Dostawy II kw. 2025 roku

Grzesiek

Pionier e-mobilności
Zdecydowanie inna liga, poziom aut. Połączyłem je w szeregu z Teslą, bo... jednych i drugich dużo jest na ogłoszeniach. Dla Tesli w używce jest przyszłość. Ciekawe jaka po 8 latach standardowej łączności.
Sam jeszcze nie dawno byłem zdecydowany na nowe auto. Teraz wolę 2 latka za gotówkę. Mimo wszystko rozumiem potrzebę posiadania samochodu z nie opierdzianym fotelem. Więc uciekam z dyskusji bo Tesle to fajne samochody. Tylko utrata wartości będzie znaczna. Bo aut brew wszystkiemu - sprzedaje się dużo. Auta nie są idealne dla wszystkich więc rynek nabywców będzie ograniczony. I problem właśnie z tym, że potencjalnych odkupujących nie będzie zbyt dużo w stosunku do produkcji. Ciekawe jak producent na to zareaguje.
Za pewne wydając w końcu wyraźnie lepszy model. Rynek używek legnie jeszcze bardziej za to popyt na nowe się zwiększy.

Pedr

Posiadacz elektryka
Nie znam się na rynku używek, ale wydaje mi się, że nie ma co się dziwić, iż ceny spadają gdy Tesla ciągle obniża ceny lub stosuje różne zachęty. Już o tym wcześniej wspominałem, ale będąc w salonie w zeszłym tygodniu, ponownie miałem wrażenie, że nie mogą narzekać na brak klientów. Środek dnia, a sprzedawcy mieli pełne ręce roboty.

Wracając do głównego wątku: nie myślałem, że będę śledził statki, a jednak 😄Mam produkcję z 10 kwietnia i zastanawiam się, czy przypłynie tym RCC CLASICC 31 maja czy raczej 12 czerwca (GOLD ESTRELLA). Nie spieszy mi się, ale dostałem już 3 telefony z uprzejmym przypomnieniem, że trzeba zapłacić. Czyli nic się tu nie zmieniło 😉

nabrU

Moderator
To ja jeszcze pociągnę off-topic o rynku używanym. Z ciekawości zerknąłem na największy serwis ogłoszeń moto w UK czyli Autotrader i na dzisiaj jest tam wystawionych 29 469 używanych samochodów elektrycznych. A tak przedstawia się TOP5 wystawionych do sprzedaży używanych 'elektryków':

1. Tesla - 2846 ogłoszeń,
2. Volkswagen - 2025
3. BMW - 1979,
4. Vauxhall (czyli Opel ;)) - 1832,