SQ6 - już w garażu

to_masz

Posiadacz elektryka
Tak dla porównania Tesla model S LR. Mój wyjazd ze śląska do Berlina. Prędkość można wyliczyć ze screena. Ogólnie często jeżdżę do KRA ze śląska autostradą A4 i cieżko zbliżyć się średnio do zużycia 25kW/100km przy prędkościach autostradowych.
@Jac3k wrzuć świadectwo zgodności / certificate of conformity Modelu S, to zobaczymy tą metodą jakie zużycie teoretyczne wyjdzie 😉 Model S mogłbyś wydajnościowo spróbować porównać bardziej do A6

Screen z samochodu trochę przekłamuje - to fakt potwierdzony wielokrotnie przez użytkowników Tesli (https://forum.elektrowoz.pl/threads/alez-ta-tesla-klamie-co-do-zuzycia-ktos-mi-to-wytlumaczy.8265/).

Screen pokazuje 365 km w 3,25h = średnia prędkość 112 km/h

Dla Tesli jest bardzo dużo realnych danych. Moje ulubione statystyki: https://pl.tessie.com/stats. Dla Modelu S w temperaturze średniej dla wszystkich przejazdów Modelu S w Tessie (nie wiem ile to jest -- dla Modelu Y to okolice 0-5 stopni, bazując na empirycznych danych -- ale zakładam, że relatywnie więcej może być Modelu S w ciepłej Kalifornii)
  • przy prędkości 140 km/h (87 mph) ma efektywność 56.88% z 380mi (608km) dla baterii 95kWh 👉 27,5 kWh/100km
  • przy prędkości 112 km/h (70 mph) ma efektywność 71.53% 👉 21,8 kWh/100km
 

Jac3k

Posiadacz elektryka
@Jac3k wrzuć świadectwo zgodności / certificate of conformity Modelu S, to zobaczymy tą metodą jakie zużycie teoretyczne wyjdzie 😉 Model S mogłbyś wydajnościowo spróbować porównać bardziej do A6

Screen z samochodu trochę przekłamuje - to fakt potwierdzony wielokrotnie przez użytkowników Tesli (https://forum.elektrowoz.pl/threads/alez-ta-tesla-klamie-co-do-zuzycia-ktos-mi-to-wytlumaczy.8265/).

Screen pokazuje 365 km w 3,25h = średnia prędkość 112 km/h

Dla Tesli jest bardzo dużo realnych danych. Moje ulubione statystyki: https://pl.tessie.com/stats. Dla Modelu S w temperaturze średniej dla wszystkich przejazdów Modelu S w Tessie (nie wiem ile to jest -- dla Modelu Y to okolice 0-5 stopni, bazując na empirycznych danych -- ale zakładam, że relatywnie więcej może być Modelu S w ciepłej Kalifornii)
  • przy prędkości 140 km/h (87 mph) ma efektywność 56.88% z 380mi (608km) dla baterii 95kWh 👉 27,5 kWh/100km
  • przy prędkości 112 km/h (70 mph) ma efektywność 71.53% 👉 21,8 kWh/100km
Po co teoretyzować?
Tak jeszcze screen z wyjazdu na narty w Alpy z boksem na dachu. Prędkości bez zamulania, okolice 120 km\h
Mówimy o starej technologii ;-) Może marki za 5 lat zaoferują coś na co warto będzie zamienić TMS 2023.
Obecnie nie ma na co zamienić, jedynie Taycan Sport Tourismo z baterią performacne zawraca głowę.

1743498102932.png
 

to_masz

Posiadacz elektryka
Po co teoretyzować?
Tak jeszcze screen z wyjazdu na narty w Alpy z boksem na dachu. Prędkości bez zamulania, okolice 120 km\h
@Jac3k wybacz, ale ja ten od szkiełka i oka (a nie czucia i wiary). Ten screen to jest taki na poprawę nastroju właściciela Tesli 😉 wrzuć screen z ładowarek na tej trasie i czas wyjazdu/dojazdu to poznasz prawdę 🙃
 
Panowie, załóżcie jakiś wątek osobny, dotyczący CZASU całkowitego przejazdu na jakiejś sensownej trasie z autostradą, wrzucimy wtedy swoje zrzuty (w google maps pewnie 90% ma) i porównamy. Mam na trasie 30KW/100 ale kraków gdańsk <6h robie z ładowaniami itd.

