnie nie należy w 100% temu ufać.

1. kod na stronie zamówienia BTF0 i BTF1.
Niektórzy sugerują, że odszukanie kodu BTF1 oznaczało auto z baterią 60kWh.
2. data produkcji
Niektórzy sugerują, że wszystkie auta wyprodukowane po 10.10 mają już większą baterie
3. VIN
Niektórzy sugerują, że VIN z zakresu LRW3E7Fxxxx383xxx do LRW3E7Fxxxx385xxx oznacza większą baterię
4. Silnik
Niektórzy sugerują, że silnik J w VINie np. LRW3E7FJxxxxxx oznacza większą baterię.
Inni znowu piszą, że mają VIN od LRW3E7Fxxxx395xxx z silnikiem A i baterią 60kWh

Do tego wszystkiego dochodzi jeszcze wymieszanie silników A i J. Różna moc, różne przyśpieszenie, różna masa pojazdu, itd.
Poza tym pojawiają się u części odbierających informacje o podgrzewanej kierownicy w standardzie.

Jeśli ktoś ma inne informacje bądź wie coś więcej niech pisze...

Z forum DE
Mein Termin wurde per SMS eben bestätigt.
:ok_hand:

25.11.2021

VIN: 384
MT337 / J-Motor
gemäß COC 239kW
Reichweite 491Km

Zulassungstermin am 23.11
 

Fixtor

Zadomawiam się
Czy do kogoś już dzwonili w sprawie auta z Glovis Challenge? Zastanawiam się, czy w tym tygodniu do mnie zadzwonią i wyślą w końcu dokumenty.
 

Gandalf

Pionier e-mobilności
Zabawa to i fajna, ale koniec końców, samochód będzie jaki będzie, odpowiadający temu co było zamówione "na zadanym poziomie istotności" ;-)
Niech detale nie przesłonią Wam radości :)

@Fixtor nie ma strachu, w ich najlepszym interesie jest pozbyć się samochodów jak najszybciej :)
 

Jako219

Zadomawiam się
Cześć.
Czekam na odbiór SR+. Po cichu liczę na baterię 60kWh.
Ogólnie z wątków na niemieckim i francuskim forum tesli wynika, że niektóre osoby faktycznie otrzymują auta z większą baterią E6LR i zasięgiem 491 pomimo tego, że wybierały auta ze "starym" zasięgiem 448 km. W takiej niepewnej sytuacji są osoby zamawiające auta w październiku. Wiadomo, że pojawiło się kilka wariantów modelu SR+ z dwoma wielkościami baterii oraz dwoma silnikami tzw. "A" oraz "J".
Dopóki nie otrzymamy papierów z Tesli wszystko co poniżej jest bardzo niepewne i absolutnie nie należy w 100% temu ufać.

1. kod na stronie zamówienia BTF0 i BTF1.
Niektórzy sugerują, że odszukanie kodu BTF1 oznaczało auto z baterią 60kWh.
2. data produkcji
Niektórzy sugerują, że wszystkie auta wyprodukowane po 10.10 mają już większą baterie
3. VIN
Niektórzy sugerują, że VIN z zakresu LRW3E7Fxxxx383xxx do LRW3E7Fxxxx385xxx oznacza większą baterię
4. Silnik
Niektórzy sugerują, że silnik J w VINie np. LRW3E7FJxxxxxx oznacza większą baterię.
Inni znowu piszą, że mają VIN od LRW3E7Fxxxx395xxx z silnikiem A i baterią 60kWh

Do tego wszystkiego dochodzi jeszcze wymieszanie silników A i J. Różna moc, różne przyśpieszenie, różna masa pojazdu, itd.
Poza tym pojawiają się u części odbierających informacje o podgrzewanej kierownicy w standardzie.

Jeśli ktoś ma inne informacje bądź wie coś więcej niech pisze...

Z forum DE
Mein Termin wurde per SMS eben bestätigt.
:ok_hand:

25.11.2021

VIN: 384
MT337 / J-Motor
gemäß COC 239kW
Reichweite 491Km

Zulassungstermin am 23.11
Ja po vinie mam w nawiasie „new” a VIN taki jak Niemiec 384 i z literka J. Zamawiałem z końcem września jeszcze przed tymi podwyżkami, tj. przy cenie bazowej 199k. Jeśli to prawda to tak jakbym Bitcoina w trawie znalazł 😂
 

Robmal

Posiadacz elektryka
Cześć. Tak jak pisałem wcześniej. Ostrożnie z cieszeniem się. Informacje są niepewne. Jestem w podobnej sytuacji tj. VIN, silnik itd ale nie mam potwierdzenia tego z T. W DE są przypadki osób płacących za bat. 60 kWh a dostają auto z 55-ką.
 
Top