Prędkość ładowania - czy zwolniło??

Zarek1988

Posiadacz elektryka
Zobacz u mnie. Tak miałem na gryfie w Szczecinie jakiś czas temu. Co prawda był podpięty jakiś misubishi obok i może dlatego wolniej ładowało.
 

Attachments

  • 59F0C441-E896-4D3B-AC50-04196BEB7003.jpeg
    59F0C441-E896-4D3B-AC50-04196BEB7003.jpeg
    436,5 KB · Liczba wyświetleń: 60

JareG

Pionier e-mobilności
  • większość ładowarek nie daje tyle ile miały niby dawać:
    • na 50kW pobiera się około 45-46kW,
Raz miałem 47, i chyba raz 48kW
  • na GW Portofino 90kW pobierałem max 75kW (GreenWay dodaje takie dane ale nie wsadzałem ich już w tabelkę).
Na takiej samej (pewnie to te z boosterem) miałem 75kW oczojebem, czyli wychodzi na to, że one faktycznie max te 75kW oddają
  • Moje doświadczenie jest takie, że GW nie ściemnia, a inni różnie (np. ktoś już pisał o Lotosie i 20kW)...
Ja pisałem o Niebieskim Szlaku i 11kW ładowania DC :D

Pozdrawiam
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Zobacz u mnie. Tak miałem na gryfie w Szczecinie jakiś czas temu. Co prawda był podpięty jakiś misubishi obok i może dlatego wolniej ładowało.
Zrobi sie cieplo bedzie lepiej ;)
A ten Gryf to 50kW? Bo srednia masz 44kW wiec nie tak zle.
 

gim-kg

Pionier e-mobilności
Chciałbym kiedyś spotkac się z kimś kto ma TM3 Q3 2021 z tą samą slecyfikacją na v3 i fizycznie porównać prędkości. Wiem że jest wiele zmiennych ale trzeba to jakoś porównać.
Co do YouTube. Jeśli widzisz, jak dla większości SuC ładuje z prędkościami ponad 100kW a u ciebie tylko dwa razy przez moment wskoczyło na moment powyżej 100kW a reszta ładowań jest pomiędzy 90-60kW to ja się naoglądałem czy mam coś z autem? 😳 ciężko to ocenić… dlatego porównanie konieczne! Jeśli ktoś z Was byłby w Szczecinie na ładowarce ccs Np Felczaka lub kaufland na struga podeslijcie screeny z prędkości ładowania.
Mam TM3 z Q1’21 z baterią LG ale będę dostępny dopiero od połowy kwietnia. Jak nikogo nie znajdziesz to możemy się spotkać i sprawdzić. Jestem z Kołobrzegu
 
Last edited:

Michal

Moderator
(Chodziło o to, że ten Gryf to niby 90kW)
Jak ściągniesz dane w CSV, to GreenWay pokazuje jeszcze maksymalną moc podczas danej sesji - możesz w ten sposób sprawdzić jaką miałeś max.
 

Zarek1988

Posiadacz elektryka
(Chodziło o to, że ten Gryf to niby 90kW)
Jak ściągniesz dane w CSV, to GreenWay pokazuje jeszcze maksymalną moc podczas danej sesji - możesz w ten sposób sprawdzić jaką miałeś max.
W załączniku.
 

Attachments

  • 6F198D4A-3902-456C-BB54-6BAFC9DC93CA.png
    6F198D4A-3902-456C-BB54-6BAFC9DC93CA.png
    200,7 KB · Liczba wyświetleń: 56
  • F6C0EE77-09DA-4923-83AC-1A930A2BF17E.png
    F6C0EE77-09DA-4923-83AC-1A930A2BF17E.png
    225,9 KB · Liczba wyświetleń: 60

newbe

Posiadacz elektryka
Cześć. A ja znowu z problemem. Ładuje się już któryś raz na ładowarce DC50kW i mam prędkości Max 35kW w różnych procentach naładowania baterii. Nie ważne czy mam 10% czy 70% prędkość wolna. O ile to jest darmowa ładowarka to spoko. Ale jak płace 1.80zł za kWh to zaczynam się wkurzać. Czy to po którymś z update?? Teraz jestem w Szczecinie na felczaka na darmowej miejskiej i mam 27kW 🤨 nie wiem co jest ale ładowanie z takimi prędkościami przestaje mnie bawić i ślęczenie na ładowarkach Ok 2 godziny. Macie podobne odczucia?
Pompa i dwa silniki mogą brac nawet 9 kW z mocy dostarczanej ładowarką...
 

newbe

Posiadacz elektryka
Jak już kiedyś pisałem, u mnie tez wolniej ładuje na SuC niż powinien (według mnie) ale serwis twierdzi, że wszystko jest Ok…🤦🏻‍♂️
Bateria LG, krzywa ładowania na SuC v2 oraz Ionity (po dograniu do 35°C nawigując na SuC) bardzo poprawiła: wcześnie na 26% moc już spadała poniżej 140 kW, teraz trzyma do 35%, a potem powoli spada. Przy 80% nadal powyżej 50 KW! Uważam że poprawili w dobrą stronie...
 
Top