Dlaczego Chiny wygrywają na każdym polu

Michal

Moderator
Polecam obejrzeć.

 

umcus

Pionier e-mobilności
Ale nie rozmawialiśmy o tym, że wyznacznikiem ma być 7 miejsc - zupełnie nieistotny parametr.

A ja że odwrotnie.
Agree to disagree. Jestem daleki od tego, żeby uznać, że sam producent myli się, z kim się chce porównywać.
To nijak nie jest typowym klientem.
I nijak to nie klasyfikuje samochodów.
Masz całkowite prawo klasyfikować samochody wg swoich własnych reguł. Fakty są takie, że chociaż YU7 jest super narysowanym samochodem, to do X mu daleko. Dlatego producent słusznie uznał, że porównywanie się do X byłoby strzałem w kolano.
A teraz to już wnuki wożę, nawet Dacia daje radę (bo na krótko). ;-)
Dużo rzeczy się da zrobić. Ludzie kiedyś maluchami w 5 osób jeździli. Czy to jest optymalne rozwiązanie?
Uważam że nawet Y nie jest wygodny na dłuższe trasy dla pięciu słusznej postury osób. X jak najbardziej. O SU7 na razie wiele nie wiemy, ale z racji proporcji domyślam się, że bliżej mu będzie właśnie do Y niż do X.

Nasza dyskusja sprowadza się do tego, że Ty uważasz że Twoje argumenty są bardziej twojsze, bo tak. To ja odpadam.
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Agree to disagree. Jestem daleki od tego, żeby uznać, że sam producent myli się, z kim się chce porównywać.

Masz całkowite prawo klasyfikować samochody wg swoich własnych reguł.

I vice versa.
Analiza tutaj:
Nasza dyskusja sprowadza się do tego, że Ty uważasz że Twoje argumenty są bardziej twojsze, bo tak.
Cytuję:

"W czwartek miała miejsce premiera nowego modelu Xiaomi, Xiaomi YU7, elektrycznego crossovera marki. Auto zostało wycenione poniżej Tesli Model Y, było porównywane do Tesli Model Y i kilku różnych Porsche, chociaż realnie Xiaomi YU7 konkuruje bezpośrednio z Teslą Model X. Tym samym Model X w Chinach kompletnie stracił sens, a gdy Xiaomi zdecyduje się na sprzedaż YU7 w innych częściach świata, firma Elona Muska może spokojnie zakończyć oferowanie go poza Ameryką Północną. Tam się obroni, ale wyłącznie za sprawą ceł.

Nowe Xiaomi YU7: ceny, dane techniczne i wszystko, co wiemy​


W przeciwieństwie do elektrycznego sedana odrysowanego od Porsche, Xiaomi SU7, Xiaomi YU7 jest crossoverem stworzonym na wzór Ferrari Purosangue. Stąd też żartobliwa chińska nazwa auta: Ferrari Mi. Wymiary? YU7 ma 4,999 metra długości (Tesla Model X: 5,057 m), 3 metry rozstawu osi (2,965 m), 1,996 metra szerokości (1,999 m bez lusterek) i 1,6 metra wysokości (1,68 m przy zawieszeniu w pozycji średniej, normalnej)."

No niech będzie, że to ja się nie znam, a Ty wszelkie rozumy pojadłeś.....
Ale akurat z Łukaszem Bigo zgadzam się w 100% tutaj, niezależnie od tego co Ty o tym sądzisz.
Liczby przemawiają same, głośniej niż Twoje tupanie nóżkami.
 

umcus

Pionier e-mobilności
Cytuję:

[...]

No niech będzie, że to ja się nie znam, a Ty wszelkie rozumy pojadłeś.....
Ale akurat z Łukaszem Bigo zgadzam się w 100% tutaj, niezależnie od tego co Ty o tym sądzisz.
Liczby przemawiają same, głośniej niż Twoje tupanie nóżkami.
Łukasz wyrocznią również nie jest - opisał tylko swój punkt widzenia. Tak jak pisałem - masz prawo do własnego zdania. Narzucanie go to zupełnie inna sprawa. Tak jak pisałem - YU7 dla dużej rodziny lub zwyczajnie przewożenia więcej niż 4-5 osób nie jest żadną konkurencją. Liczby faktycznie nie kłamią - nie upchasz 6 czy 7 osób do YU7.
Niecierpliwie czekam na crashtest, test 77km, pomiary wewnątrz, testy asystentów i oficjalną cenę na rynku EU i co istotniejsze, także w kraju. W końcu CCC. Klientem na X ni cholery nie jestem, ale SU7 w cenie niższej niż Y, przy założeniu że jeździ nie gorzej niż Tesla - mocno bym rozważył w przyszłości, choć do garażu już bym nim niestety nie wjechał.

A wracając do tematu wątku - jasne jest, czemu Chiny wygrywają. CCC. Natomiast gdy zaczynają oferować auta w zbliżonej lub tej samej cenie co konkurenci tzw. legacy, nagle okazuje się, że jednak ludzie nie są jeszcze gotowi na takie produkty. Tym bardziej w segmencie premium - załóżmy te >250-300kpln. W dalszej perspektywie wyłania się jeszcze wielka niewiadoma jak te samochody będą wyglądały za 10 lat i po 200kkm, a także czy dana marka będzie w ogóle za 5-10 lat na rynku.
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Łukasz wyrocznią również nie jest - opisał tylko swój punkt widzenia.

Pewnie też z "bo tak" Twoim zdaniem?
Tak jak pisałem - masz prawo do własnego zdania. Narzucanie go to zupełnie inna sprawa.
Jak na razie sam próbujesz to robić, szermując bzdurnym argumentem 7 foteli, istotnym dla mniej niż promila zainteresowanych (czyli prawie dla nikogo).
Tak jak pisałem - YU7 dla dużej rodziny lub zwyczajnie przewożenia więcej niż 4-5 osób nie jest żadną konkurencją.
Ale nijak nie było dyskusji o potrzebach "dużej rodziny", tylko ogółu kupujących.
Pojmiesz to wreszcie?

Możesz się obrażać, że te ułamki promila producenci mają gdzieś i na ekonomię.
Ale to NIE WPŁYWA na segmentację pojazdów na rynku.

5 metrowego kloca nijak nie da się klasyfikować razem z mniejszym o 25 cm Y.

Jeśli dalej nie rozumiesz, to masz rację - dalsza dyskusja jest bezcelowa.
 

nabrU

Moderator
Zadziwia mnie ta chęć udowadniania racji za wszelką cenę w co drugim poście na tym Forum. Lubimy jako naród być chyba nieomylni :ROFLMAO:
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Zadziwia mnie ta chęć udowadniania racji za wszelką cenę w co drugim poście na tym Forum.
Czyli sam siebie też zadziwiasz?
Czy nie czytasz tego co piszesz?

Mnie tam akurat bardziej zadziwia, skąd w ludziach taka chęć do negowania oczywistych faktów (i wniosków), co skutkuje tym, że taką niby oczywistą prawdę trzeba potem "udowadniać".....
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Popatrz no na niego. Na chwilę pojechał do jukeju i już zapomniał jak to u nas na wsi jest
Nie zapomniał, sam robi dokładnie to samo.
Tylko widać tam przez grzeczność mu tego nie wytykają, więc sobie pewnie z tego sprawy nie zdaje....
 
Top