Moja TM3 dziś zwariowała!

Michal

Moderator
Nie, bo przy 20% wyłącza się sentry mode, a poniżej 0% auto wchodzi w głęboki sen i ma jeszcze bufor zapobiegający uszkodzeniu baterii.
 
Last edited:

cooler

Pionier e-mobilności
Jestem po wymianie kompa FSD, wiele rzeczy musiało się reaktywować, np kalibracja kamer (ale pokazywało w postaci kierownicy z ringiem jaki postęp i po ok 15km się skalibrowały) oraz nie wiedzieć czemu skasowało moje zapisane credentiale w przeglądarce i na YouTube...
Dziś w nocy wyłączę Sentry i zobaczymy jak z wybudzaniem kompa FSD.
Klapa bagażnika podobno podregulowana i mam obserwować czy dalej są wahania czy otwierać.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Jestem po wymianie kompa FSD, wiele rzeczy musiało się reaktywować, np kalibracja kamer (ale pokazywało w postaci kierownicy z ringiem jaki postęp i po ok 15km się skalibrowały) oraz nie wiedzieć czemu skasowało moje zapisane credentiale w przeglądarce i na YouTube...
Dziś w nocy wyłączę Sentry i zobaczymy jak z wybudzaniem kompa FSD.
Klapa bagażnika podobno podregulowana i mam obserwować czy dalej są wahania czy otwierać.
Wymienili kompa to i ustawienia poszly….
 

cooler

Pionier e-mobilności
Jestem po wymianie kompa FSD, wiele rzeczy musiało się reaktywować, np kalibracja kamer (ale pokazywało w postaci kierownicy z ringiem jaki postęp i po ok 15km się skalibrowały) oraz nie wiedzieć czemu skasowało moje zapisane credentiale w przeglądarce i na YouTube...
Dziś w nocy wyłączę Sentry i zobaczymy jak z wybudzaniem kompa FSD.
Klapa bagażnika podobno podregulowana i mam obserwować czy dalej są wahania czy otwierać.
Opiszę status po ładnych kilku dniach od naprawy:
- Wybudzanie: Samochód pięknie się wybudza, kamery i wszystko oparte o FSD działa, choć specjalnie nie nagrzewam przed otwarciem oraz nie tykam aplikacją przez np 10-12 godzin.
- Klapa bagażnika: ani jednego zacięcia przy otwieraniu lub zamykaniu.
- Kalibracja szyb: mniej się otwierają na mrozie, więc chyba coś zadziałali.
Reasumując: jest dobrze, oby całą zimę tak zostało, bo zamierzam sporo pojeździć! Przygotowanie do jazdy jest naprawdę super i pozwala sporo zaoszczędzić baterii na trasę jeżeli rozgrzewamy podpięci pod gniazdko. Dodatkowo jeżeli ładujemy przed dalszą trasą powyżej 95% to czuć jak kabina się nagrzewa gdy przerzuca ciepło z baterii, rekuperacja wtedy działa całkiem sprawnie.
Taka ciekawostka:
Wczoraj wystartowałem przy -6°C z Białegostoku (po zaplanowaniu grzania wnętrza i baterii) jadąc na autopilocie 140km/h (w porywach sporo więcej gdy jakiś młody gniewny zaczął mnie światłami spychać gdy po prawej był ciąg tirów, czego nie znoszę) i zużycie z trasy 210km wyszło 243W/km. Gdybym utrzymał nerwy na wodzy było by lepiej, myślę że bliżej 225-235 z całej trasy. Więc jest nieco gorzej niż gdy było na plusie (z Mszczonowa leciałem 141km/h i zużycie było ok 200W/km), ale często mam lepiej niż przewidywania z wykresów znajdywanych w necie.
Oby tak dalej!
 
Last edited:

gim-kg

Pionier e-mobilności
Co zrobili z klapą?
Ja obstawiałem aktualizacje, bo dość późno zainstalowałem 40.6 i od tego czasu zonk z klapą. Jakie masz teraz oprogramowanie?
 

cooler

Pionier e-mobilności
Co zrobili z klapą?
Ja obstawiałem aktualizacje, bo dość późno zainstalowałem 40.6 i od tego czasu zonk z klapą. Jakie masz teraz oprogramowanie?
Właśnie te. Wygadał się jeden chłopak (choć Pani Olga zaprzeczała) że ściągnęli mocniejszy siłownik gazowy ten z drugiej strony, więc siłownik elektryczny ma łatwiej. To są moje spekulacje na podstawie tego co niechcący usłyszałem.
 

nyknow

Fachowiec
Opiszę status po ładnych kilku dniach od naprawy:
- Wybudzanie: Samochód pięknie się wybudza, kamery i wszystko oparte o FSD działa, choć specjalnie nie nagrzewam przed otwarciem oraz nie tykam aplikacją przez np 10-12 godzin.
- Klapa bagażnika: ani jednego zacięcia przy otwieraniu lub zamykaniu.
- Kalibracja szyb: mniej się otwierają na mrozie, więc chyba coś zadziałali.
Reasumując: jest dobrze, oby całą zimę tak zostało, bo zamierzam sporo pojeździć! Przygotowanie do jazdy jest naprawdę super i pozwala sporo zaoszczędzić baterii na trasę jeżeli rozgrzewamy podpięci pod gniazdko. Dodatkowo jeżeli ładujemy przed dalszą trasą powyżej 95% to czuć jak kabina się nagrzewa gdy przerzuca ciepło z baterii, rekuperacja wtedy działa całkiem sprawnie.
Taka ciekawostka:
Wczoraj wystartowałem przy -6°C z Białegostoku (po zaplanowaniu grzania wnętrza i baterii) jadąc na autopilocie 140km/h (w porywach sporo więcej gdy jakiś młody gniewny zaczął mnie światłami spychać gdy po prawej był ciąg tirów, czego nie znoszę) i zużycie z trasy 210km wyszło 243W/km. Gdybym utrzymał nerwy na wodzy było by lepiej, myślę że bliżej 225-235 z całej trasy. Więc jest nieco gorzej niż gdy było na plusie (z Mszczonowa leciałem 141km/h i zużycie było ok 200W/km), ale często mam lepiej niż przewidywania z wykresów znajdywanych w necie.
Oby tak dalej!

zuzycie 24 to nie mało ale znośnie przy takiej pogodzie. a inaczej gdybys miał ocenić to wyjechałeś przy jakim poziomie baterii? ile km przejechałeś i ile Ci baterii zostało? tak pytam i zastanawiam się przy okazji ze te wskazania auta co do ilości km do przejechania są wiarygodne.

wyżej też napisałeś ze przygotowanie do jazdy jest super i pozwala sporo zaoszczędzić - co masz na myśli dokładnie pod pojęciem przygotowanie do jazdy?
 
Top