Moje propozycje to:
  • kraków<->wrocław
  • kraków<-> warszawa
  • kraków<-> gdańsk
I nie będzie gdybania co szybsze w totalu tylko zacznie się przekonywanie i pitolenie kto mniej zmęczony, kto bardziej lubi kawe pić, kto co lubi zwiedzać itp.

Zrobiłem wątek: https://forum.elektrowoz.pl/threads/czas-przejazdu-w-totalu-na-trasie.8702/
 
Last edited:
Panowie, załóżcie jakiś wątek osobny, dotyczący CZASU całkowitego przejazdu na jakiejś sensownej trasie z autostradą, wrzucimy wtedy swoje zrzuty (w google maps pewnie 90% ma) i porównamy. Mam na trasie 30KW/100 ale kraków gdańsk <6h robie z ładowaniami itd.

Moje propozycje to:
  • kraków<->wrocław
  • kraków<-> warszawa
  • kraków<-> gdańsk
I nie będzie gdybania co szybsze w totalu tylko zacznie się przekonywanie i pitolenie kto mniej zmęczony, kto bardziej lubi kawe pić, kto co lubi zwiedzać itp.

Zrobiłem wątek: https://forum.elektrowoz.pl/threads/czas-przejazdu-w-totalu-na-trasie.8702/
Cóż, nie ma chętnych. A w wątkach kto wolniej przejechał trasę aby mieć ujemne zużycie - 50stron...
 

viallos

Pionier e-mobilności
Spokojnie ... to kilka tygodni/miesięcy musi minąć... przeciez nikt od razu nie poleci do samochodu robic trase pod forumowy temat 😀
 
Spokojnie ... to kilka tygodni/miesięcy musi minąć... przeciez nikt od razu nie poleci do samochodu robic trase pod forumowy temat 😀
:D tak, w kto wolniej za ciężarówką od razu logi historyczne się znajdywały. Szkoda czasu na dyskusje. Inny profil kierowców. Tak jak w cenie prądu 90% to samooszukiwanie się pomijając cene dystrybucji albo wzrostu kosztu w innym czasie - gdzie średnia cena na rachunku zazwyczaj była wyższa niż w G11
 

cooler

Pionier e-mobilności
:D tak, w kto wolniej za ciężarówką od razu logi historyczne się znajdywały. Szkoda czasu na dyskusje. Inny profil kierowców. Tak jak w cenie prądu 90% to samooszukiwanie się pomijając cene dystrybucji albo wzrostu kosztu w innym czasie - gdzie średnia cena na rachunku zazwyczaj była wyższa niż w G11
Napisz że 1000km robisz w 8h to Cię zwyzywają od piratów :) A to średnia mocno poniżej dozwolonych prędkości... Nawet z 1 tankowaniem do zrobienia każdym ICE w nocy.
 

ZdzichuSTG

Zadomawiam się
Dla kolegów zastanawiających się nad Macanem(Turbo).

Pierwszy screen jazda miejska plus krajówki - wg. mnie wynik rewelacja.
Drugi screen trasa 1377 km(luty temperatury od -3 do 2 C) - prędkości 135-140km/h (Polska - Włochy) - bardzo dobry wynik jak na zimowe warunki. Ciekawe jak zmieni się zużycie w obecnych warunkach.

Ostatnie zdjęcie przewidywany zasięg przy 56% - 311 km
 

Attachments

  • IMG_8419.png
    IMG_8419.png
    330,2 KB · Liczba wyświetleń: 34
  • IMG_8420.png
    IMG_8420.png
    300,6 KB · Liczba wyświetleń: 35
  • IMG_8421.jpeg
    IMG_8421.jpeg
    836,7 KB · Liczba wyświetleń: 34

TomiB

Fachowiec
Przy większych prędkościach w SQ6 mam podobnie. Na załączniku trasa Chełmno -> Kraków i z powrotem trasa A1, S1 + trochę krążenia po Krakowie. Ale przy krążeniu w koło komina wydaje się, że Macan zużywa mniej. Mi ciężko zejść poniżej 18. Zobaczymy po zmianie opon na letnie. Na razie Winter Srorpion 2 na 21".
 

Attachments

  • Screenshot_20250405_072704_myAudi.jpg
    Screenshot_20250405_072704_myAudi.jpg
    176,6 KB · Liczba wyświetleń: 16
Top