Nowy Supercharger Odolion / Ciechocinek

nabrU

Moderator
To już mamy dwie 'wady' Junipera :p:
1. Albo tempomat albo AP,
2. Ładuje albo i nie na Ionity,
 

Krk

Posiadacz elektryka
Co do Autopilota w Juniperze to ja zauważyłem, że nie da się jechać nim w korku.
Jak mnie ktoś wyprzedzał z prawej (w szczególności ciężarówka) to AP się wyłączał i kierownica odbijała w lewo. Strachliwy ten Juniper :)
 

Jaceq

Pionier e-mobilności
To już mamy dwie 'wady' Junipera :p:
1. Albo tempomat albo AP,
2. Ładuje albo i nie na Ionity,
Właśnie kurcze w ogóle nie rozumiem tej zmiany dot. AP. Jedyne co mi przychodzi do głowy to faktycznie utrudnienie takich modyfikacji jak continuous autopilot w S3XY commander. Tylko jakoś mi się nie chce wierzyć, że o to chodzi. Może mają jakąś dobrą argumentację tylko się tym z jakiegoś powodu nie chwalą? W każdym razie trzymam kciuki za panów od commandera żeby coś wymyślili. Skoro da się to obejść dodatkowym profilem to może znajdą jakiś sposób żeby przełączać między AP a tempomatem. IMHO z tego co opisujecie to ten autopilot w Juniper działa wręcz niebezpiecznie przy zmianie pasa. Jeśli dobrze rozumiem, zmiana pasa i niezareagowanie na czas oznacza wyhamowanie auta.. Czyli daję kierunkowskaz, wskakuję na lewy pas żeby wyprzedzić i jeśli nie połączę tego z natychmiastowym wciśnięciem pedału gazu to zamiast wyprzedzić wyhamuję na lewym pasie. Przy większym ruchu to już tylko krok do tego, żeby ktoś mi wjechał w bagażnik.. Poprzednia opcja była sensowna, ta brzmi jakby ktoś tego w ogóle nie przemyślał..
 

Jaceq

Pionier e-mobilności
Mój Juniper też nie mógł zaskoczyć na Ionity. 2x 200 zł zablokowane, dopiero za 3 razem infolinia uruchomiła zdalnie 20kWh darmowych.
Hmm, ładowałem się kilka razy na Ionity „starym” Y i nigdy nie było problemu. Dziwne..
 

Krk

Posiadacz elektryka
Czyli daję kierunkowskaz, wskakuję na lewy pas żeby wyprzedzić i jeśli nie połączę tego z natychmiastowym wciśnięciem pedału gazu to zamiast wyprzedzić wyhamuję na lewym pasie. Przy większym ruchu to już tylko krok do tego, żeby ktoś mi wjechał w bagażnik..
Nie zdążysz wskoczyć na lewy pas bo jak włączysz kierunkowskaz na prawym to już przyhamuje zanim się weźmiesz za wyprzedzanie. Trzeba zsynchronizować kierunkowskaz z gazem. A najlepiej najpierw gaz a później kierunkowskaz.
 

Jaceq

Pionier e-mobilności
Nie zdążysz wskoczyć na lewy pas bo jak włączysz kierunkowskaz na prawym to już przyhamuje zanim się weźmiesz za wyprzedzanie. Trzeba zsynchronizować kierunkowskaz z gazem. A najlepiej najpierw gaz a później kierunkowskaz.
Heh, to równie niefajnie. Nie podoba mi się taka zmiana. Ale co zrobić..
 

marco_25

Posiadacz elektryka
Cześć Wam, w trakcie wycieczki rodzina wymusiła postój w restauracji pod złotymi łukami ;) w Odolinie. Samochód ładował się na ładowarce Polenergii a ja zrobiłem parę fotek jak to teraz wygląda. Spodziewałem się większego postępu prac jeśli mam być szczery :(

Dodatkowo ciekawostka, podczas podróży z Krakowa do Gdańska używałem ładowarek Ionity (oprócz Odolina ze słabą i drogą kulczykownią) i mam ciekawe obserwacje. Krzywa ładowania na Ionity jest lepsza niż na SuC jeśli chodzi o baterię SR CATL. To samo na trzech różnych ładowarkach: Radomsko, Kaszewy i MOP Olsze. Jakieś pomysły skąd może wynikać taka różnica i czy ktoś ma podobne obserwacje. Co do samych “hubów” Ionity to bez problemu podłączenie, blisko trasy i cena 2,05. Jak dla mnie naprawdę dobra alternatywa dla SuC.
 

Attachments

  • IMG_0111.jpeg
    IMG_0111.jpeg
    3,1 MB · Liczba wyświetleń: 82
  • IMG_0112.jpeg
    IMG_0112.jpeg
    2,4 MB · Liczba wyświetleń: 78
  • IMG_0113.jpeg
    IMG_0113.jpeg
    1,7 MB · Liczba wyświetleń: 66
  • IMG_0114.jpeg
    IMG_0114.jpeg
    1,8 MB · Liczba wyświetleń: 78
Top