Jego zmieszanie tym że są osobne ustawienia dla ekraniku przed kierowcą i tego na środku wynika z tego, że ten centralny nie służy do niczego co jest powiązane z konfigurowaniem samochodu. W wersji innej niż MAX tego ekranu po prostu nie ma - jest wieszak na telefon. Więc tak po prawdzie, wszystkim co jest w samochodzie steruje się zawsze z ekranu przed kierowcą.
Bateria to nie ta sama co w starszym e-C4, choć krzywa ładowania wygląda dokładnie tak samo. A wsadzanie tam jeszcze mniejszej to już dla mnie nieporozumienie.
e-C3 Aircross to po prostu dłuższy e-C3. Oporność aerodynamiczna jednego i drugiego bedzie taka sama. I tak samo będą prądożerne przy wyższej prędkości. e-C4 powyżej 110 km/h też zaczyna zużywać za dużo prądu.
Poliftowy e-C4 wygląda że dostał oprogramowanie podobne do bieżącego Peugeota 308 czy 408 - z kafelkami na dużym ekranie i wskaźnikiem procentowym na tym przed kierowcą - i to zarówno na tym 5" jak i większym, 7" w wersji MAX.