Skoda Elroq - ZAKUP GRUPOWY z dobrym rabatem w Polsce - sprzedaż rozpoczęta!

breczus

Zadomawiam się
Myślę czy by jutro nie zamawiać... Czy ktoś testował masaż w fotelach przednich? Czy to jakieś porządne masowanie czy takie pitu-pitu? Pewnie dla grupy VAG to podobne rozwiązanie więc jak nie z Elroqa to może ktoś w Eniaqu testował albo jakimś innym VAGu?
W trocu jest takie sobie to masowanie, dla porównania w mini countryman nowym jest bardziej odczuwalne. Ogolnie dla mnie jest fajny bajer ale nie warty doplaty kilku tys. Bardziej sie oplaca ze względu na headup i naglosnienie w pakiecie advance
 

Rexsio

Nowy na Forum
Myślę czy by jutro nie zamawiać... Czy ktoś testował masaż w fotelach przednich? Czy to jakieś porządne masowanie czy takie pitu-pitu? Pewnie dla grupy VAG to podobne rozwiązanie więc jak nie z Elroqa to może ktoś w Eniaqu testował albo jakimś innym VAGu?
Ja testowałem, nie mam porównania niestety z masażami w innych autach ale jak dla mnie pitu-pitu niewiele warte.
 

Ferrari95

Fachowiec
Odwiedziłem wczoraj "swojego" dealera Skody, by na żywo obejrzeć Elroq'a i przy okazji odbyć jazdę próbną, która tylko potwierdziła, że obecnie, biorąc pod uwagę moje dotychczasowe doświadczenia z marką Skoda, będzie to najrozsądniejszy wybór.

Pozostało tylko pobawić się konfiguratorem, tak by nie żałować wyboru, i złożyć zamówienie.

Przy okazji informacja dla rozważających zakup. Do końca czerwca Skoda oferuje kredyt 0% na wszystkie modele elektryczne. Warunki to stałe źródło dochodów i wpłata własna w wysokości 30-50% ceny samochodu. Pozostała wartość zostaje rozłożona na maksymalnie 36 równych rat. Haczykiem jest obowiązek ubezpieczenia od utraty pracy w wysokości ok. 140 zł miesięcznie.

Jak dla mnie to taka zachęta na zakup auta elektrycznego, której nie będzie, gdy ilość sprzedanych przez VAG elektryków okaże się wystarczająca by nie płacić kar za emisję.
 

nabrU

Moderator
Odwiedziłem wczoraj "swojego" dealera Skody, by na żywo obejrzeć Elroq'a i przy okazji odbyć jazdę próbną, która tylko potwierdziła, że obecnie, biorąc pod uwagę moje dotychczasowe doświadczenia z marką Skoda, będzie to najrozsądniejszy wybór.

A może jakiś feedback z tej jazdy próbnej dla czytelników Forum?
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Odwiedziłem wczoraj "swojego" dealera Skody, by na żywo obejrzeć Elroq'a i przy okazji odbyć jazdę próbną, która tylko potwierdziła, że obecnie, biorąc pod uwagę moje dotychczasowe doświadczenia z marką Skoda, będzie to najrozsądniejszy wybór.

Pozostało tylko pobawić się konfiguratorem, tak by nie żałować wyboru, i złożyć zamówienie.

Przy okazji informacja dla rozważających zakup. Do końca czerwca Skoda oferuje kredyt 0% na wszystkie modele elektryczne. Warunki to stałe źródło dochodów i wpłata własna w wysokości 30-50% ceny samochodu. Pozostała wartość zostaje rozłożona na maksymalnie 36 równych rat. Haczykiem jest obowiązek ubezpieczenia od utraty pracy w wysokości ok. 140 zł miesięcznie.

Jak dla mnie to taka zachęta na zakup auta elektrycznego, której nie będzie, gdy ilość sprzedanych przez VAG elektryków okaże się wystarczająca by nie płacić kar za emisję.
140zl miesiecznie na 3 lata to wyjdzie ponad 5kzl… licza sobie jednak cos za ten niby darmowy kredyt. A pewnie jeszcze cesje AC, wpisy do rejestrow itp… ale dobrze ze cos sie rusza w kredytach konsumenckich.
 

Nestor

Fachowiec
A może jakiś feedback z tej jazdy próbnej dla czytelników Forum?
W osobnym wątku dzielimy sie przemysleniami z uzytkowania. Kilka wpisow wczesniej i pozniej.

 

nabrU

Moderator
W osobnym wątku dzielimy sie przemysleniami z uzytkowania.

