Henryk1957
Zadomawiam się
Jest jeszcze analogiczny Platinet.Polskie wallboxy znajdziesz (sam posiadam wyprodukowany w Szczecinie GARO GLB) ale evse jest tylko brandowany chińczyk Green Cell Habu.
Jest jeszcze analogiczny Platinet.Polskie wallboxy znajdziesz (sam posiadam wyprodukowany w Szczecinie GARO GLB) ale evse jest tylko brandowany chińczyk Green Cell Habu.
Patrz tylko na ten najnowszy model z tego roku, który w ich sklepie za 11kW jest po 1749 zl bo raz ze w rzeczywistości kosztuje poniżej 1400 zl ale dwa że ma takie same zabezpieczenia co ZencarEdit: widzę evse Platinet, nie wallboks, za ok. 1200 zł, chyba też warte uwagi... Ale cena sugeruje jakieś podstawowe rcd...
@Olecki może być i Khons, ale który model, coby miał odpowiednie "europejskie" zabezpieczenia i nadawał się do zamknięcia w skrzynce na zew. (również w zimę)? Ja się pogubiłem, wystraszyłem i stanęło na Zencarze, co ma dwa modele... 😉
Czyli jak mam dużą siłę w garażu to muszę kupić jeszcze przejściówkę 32-16A?KHONS ma w zasadzie dwa modele (stary i nowy), reszta to różne wersje gniazda / wtyczki / mocy.
Podstawowy u nas to 11KW Type 2 z gniazdem siłowym 16A. Ma IP 65 (czyli w skrzynce nie zamoknie) i RCD A + DD.
Różnią się w zasadzie znaczkiem, w jakości wykonania to praktycznie to samo. Na Aliexpress mniejszy jest łańcuszek pośredników. Musisz mieć zwykłą przejściówkę (w niektórych ofertach jest dodawana do EVSE), bezpiecznika nie musisz dotykać, to że jest trochę większy w niczym nie szkodzi. EVSE komunikuje się z samochodem i samo ograniczy pobór prądu do max 16A.Czyli jak mam dużą siłę w garażu to muszę kupić jeszcze przejściówkę 32-16A?
Wtedy minimalne ładowanie jak rozumiem to około 4kw.
I tak ta duża siła jest zabezpieczona bezpiecznikiem B20 , więc pociągnie tylko 11kw.
Czym się różni ten Khons od Zencara tak naprawdę, skoro jest dwa razy tańszy? Zencar to około 1300 złotych.
Edit: właśnie się zorientowałem, że jak mam bezpiecznik na sile 20A to muszę albo zrobić przejściówkę 32-16A z zabezpieczeniem albo jak rozumiem zmienić bezpiecznik w skrzynce na B16.
Czyli lepiej brać Khonsa.Różnią się w zasadzie znaczkiem, w jakości wykonania to praktycznie to samo. Na Aliexpress mniejszy jest łańcuszek pośredników. Musisz mieć zwykłą przejściówkę (w niektórych ofertach jest dodawana do EVSE), bezpiecznika nie musisz dotykać, to że jest trochę większy w niczym nie szkodzi. EVSE komunikuje się z samochodem i samo ograniczy pobór prądu do max 16A.