Jeżeli nie mylę, to mówimy o zawieszeniu pneumatycznym - takie mam.
No to jak się jeździ zależy od tego do czego porównujesz i co oczekujesz.
Ja jeżdżę w trybie individual i zawiszenie mam ustawione delikatnie obniżone - teoretycznie sztywniejsze, bardziej precyzyjne. Jest nieźle, ale ... nie jest to (niestety) żyleta jak z BMW.
Jak wolisz bardziej miękkie, to jest tryb comfort, wtedy jest wygodniej, ale trochę bardziej buja. Z próbnych jazd - EQE Suv- bujało niemiłosiernie nawet w najtwardszym ustawieniu pneumatyki, EQE limuzyna, pomiędzy, GLC hybryda podobnie jak Q6 w sporcie, albo pomiędzy sportem a komfortem.
Dla mnie jeździ poprawnie, ale mój ideał to BMW, jednym porsche cayenne jechałem i miało podobny poziom jak BMW. Myślę że pneumatyką zyskujesz duży wachlarz dostosowania. No i jak są jakieś grube remonty itd, to podnosisz w off-road i po sprawie.