Juniper - czy warto czekać?

eimi

Pionier e-mobilności
podobnych kwiatków Tesla ma więcej.
Na przykład mityczne redukowanie różnych części dla poszczególnych modeli.
Przy Juniper okazało się, że nie ma senesu zwiększać wspólnych częsci z Highlandem. Stwierdzili, ze jednak różne nie przeszkadzają a dzięki temu mają jakaś różnorodność.

:)
W momencie jak wchodził Y firma była pod kroplówką blisko bankructwa, stąd maksymalne wykorzystanie wspólnych części - włącznie z lampami czy nawet maską. W biografii muska jest wzmianka że Teslę dzieliły mniej niż 3 miesiące od bankructwa.

Teraz kiedy Y ma sprzedaż ponad miliona egzemplarza rocznie nie ma już aż takiego znaczenia czy ma wspólne części z 3 czy nie, efekt skali i tak pracuje.
 

Grzesiek

Pionier e-mobilności
W momencie jak wchodził Y firma była pod kroplówką blisko bankructwa, stąd maksymalne wykorzystanie wspólnych części - włącznie z lampami czy nawet maską. W biografii muska jest wzmianka że Teslę dzieliły mniej niż 3 miesiące od bankructwa.

Teraz kiedy Y ma sprzedaż ponad miliona egzemplarza rocznie nie ma już aż takiego znaczenia czy ma wspólne części z 3 czy nie, efekt skali i tak pracuje.
dokładnie, ale legenda wciąż żywa :) Ta redukcja czy stwierdzenie o dążeniu do minimalizacji kosztów jest już zakodowana i nawet kiedy to było dawno i nieprawda - ludzie o tym pamiętają.

Chociaż w sumie może się zagalopowałem o braku optymalizacji kosztów. One zwyczajnie już nie są tak istotne przy tej skali. Tak jak napisałeś.
 

inter

Pionier e-mobilności

inter

Pionier e-mobilności

Gregory House

Nowy na Forum
Hej. Przymierzam się do zakupu pierwszego BEV, rozważam Junipera. Mam do Was kilka pytań, będę wdzięczny za komentarze.

  1. Czy jak będę miał wgrany kluczyk do iPhone’a i do Apple Watcha, a w aucie zostawię iPhone to samochód zamknie się jeśli odejdę od niego a w pojeździe nikogo nie będzie? I analogicznie ta sama sytuacja, tylko w aucie pozostaje jedna osoba?
  2. Czy tylny ekran można zablokować/wyłączyć aby dzieciaki same nie włączały sobie np bajek?
  3. Czy w aucie można zostawić włączone postojówki np na godzinę, zostawiając auto zamknięte?
  4. Jak się podpina kartę płatniczą do SuC?
  5. Czy jest funkcja, że auto samo parkuje? Dobrze to działa w Tesli?
  6. Czy jest alarm? Czy można wyłączyć czujniki autoalarmu wewnątrz pojazdu?
  7. Czy można zrezygnować z zakupu zewnętrznego rejestratora (z kamerki), bo ta fabryczna zabezpieczy nagranie w przypadku kolizji?
  8. Czy warto dołożyć do kół 20”? Co one dają poza ładniejszym wyglądem?
  9. Jak przypuszczacie kiedy zostanie włączony program zakupu z polecenia, żeby uzyskać rabat 2000 zł?
  10. Czy są szanse na większą baterię do końca roku?
  11. Czy na koniec roku jest tzw wyprzedaż rocznika?
 

ypl

Pionier e-mobilności
Czy warto dołożyć do kół 20”? Co one dają poza ładniejszym wyglądem?
Nie warto. Dają dużo mniejszy komfort. Ładniejszy wygląd? Tesle to raczej niewyględne auta więc te większe felgi nic tu nie dają. Jak chcesz bajeranckie auto z wyglądu to trzeba szukać gdzieś indziej.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Ad 1 sam sobie wgrasz Zostawiajc kluczyki w aucie kazdy odjedzie telefon może być ale nie musi kluczykiem
Ad 2 tak
Karte podpinasz do konta Tesli
Parkuje dobrze ale musisz wykupic AP rozszerzonego 19.500
Są tryby ze w srodku allarm nie zadziała np psa
Kamer jest kilka z zakupu nie zrezygnujesz ale zapis możesz wyłączyć
Załóż sobie konto w Tesli i zobacz jak sie kupuje wszystko masz tam w instrukcji obslugi samochodu opcji jest tylko kilka
Reszta już tu była wielokrotnie na forum
Nie ma wyprzedazy a ceny owszem sie zmieniają i raczej reguly nie ma .
Na baterię bym nie liczyl.
Czytaj forum (to trudne) Czytaj raczej we wszystkich wątkach (modelach) Tesli bo one sa niemal identyczne jesli chodzi o oprogramowanie i użytkowanie
 
Last edited:

Wojtek Wawa

Tesla Model 3 LR RWD 2025
To autoparkowanie nie umie parkować na miejscach, na których już umie parkować moja żona, która jeszcze mniej niż ja lubi tę czynność. Przynajmniej tak było w grudniu. Jednak dla wygody to fajny bajer, tylko strasznie drogi.

Co do cen to temat rzeka. Z jednej strony teraz Tesla walczy o przeżycie, jej sprzedaż szoruje po dnie, a złotówka jest rekordowo mocna. Z drugiej juniper to nowość i ogólnie tesle dają dużo więcej w tej cenie, jaki ktoś tego szuka (wentylowane fotele, lampy matrycowe, szklany dach, gdzie indziej to kosztuje dużo).

A bateria to już czysta spekulacja. Technikę już (dostawcy) mają, tylko znów w testach tesle wciąż wysoko i na trasie do 400 km tesla zwykle w czołówce. Dopiero gdy trzeba ładować, okazuje się 10 minut dłużej niż większość konkurencji, bo ma 400V a nie 800V.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Z parkowaniem moim zdaniem jest b dobrze w porownaniu z innymi uważam ze to czołówka .Parkuje tylko bokiem i tyłem
Testuje to niemal codziennie dla jaj i idzie bardzo dobrze , ciut tylko wolniej od człowieka precyzyjnie , więc wiochy nie robi . Ja z racji długości x 5 m+ muszę tylko czasem trochę dociągnąć głębiej na styk
 

Najnowsze dyskusje

Top