[EDIT: nakłamałem - miałem na myśli UMCv1, a nie UMCv2 - niestety te nowe są jednofazowe]
Nie, UMCv2 to EVSE potrafiące pracować z instalacjami zarówno jedno jak i trójfazowymi - opisałem [
tutaj].
No właśnie miałem pisać do Ciebie sprostowanie.
Pomieszać jest to bardzo łatwo bo na stronach Tesli swego czasu panowało zamieszanie z linkami do instrukcji tych urządzeń.
Najlepiej chyba operować kodami producenta.
Stary Universal Mobile Connector Gen1 (Universal to tutaj słowo-klucz) jest 3 fazowy i ma różne fajne przejściówki łącznie z czerwoną siłą.
Obecnie "standardem" dawanym do nowych samochodów jest Mobile Connector Gen2 (ale już not so universal), który jest 1 fazowy.
Ten UMC Gen1 to
1058220-00-E
i tak chyba jest najprościej upewnić się, że mówimy o tym samym.