Skoda Elroq - ZAKUP GRUPOWY z dobrym rabatem w Polsce - sprzedaż rozpoczęta!

Twenty

Zadomawiam się
Witam, od zeszłego tygodnia jestem właścicielem Elroqa 50 w kolorze szary grafit metalik z pakietem Winter, pompą ciepła, alusami Proteus 19, design selection loft, kabel do ładowania, pakiet Clever, po rabacie wyszedł 163150zł, załapałem się na dni otwarte i lakier za 1zł. Leasing 101,3% przy wpłacie 50000 zł brutto Na razie odczucia
są pozytywne, osiągi naprawdę w porządku, zasięg jak dla mnie w zupełności wystarczający, do pełni szczęścia brakuje tylko elektrycznej klapy bagażnika.
jakie masz zuzycie w 50? jaki sredni zasieg aktualnie?
 

OldSeb

Posiadacz elektryka
Strasznie mnie irytują te cenniki i konfiguratory, dostaje białej gorączki jak mam się z nimi zmagać. Powiedzcie czy ja dobrze widzę, żeby w Elroqu mieć fotele z elektryką i pamięciami potrzebuje pakiet Advanced za 18 tysięcy ? Taki scenariusz winduje cenę wariantu 85 to kwot niewiele niższych od Enyaqa co już wydaje się być pozbawione sensu.
 

tlisek

Tomek
Strasznie mnie irytują te cenniki i konfiguratory, dostaje białej gorączki jak mam się z nimi zmagać. Powiedzcie czy ja dobrze widzę, żeby w Elroqu mieć fotele z elektryką i pamięciami potrzebuje pakiet Advanced za 18 tysięcy ? Taki scenariusz winduje cenę wariantu 85 to kwot niewiele niższych od Enyaqa co już wydaje się być pozbawione sensu.
Niestety tak, dlatego pozostałem na Clever. Osobiście polecam cennik PDF - tam jest wszystko dość jasno opisane co i jak.

Szerzej ode mnie tutaj (ostatni akapit): https://forum.elektrowoz.pl/threads/kia-ev3-pierwsza-jazda.6661/page-15#post-229622
 

Nestor

Fachowiec
Strasznie mnie irytują te cenniki i konfiguratory, dostaje białej gorączki jak mam się z nimi zmagać. Powiedzcie czy ja dobrze widzę, żeby w Elroqu mieć fotele z elektryką i pamięciami potrzebuje pakiet Advanced za 18 tysięcy ? Taki scenariusz winduje cenę wariantu 85 to kwot niewiele niższych od Enyaqa co już wydaje się być pozbawione sensu.
Tak jest, bo to sa prawie identyczne auta. Enyaq jest drozszy o 10-15k, ma 15cm dluzszy bagaznik i mozliwosc instalacji szklanego dachu i wentylowanych foteli (w wyzszych tapicerkach).

Cala reszta samochodu wydaje sie identyczna.
 

tlisek

Tomek
Tak jest, bo to sa prawie identyczne auta. Enyaq jest drozszy o 10-15k, ma 15cm dluzszy bagaznik i mozliwosc instalacji szklanego dachu i wentylowanych foteli (w wyzszych tapicerkach).

Cala reszta samochodu wydaje sie identyczna.
Dokładnie (włącznie z rozstawem osi) - Elroq to po prostu Enyaq z uciętym bagażnikiem ;)
 

Nestor

Fachowiec
@OldSeb - Pamietaj tez, ze dealerzy potrafia dac upust na auto. W moim przypadku pakiet advanced praktycznie wszedl za darmo.

Na enyaq daja takie same oferty, wiec to kwestia tego czy chcesz miec wieksze auto i zaplacic wiecej czy nie.

PS. @tlisek - W 85 nie ma wersji clever. Jest plus, a potem jest advanced, w ktorym jest.. praktycznie wszystko. Wyzej jest tylko maxx z tym dziwnym parkowaniem przez telefon. Advanced w 85tce kosztuje 18k.
 

darek15

Zadomawiam się
jakie masz zuzycie w 50? jaki sredni zasieg?
Przejechałem 1200km i zużycie z tego okresu wynosi 16,5kw/h przy średniej prędkości z tego okresu 55km/h. Kręcąc się wokół "komina" można zrobić te 300-330km, w mieście więcej myślę, że nawet okolice 400km są realne (korzystając z rekuperacji oczywoście). Na trasie już wygląda to nieco gorzej, a na autostradzie przy 120 km/h zrobi się 200 góra 230km wg. moich obliczeń.
 

Twenty

Zadomawiam się
Przejechałem 1200km i zużycie z tego okresu wynosi 16,5kw/h przy średniej prędkości z tego okresu 55km/h. Kręcąc się wokół "komina" można zrobić te 300-330km, w mieście więcej myślę, że nawet okolice 400km są realne (korzystając z rekuperacji oczywoście). Na trasie już wygląda to nieco gorzej, a na autostradzie przy 120 km/h zrobi się 200 góra 230km wg. moich obliczeń.
bylem dzis na jezdzie probnej, miasto/trasa 70/30- trasa 120, chwile 140 km bylo i po 23km zeszlo 10% baterii a zuzycie bylo 18,5kw/h :) przy 120-140km bylo jakies 21-22 kw/h

Nie wiem czy nie rozwazyc 60 albo i 85 ale wtedy cena juz idzie pod 200 bardzo blisko a mysle ze pakiet clever i conajmniej loft to taki must have
 

darek15

Zadomawiam się
To już sam musisz sobie odpowiedzieć na to pytanie co wybrać. Ja mam ten komfort, że mam fotowoltaikę u siebie w firmie i auto podpinam do ładowania w każdej wolnej chwili, więc zawsze mam pełen akumulator i to, że używam auta do kręcenia się wokół komina i raczej nie zdarza mi się nim jeździć gdzieś dalej, w takim przypadku 50 jest wystarczająca w zupełności, kolejna kwestia jest taka, że moim skromnym zdaniem to auto nie jest warte 200k nawet mając aku 85. Bo w tych pieniądzach można mieć już Kodiaka PHEV którego również posiadam i który jest bardziej komfortowy, Nie ma tych wszystkich ograniczeń co elektryki i którym też można się poruszać tylko elektrycznie.
 

Najnowsze dyskusje

Top