Neue Klasse iX3 coraz bliżej

Sceptyczny entuzjasta

Posiadacz elektryka
Dziś trafiłem na takie coś: iX3 Neue Klasse

Zapowiada się petarda, o ile nie przegną z ceną. Przy 83% 591 km zasięgu na wyświetlaczu. Ładowanie 400 kW w szczycie. Od 7 do 27 % energia uzupełniona w 4 minuty i było to około 24 kWh. Jeśli wyświetlacz ładowarki pokazywał energię, która weszła do baterii daje to pakiet około 120 kWh. Sam wyświetlacz też ciekawy. Zamiast HUD panoramiczny pasek pod szybą, w pełni konfigurowalny. Zresztą zobaczcie sami. Auto i wnętrze nadal w maskowaniu. Ostrzegam, filmik po niemiecku :p
 

Nestor

Fachowiec
Ciekawe, nadal jest tabletoza i ograniczona ilosc fizycznych guzikow poza kierownica.
Pasek pod szybą na plus. Kiedys takie w citroenach chyba byly. Pomysl fajny i przyszlosciowy, ale trzeba obejrzec na zywo jak ta minimapka sie spisuje.
 

solik

Pionier e-mobilności
pewnie sensownie wyposazona wersja pod 350k podejdzie :)

z niecierpliwoscia czekam na to, az system Apple bedzie dostepny w koncu w samochodach patrzac na to co producenci wyprawiaja z wygladem
 

Chmielinski

Zadomawiam się
Apple swojego systemu do samochodów póki co nie planuje, będzie jedynie szerzej działający CarPlay, ale to nie zmieni cudowania z formą wnętrz. Sensowne usprawnienia w tym zakresie raczej są za nami, więc zostały bzdury - wszędzie ledy, dziwne formy, nikomu niepotrzebne integracje itp. Teraz przydałoby się lekkie uwstecznienie i przywrócenie części fizycznych kontrolek.
 

solik

Pionier e-mobilności
ja jezdzilem 3 lata autem bez guzikow, teraz 3 miesiace autem gdzie producent momentami nie mogl sie zdecydowac czy ma byc guzikowo czy ekranowo, wracam do auta bez guzikow lecz sobie usprawniam bo jeszcze moge (wracam manetke do kierunkowskazow, nie podoba mi sie ze tak musze ale coz)

wszystko zalezy od tego co i jak producent wdrozy, niektore marki (zwlaszcza francuskie i chinskie) maja koszmarne multimedia i tam powinny pozostac guziki fizyczne
 

boa

Pionier e-mobilności
W wątku o iX3 wrzuciłem linka do testu długodystansowego - BMW ma opanowaną technologię (przynajmniej dotychczasowa), jako jedna z niewielu firm ma bezawaryjne elektryki, czego nie można powiedzieć o ich spalinowkach, więc de facto dużo lepiej kupić elektryka bmw, żeby mieć sloganową radosc z jazdy, niż brać spalinówkę :)
 

Najnowsze dyskusje

Top