kborzy

Zadomawiam się
Dzień dobry,

Pierwszy raz będę brał taki leasing i ciężko mi określić czy oferta jest opłacalna.
Mam propozycję wynajmu nowego pojazdu w w wysokości 1300 brutto z assistance (i samochodem zastępczym) i serwisem , bez wkładu własnego na okres 2 lat. Do tych opłat dojdzie jeszcze ubezpieczenie.
Warunek taki, że na pojazd będzie brana dotacja ale to firma leasingowa bierze te dotację. Wartość ofertowa auta 130 tys. zł brutto. Auto chcę oddać na koniec umowy.

Specjalnie nie podaje marki auta czy firmy leasingowej , bo nie jest to aż takie konieczne.
Patrząc na parametry takie jak cena auta a cena czynszu miesięcznego jak ocenianie czy to dobry stosunek ?

Czy możecie się podzielić swoimi doświadczeniami, jaki poziom raty bruttop przy danej cenie auta udało się wam osiągnąć w wynajmie długoterminowym?
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Ja mówię o moim koszcie, na jdg.
Bez znaczenia, od sum które podaje w taki sam sposób możesz vat odliczyć.
Ale jeśli chcesz koniecznie liczyć netto, to do zwrotu w pierwszej wpłacie byłoby jakieś 16 tys (na dziś, za pół roku coś koło 10), a rata (serwisowa i finansowa) to 1150.

A ponoć ofertę są jeszcze lepsze, czekam na info.
A dlaczego się pozbywasz ionq5?
Zahacza mi za bardzo o koniec programu dopłat, a chciałbym się uwinąć żeby jeszcze coś nabyć zanim on się skończy.
A 4 auto mi nie będzie potrzebne, żeby stało nieużywane przez pół roku.

Pewnie i tak Ioniq by nie stał, bo raczej nic lepszego nie kupię, więc stało by coś innego, a on by jeździł, ale fakt jest faktem.
 

Grzechu

Zadomawiam się
Bez znaczenia, od sum które podaje w taki sam sposób możesz vat odliczyć.
Ale jeśli chcesz koniecznie liczyć netto, to do zwrotu w pierwszej wpłacie byłoby jakieś 16 tys (na dziś, za pół roku coś koło 10), a rata (serwisowa i finansowa) to 1150.


Zahacza mi za bardzo o koniec programu dopłat, a chciałbym się uwinąć żeby jeszcze coś nabyć zanim on się skończy.
A 4 auto mi nie będzie potrzebne, żeby stało nieużywane przez pół roku.

Pewnie i tak Ioniq by nie stał, bo raczej nic lepszego nie kupię, więc stało by coś innego, a on by jeździł, ale fakt jest faktem

Bez znaczenia, od sum które podaje w taki sam sposób możesz vat odliczyć.
Ale jeśli chcesz koniecznie liczyć netto, to do zwrotu w pierwszej wpłacie byłoby jakieś 16 tys (na dziś, za pół roku coś koło 10), a rata (serwisowa i finansowa) to 1150.


Zahacza mi za bardzo o koniec programu dopłat, a chciałbym się uwinąć żeby jeszcze coś nabyć zanim on się skończy.
A 4 auto mi nie będzie potrzebne, żeby stało nieużywane przez pół roku.

Pewnie i tak Ioniq by nie stał, bo raczej nic lepszego nie kupię, więc stało by coś innego, a on by jeździł, ale fakt jest faktem.
Do końca jeszcze daleko
 

lukech

Zadomawiam się
Renault 5 wchodzi za 555 netto na jdg w najmie na 3 lata z dotacją.
Plus taki, że 3 lata. Do tej pory większość ofert najmu z niską ratą była 2-letnia :)

 
Last edited:

solik

Pionier e-mobilności
To oferta z wkladem wlasnym

NaszEauto
Aby skorzystać z oferty, musisz wpłacić opłatę wstępną w wysokości 30 000 zł netto (36 900 brutto).

Ja 2 msc temu wzialem bez wkladu Air LongRange za niecale 1800 netto z opcja flex (bez flex jakies 150 zl netto taniej) z ktorej teraz bede korzystal bo zdecydowalem sie na docelowe auto
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Dluzszy wynajem na 60 miesiecy jest drozszy - ma ktos pojecie dlaczego?
Duża utrata wartości, a dopłata (pierwsza wpłata) ma tym mniejszy wpływ %, im na większą kwotę się przekłada.
30 tys ze 150 tys liczy się gorzej niż 30 tys ze 100 tys.

P.S.
W każdym razie na tle tych cen, rata za mojego Ioniqa wychodzi rewelacyjnie tanio.
 

Najnowsze dyskusje

Top