Zwracam uwagę, że wrażenia z jazdy próbnej to nie użytkowanie ;)
 

Ferrari95

Fachowiec
A może jakiś feedback z tej jazdy próbnej dla czytelników Forum?
Proszę bardzo.

Jeździłem wersją 50 z pakietem Clever i tapicerką Loft. Wykończenie wnętrza i wyposażenie to kwestia gustu i potrzeb ale już ta niemal podstawowa w porównaniu do podstawowego ID.3 Pure Performance, który posiadamy, to dla mnie przepaść jakościowa na korzyść Skody! Biorąc pod uwagę to, jak dobrze wykonane i spasowane są wnętrza w Skodach (oprócz ID.3 mamy 8 letnią Skode Rapid 1.4 TDI, gdzie przy przebiegu 230000km i podstawowym, plastikowym wnętrzu Active nic nie trzeszczy ani nie skrzypi) to w Elroq'u przy materiałach używanych we wnętrzach wymagających dopłaty nie obawiam się powiedzieć, że będzie "premium".

Co do napędu to jest w zupełności wystarczająco dla kogokolwiek przesiadającego się z auta spalinowego. W porównaniu do ID.3 to chciałoby się już trochę więcej mocy ;) Taki APP550 na tylnej osi jak w 85 byłby jak znalazł.

Co do zawieszenia to przy felgach 19 cali jest bardzo komfortowe. W ID.3 to takie DCC Skody Superb w trybie Sport a tu coś pomiędzy Normal a Comfort (bliżej tego drugiego).

Bardzo pozytywnie zaskoczył mnie zasięg. Auto demo, pomimo najmniejszej baterii, przy poziomie naładowania 64% deklarowało 265 km. Po jeździe testowej, gdzie nie omieszkałem sprawdzić osiągów auta, średnie zużycie wyniosło 13,2kW/h 🤩.

Szkoda, że nie była to wersja 85, bo by mi to rozwiało wątpliwości czy warto dopłacić do RS (oj wiem, kusi mnie kusi :)).
 

planzero

Fachowiec
Proszę bardzo.

Jeździłem wersją 50 z pakietem Clever i tapicerką Loft. Wykończenie wnętrza i wyposażenie to kwestia gustu i potrzeb ale już ta niemal podstawowa w porównaniu do podstawowego ID.3 Pure Performance, który posiadamy, to dla mnie przepaść jakościowa na korzyść Skody! Biorąc pod uwagę to, jak dobrze wykonane i spasowane są wnętrza w Skodach (oprócz ID.3 mamy 8 letnią Skode Rapid 1.4 TDI, gdzie przy przebiegu 230000km i podstawowym, plastikowym wnętrzu Active nic nie trzeszczy ani nie skrzypi) to w Elroq'u przy materiałach używanych we wnętrzach wymagających dopłaty nie obawiam się powiedzieć, że będzie "premium".

Co do napędu to jest w zupełności wystarczająco dla kogokolwiek przesiadającego się z auta spalinowego. W porównaniu do ID.3 to chciałoby się już trochę więcej mocy ;) Taki APP550 na tylnej osi jak w 85 byłby jak znalazł.

Co do zawieszenia to przy felgach 19 cali jest bardzo komfortowe. W ID.3 to takie DCC Skody Superb w trybie Sport a tu coś pomiędzy Normal a Comfort (bliżej tego drugiego).

Bardzo pozytywnie zaskoczył mnie zasięg. Auto demo, pomimo najmniejszej baterii, przy poziomie naładowania 64% deklarowało 265 km. Po jeździe testowej, gdzie nie omieszkałem sprawdzić osiągów auta, średnie zużycie wyniosło 13,2kW/h 🤩.

Szkoda, że nie była to wersja 85, bo by mi to rozwiało wątpliwości czy warto dopłacić do RS (oj wiem, kusi mnie kusi :)).
zabawne, że ja też zmieniłem ID3 Pure Perfo na Elroq'a ;) I owszem zdecydowanie AP550 jest źródłem radości. Nie wiem, czy "warto" dopłacać do RS, dla mnie 85 to już bardzo szybkie auto i nawet teraz tylko jadąc samemu mogę docisnąć bo inaczej rodzina ma mdłości. RS na pewno będzie więcej żarł prądu plus ma o 1m gorszy promień skrętu, co w "zwykłym" modelu jest niezłym hitem ;) Jeśli jednak chesz mieć najszybszą Skodę we wsi to chyba nie masz wyjścia...
 
Top