to_masz
Posiadacz elektryka
@Jac3k wrzuć świadectwo zgodności / certificate of conformity Modelu S, to zobaczymy tą metodą jakie zużycie teoretyczne wyjdzie 😉 Model S mogłbyś wydajnościowo spróbować porównać bardziej do A6Tak dla porównania Tesla model S LR. Mój wyjazd ze śląska do Berlina. Prędkość można wyliczyć ze screena. Ogólnie często jeżdżę do KRA ze śląska autostradą A4 i cieżko zbliżyć się średnio do zużycia 25kW/100km przy prędkościach autostradowych.
Screen z samochodu trochę przekłamuje - to fakt potwierdzony wielokrotnie przez użytkowników Tesli (https://forum.elektrowoz.pl/threads/alez-ta-tesla-klamie-co-do-zuzycia-ktos-mi-to-wytlumaczy.8265/).
Screen pokazuje 365 km w 3,25h = średnia prędkość 112 km/h
Dla Tesli jest bardzo dużo realnych danych. Moje ulubione statystyki: https://pl.tessie.com/stats. Dla Modelu S w temperaturze średniej dla wszystkich przejazdów Modelu S w Tessie (nie wiem ile to jest -- dla Modelu Y to okolice 0-5 stopni, bazując na empirycznych danych -- ale zakładam, że relatywnie więcej może być Modelu S w ciepłej Kalifornii)
Screen pokazuje 365 km w 3,25h = średnia prędkość 112 km/h
Dla Tesli jest bardzo dużo realnych danych. Moje ulubione statystyki: https://pl.tessie.com/stats. Dla Modelu S w temperaturze średniej dla wszystkich przejazdów Modelu S w Tessie (nie wiem ile to jest -- dla Modelu Y to okolice 0-5 stopni, bazując na empirycznych danych -- ale zakładam, że relatywnie więcej może być Modelu S w ciepłej Kalifornii)
- przy prędkości 140 km/h (87 mph) ma efektywność 56.88% z 380mi (608km) dla baterii 95kWh 👉 27,5 kWh/100km
- przy prędkości 112 km/h (70 mph) ma efektywność 71.53% 👉 21,8 kWh/100km