e-C3 trafia do salonów

inter

Pionier e-mobilności
No to opinia o tym aucie Bjørn Nylanda. Wyląda na samochód w wersji alfa, nawet nie beta.
 
Last edited:

KrzysztofFly

Moderator
eC3 już ma niewielką baterię. Co tam chcesz zmniejszać? ;)
Ja? to nie ja wymyśliłem wersję z mniejszą baterią ;). Zerknij jednak na informacje podane podczas premiery samochodu, o których można przeczytać na:
1748020368510.png
 

stanwisniew

Zadomawiam się
No to opinia o tym aucie Bjørn Nylanda. Wyląda na samochód w wersji alfa, nawet nie beta.

Oglądnałem ;) i duzo uwag ma racje - choc raż że to jest Aircross/Frontera czyli znacznie wieksze auta i cieższe, dwa że on ocenia jako kupno wtedy to wiadomo że lepiej choćby Byd Atto 2 wypada.

Zreszta dziwne ten test w drugiej czescie twierdzi że aircross jest takie wielkosci jak inster? Inster to wielkość Matiza a Aircross/Frontera są wielkość BMW 2 czy Golfa Sportsvan.


A co do baterii - to dziwne po w wielu testach gadali że wieksza bateria jest planowana? Może wlasnie dotyczy tych wiekszych modeli Aircross?


Fajnie by było jakby Stellantis ogarnął oprogramowanie ale raczej wuntpie :D Z tego co czytam w starsyzch ich produktach też różnee jajca
 
Top