Awarie ładowarek pokładowych Citroën, Jeep, Opel i Peugeot

cooler

Pionier e-mobilności
Przeczytałem i oczom nie wierzę, wiele osób tu na forum chwali cytryny za bezawaryjność, a tu takie kwiatki.
Spotkał się już ktoś z Was z takim problemem?


Osobiście omijam produkty Stellantis szerokim łukiem, ale Renault 5 akurat mi się podoba, czy renówka ma coś wspólnego z ww koncernem?
 

Olecki

Pionier e-mobilności
Przeczytałem i oczom nie wierzę, wiele osób tu na forum chwali cytryny za bezawaryjność, a tu takie kwiatki.
Spotkał się już ktoś z Was z takim problemem?


I pewnie jeszcze parę innych... Z drugiej strony OBC to chyba najczęściej padający z głównych podzespołów w większości marek ale trzeba przyznać że Stellantis zdecydowanie wyszedł na prowadzenie w tym temacie.

Osobiście omijam produkty Stellantis szerokim łukiem, ale Renault 5 akurat mi się podoba, czy renówka ma coś wspólnego z ww koncernem?

Nie
 

vwir

Pionier e-mobilności
Z drugiej strony OBC to chyba najczęściej padający z głównych podzespołów w większości marek ale trzeba przyznać że Stellantis zdecydowanie wyszedł na prowadzenie w tym temacie.
W sensie w jakich poza Stellantisem? Stare Leafy I przed lifitem miały problem z OBC (2011 i 2012 rok) ale poza tym nie kojarzę żeby w jakiejś innej marce padały. Coś jeszcze było w starych Konach, ale tam skopali soft i naprawili go aktualizacją.
 

Ev3

Pionier e-mobilności
W sensie w jakich poza Stellantisem? Stare Leafy I przed lifitem miały problem z OBC (2011 i 2012 rok) ale poza tym nie kojarzę żeby w jakiejś innej marce padały. Coś jeszcze było w starych Konach, ale tam skopali soft i naprawili go aktualizacją.
A ICCU w ev6?
 

boa

Posiadacz elektryka
A ICCU w ev6?
To chyba był problem. Mach e miał jak kojarzę też coś. No i niestety mój ulubieniec - Taycan pękające przewody hamulcowe i ryzyko pożaru baterii (jak w Audi), mam nadzieję że już to ogarnęli
 

vwir

Pionier e-mobilności
To chyba był problem. Mach e miał jak kojarzę też coś. No i niestety mój ulubieniec - Taycan pękające przewody hamulcowe i ryzyko pożaru baterii (jak w Audi), mam nadzieję że już to ogarnęli
Ale żaden z tych problemów nie ma najmniejszego związku z OBC. Więc ponawiam moje pytanie.
 

ev666

Zadomawiam się
Czyli w dawnym PSA po staremu - kompletna porazka przy silnikach benzynowych 1.2puretech, niedawno odkryte wady konstrukcyjne w dieslach 1.5hdi ale za to przynajmniej w elektrykach maja tez maja podobny problem.
W artykule mowa o module od dostawcy Mahle - ciekawe czy inni producenci tez sa/moga byc dotknieci tym prolbemem przez uzycie tego komponentu od Mahle?
 

boa

Posiadacz elektryka
Czyli w dawnym PSA po staremu - kompletna porazka przy silnikach benzynowych 1.2puretech, niedawno odkryte wady konstrukcyjne w dieslach 1.5hdi ale za to przynajmniej w elektrykach maja tez maja podobny problem.
W artykule mowa o module od dostawcy Mahle - ciekawe czy inni producenci tez sa/moga byc dotknieci tym prolbemem przez uzycie tego komponentu od Mahle?
W stellantisie jakaś masakra z zarządzaniem albo mają seryjnego pecha…. Może jak już nie ma tavaresa to się to ułoży za kilka lat. Ja jakoś łukiem omijam, ale rozumiem też fanów, że mogą im się podobać poszczególne modele
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Ale żaden z tych problemów nie ma najmniejszego związku z OBC. Więc ponawiam moje pytanie.
A co to jest OBC?
Bo wątek jest o awariach ładowarek pokładowych, teraz mowa o czymś innym?
 

Najnowsze dyskusje

Top