Awarie ładowarek pokładowych Citroën, Jeep, Opel i Peugeot

walik22

Zadomawiam się
Próbują wyeliminować problem ale się to nie udaje bo znalazłem takie numery OEM. Po kolei od najmłodszej do najstarszej:
9860272580
9855472680
9851927180
9846368280
9843998780
9842660480
9842482880
Czyli co coś poprawią to zmieniają nr OEM ale wszystkie się psują nadal.
 
Last edited:

ClassicGOD

Leaf on the wind
Francję. A właściwie inżynierów.
Ech, nie porównuj updatu softu który producent wykonuje za darmo (i to w formie akcji przywoławczej żeby nie ograniczać się do pojazdów na gwarancji) do fizycznej awarii ładowarki której producent nie chce naprawić po gwarancji.

Ilu francuskich Inżynierów ma Tesla skoro zarówno inwertery jak i silniki w Cybertruckach są objęte akcją przywoławczą?
 

cooler

Pionier e-mobilności
Przecież to jest kompletnie bez związku. Kreska na mapie (czytaj: granica) nie oznacza, że z jednej strony masz wybitnych inżynierów a po drugiej nie.
Nie no, coś w tym jest. Oprócz Airbusa nie znam żadnego bezawaryjnego produktu z Francji. Samochody na F omijam od zawsze, ale ten Renault 5 mnie kusi, idealny by zastąpić Teslę M3 na miasto.
Uwielbiam małe wariaty :) Czekałem na Teslę Model 2 ale coś im nie idzie...
 

Olecki

Pionier e-mobilności
W sensie w jakich poza Stellantisem? Stare Leafy I przed lifitem miały problem z OBC (2011 i 2012 rok) ale poza tym nie kojarzę żeby w jakiejś innej marce padały. Coś jeszcze było w starych Konach, ale tam skopali soft i naprawili go aktualizacją.
Zoe i sklejające się styczniki. BMW i3, Leaf o którym wspomniałeś. To razem ze Stellantisem przykłady gdzie OBC padały w dużych ilościach, w nowych modelach padają rzadziej ale i tak zdecydowanie częściej niż silniki i baterie trakcyjne.
 

vwir

Pionier e-mobilności
Zoe i sklejające się styczniki. BMW i3, Leaf o którym wspomniałeś. To razem ze Stellantisem przykłady gdzie OBC padały w dużych ilościach, w nowych modelach padają rzadziej ale i tak zdecydowanie częściej niż silniki i baterie trakcyjne.
A częściej niż akumulatory 12V i układy ich ładowania? No nie sądzę.

Czy w Zoe styczniki sklejały się częściej niż padały pompy ciepła? Znajdziesz tutaj na forum chociaż jedną uszkodzoną Zoe ze sklejonymi stycznikami? Bo z padniętymi pompami znajdziesz conajmniej klika.

Leaf miał problemu z OBC tylko na samym początku produkcji, przez 2 lata. Dużo większym problemem były rozładowujące się akumulatory 12V, bo dotykały również późniejszych roczników.

W i3 chyba jednak częściej padają silniki (w szczególności ich ułożyskowanie), niż OBC.

Silniki i baterie trakcyjne to nie jedyne komponenty w samochodach elektrycznych.

Nie no, coś w tym jest. Oprócz Airbusa nie znam żadnego bezawaryjnego produktu z Francji. Samochody na F omijam od zawsze, ale ten Renault 5 mnie kusi, idealny by zastąpić Teslę M3 na miasto..
A - i dlatego padło niemieckie OBC. To wszystko tłumaczy...
 

Najnowsze dyskusje

Top