Cześć.
Czekam na odbiór SR+. Po cichu liczę na baterię 60kWh.
Ogólnie z wątków na niemieckim i francuskim forum tesli wynika, że niektóre osoby faktycznie otrzymują auta z większą baterią E6LR i zasięgiem 491 pomimo tego, że wybierały auta ze "starym" zasięgiem 448 km. W takiej niepewnej sytuacji są osoby zamawiające auta w październiku. Wiadomo, że pojawiło się kilka wariantów modelu SR+ z dwoma wielkościami baterii oraz dwoma silnikami tzw. "A" oraz "J".
Dopóki nie otrzymamy papierów z Tesli wszystko co poniżej jest bardzo niepewne i absolutnie nie należy w 100% temu ufać.
1. kod na stronie zamówienia BTF0 i BTF1.
Niektórzy sugerują, że odszukanie kodu BTF1 oznaczało auto z baterią 60kWh.
2. data produkcji
Niektórzy sugerują, że wszystkie auta wyprodukowane po 10.10 mają już większą baterie
3. VIN
Niektórzy sugerują, że VIN z zakresu LRW3E7Fxxxx383xxx do LRW3E7Fxxxx385xxx oznacza większą baterię
4. Silnik
Niektórzy sugerują, że silnik J w VINie np. LRW3E7FJxxxxxx oznacza większą baterię.
Inni znowu piszą, że mają VIN od LRW3E7Fxxxx395xxx z silnikiem A i baterią 60kWh
Do tego wszystkiego dochodzi jeszcze wymieszanie silników A i J. Różna moc, różne przyśpieszenie, różna masa pojazdu, itd.
Poza tym pojawiają się u części odbierających informacje o podgrzewanej kierownicy w standardzie.
Jeśli ktoś ma inne informacje bądź wie coś więcej niech pisze...
Z forum DE
Mein Termin wurde per SMS eben bestätigt.
25.11.2021
VIN: 384
MT337 / J-Motor
gemäß COC 239kW
Reichweite 491Km
Zulassungstermin am 23.11