Dostawy Y Juniper - 2025

umcus

Pionier e-mobilności
Ależ problem oczywiście istnieje, może tylko nie tak często i nie u wszystkich.
No i do tego właśnie zmierzam. Prędzej czy później zaryje nosem w kierownicę. Zapewne wtedy, gdy nie będzie na to przygotowany, tak jak ja ;)
Daję sobie głowę uciąć, że to działa podobnie jak w ID.3 czyli rozpoznawanie znaków i w tle mapa. Jak znaku nie rozpozna poprawnie, albo jest jakiś błąd w mapie to być może hamuje jak głupi (były tu wspomniane jakieś tunele czy wiadukty itp). Nie liczę tu oczywistego braking jak komuś znad przeciwka się za linie środkową wyjedzie itp.
No u mnie prosta droga, nikogo za mną, nikogo przede mną, zero zmian, do granicy miasta daleko. Nic to, będę obserwował.
 

6a8

Posiadacz elektryka
jechałem już Tesla 3 i Y jazdy próbne i mnie szlag trafiał jak puściłem gaz żeby na luzie sobie dojechać do świateł czerwonych a ten mi hamuje jakbym miał się już zatrzymywać, musiałem znowu delikatnie naciskać gaz aż prawie do samych świateł. To mnie irytuje ale pewnie się przyzwyczaję :)
Bo w porównaniu do ICE, to wymaga lekkiej zmiany nawyków : przy zwalnianiu nie zdejmujemy nogi z gazu, tylko troszkę odpuszczamy.
Analogicznie jak z przyśpieszaniem, tylko w drugą stronę :)
 

aadamuss

Posiadacz elektryka
No i do tego właśnie zmierzam. Prędzej czy później zaryje nosem w kierownicę. Zapewne wtedy, gdy nie będzie na to przygotowany, tak jak ja ;)

No u mnie prosta droga, nikogo za mną, nikogo przede mną, zero zmian, do granicy miasta daleko. Nic to, będę obserwował.
Automatyczne hamowanie już nawet motocykle mają- tam to już nosem w kierownice nie uderzysz 😀
 

kubatar

Pionier e-mobilności
Wlasnie miałem pytać bo wiedziałem jeden egzeplarz nowego Y wystarczająco daleko od Ząbek żeby podejrzewać odbiory.
W sumie zamkniecie kwartalu coraz blizej wiec czas najwyzszy.
 
Top