Pytanie do kolegów posiadaczy Leafa - jakie czynności są na prawdę wymagane podczas przeglądu gwarancyjnego, tak aby nie utracić gwarancji?
U mnie 1. przegląd w ASO trwał jakieś 3 godziny, kosztował 1300 zł Brutto. Oczywiście żadnej zmiany oleju, innych filtrów (jak w ICE), płynów, żadnych usterek.
Miała być sama wymiana filtra pyłkowego. A bez mojej wiedzy zrobili i zafakturowali np. ścieżkę diagnostyczną: opory toczenia, siły hamowania na każdym kole, na każdym hamulcu - zupełnie jak na badaniu stanu technicznego do rejestracji! Tylko cena usługi oczywiście inna niż u diagnosty.
Podczas sprzedaży rok temu ich handlowiec w tym samym miejscu obiecywał, że auto praktycznie bezobsługowe , i przeglądy będą do 1k PLN brutto. Tymczasem drugi przegląd już wycenili wstępnie na 1,7k, bo do wszystkiego dojdzie jeszcze wymiana (2-letniego) płynu hamulcowego.