Białe Q6 już odebrałem z Krakowa i odwiozłem do Gdańska.

inter

Pionier e-mobilności
Znajomy ma służbowego benzynowy Q6 od 6 miesięcy i 2x wylądował na lawecie, i ciągle jakieś problemy.
Zabronili mu używać trybu SPORT, bo coś uszkadza. A tylko w tym trybie, nie działa wyłączenie silnika na światłach.
 

Darski

Q6 e-tron
1000017001.jpg
Przeczytałem i w zasadzie to taka sama sytuacja jak wczoraj zrobiłem, tylko trasa Gdańsk - Balaton, 1070km. U mnie też zajęło około 13h, od 5:10 do 18:20, jazda z żoną i dwójka dzieci, obydwa bagażniki zapakowane. Przystanków 5, jeden na luzie na obiad a ostatni tylko po to żeby mieć możliwie pełna baterie do jazdy wokół komina. Tak serio to przystanki dłuższe niz trzeba było bo to albo siku, albo lody, albo coś... No i rozkręcił mi się do 277kW. Także tego... Nie wiem czy Mercedes ma się w tym kontekście czym chwalić...
1000016988.jpg

1000017004.jpg
 

marek___

Nowy na Forum
To ja mam pytanie do wlascicieli i tych ktorzy mieli okazje jesdzic Q6.

95% auto w obecnych konfiguracjach ma zaaaplikowany pakiet Tech Plus w ramach ktorego auto dostaje zawieszenie S-Line Sport zamiast klasycznego "komfortowego".

W kilku testach trafilem na informacje, ze auto prowadzi sie swietnie i oferuje komfort, ale jedynym minusem jest wlasnie to zawieszenie S-Line sport ktore sprawia, ze przenoszone sa wszystkie nierownosci.

Jakie sa Wasze opinie? NIestty poki co nie mam opcji jazdy problej, ze wzgledu na dluzszy wyjazd.
 
Jeżeli nie mylę, to mówimy o zawieszeniu pneumatycznym - takie mam.
No to jak się jeździ zależy od tego do czego porównujesz i co oczekujesz.

Ja jeżdżę w trybie individual i zawiszenie mam ustawione delikatnie obniżone - teoretycznie sztywniejsze, bardziej precyzyjne. Jest nieźle, ale ... nie jest to (niestety) żyleta jak z BMW.

Jak wolisz bardziej miękkie, to jest tryb comfort, wtedy jest wygodniej, ale trochę bardziej buja. Z próbnych jazd - EQE Suv- bujało niemiłosiernie nawet w najtwardszym ustawieniu pneumatyki, EQE limuzyna, pomiędzy, GLC hybryda podobnie jak Q6 w sporcie, albo pomiędzy sportem a komfortem.

Dla mnie jeździ poprawnie, ale mój ideał to BMW, jednym porsche cayenne jechałem i miało podobny poziom jak BMW. Myślę że pneumatyką zyskujesz duży wachlarz dostosowania. No i jak są jakieś grube remonty itd, to podnosisz w off-road i po sprawie.
 

marek___

Nowy na Forum
Jeżeli nie mylę, to mówimy o zawieszeniu pneumatycznym - takie mam.
No to jak się jeździ zależy od tego do czego porównujesz i co oczekujesz.

Dzieki za szybka odpowiedz. NIestety to jest inne zawieszenie. Ww wersji pneumatycznej jest swietne, ale ono jest w pakiecie Tech Pro, a 95% ofert na rynku to pakiet Tech Plus tak jak na zalaczonej grafice.
 

Attachments

  • jira_20250728_232215.png
    jira_20250728_232215.png
    422,6 KB · Liczba wyświetleń: 9
Last edited:
Top