Ładowanie w trasie/mapy/aplikacje

nyknow

Fachowiec
uuuu kolega nieprzygotowany wiedzowo widzę :)

0. dokąd jedziesz to poradzimy? auta są ładowane do 80%, na życzenie więcej ale może się zdarzyć że się nie uda
1. greenway, orlen, i miejscowe sieci w zależności od miejsca zamieszkania
2. zakładasz konto, podpinasz karte płatniczą, greenway ściąga opłaty raz w miesiącu, orlen od razu, integrator? żyjemy w czasach gdzie każda firma chce mieć o Tobie swoje informacje
3. zapłaciłeś za auto więc mają dane twojej karty płatniczej, podpinasz auto do ładowania i nic więcej Cie nie interesuje :)
4. kabel type2 do publicznych słupków AC 11kw oraz kabel do ładowania z gniazdka max 13A
5. dużo wiedzy przed Tobą do wchłonięcia, jeszcze nie wiesz czego nie wiesz :)
0. do rzeszowa
3. leasing więc nic nie zaplaciłem ale rozumiem ze na koncie tesli mogę podpiąć kartę i w sumie tyle jesli chodzi o Supercharger
4. type 2 - to jest razem z autem - kolega wyżej pisał o kablu do ładowania z gniazdka i kamper - tu pewna nieścisłość - .... jak bym się chciał naładować z publicznego słupka to muszę mieć kabel - te publiczne słupki nie mają kabla?
5.heh pewnie nie przygotowany - ale szybko chłonę ahahahahah
 

Bronek

Pionier e-mobilności
13A x 230V nie daje 3,7KW
Jak sobie dokupi Nema 32A czyli duże niebieskie kempingowe i da przejścówkę do dużej sily 32A to osiagnie z EVSE co mu dadza nawet wiecej.
Chyba juz nie dają kempingowego niebieskiego małego 1 F 16A????
Ale musi poczytać a to nie jest tu łatwe m. In przeze mnie, :)

" PUBLICZNY SŁUPEK" - jaki?? Bo bywaja rózne
Niemniej w Polsce mamy gniazdko 230V i tu obskoczysz daną od Tesli EVSE, będzie długo i wolno
Mamy gniazda : małe siły czerwone 16A i duże siły 32A też czerwone.
Jest tez bardzo mało niebieskich gniazd i też są dwa rodzaje 16A i 32A
generalnie to co może darowana z autem EVSE to tylko wziąć prądzjednej z jednej fazy do max 32A ale trzeba dokupić tzw NEM czyli to co najwieksze na zdjeciu a z tego dac przejścówkę do czerwonej duzej siły
Kabel dostaniesz do słupków bez kabla AC, taki niebieski chyba

E36B383C-9FDD-4D0C-9D3B-33ABB6069A3F.jpeg

20200609_123348.jpg
 
Last edited:

danielm

Pionier e-mobilności
0. do rzeszowa
3. leasing więc nic nie zaplaciłem ale rozumiem ze na koncie tesli mogę podpiąć kartę i w sumie tyle jesli chodzi o Supercharger
4. type 2 - to jest razem z autem - kolega wyżej pisał o kablu do ładowania z gniazdka i kamper - tu pewna nieścisłość - .... jak bym się chciał naładować z publicznego słupka to muszę mieć kabel - te publiczne słupki nie mają kabla?
5.heh pewnie nie przygotowany - ale szybko chłonę ahahahahah
to jak Ci naładują do 100% to spokojnie dojedziesz chyba że będziesz szaleć. w okolicy Stalowej Woli masz dwie ładowarki Greenwaya. Możnaby tez pojechać przez Radom i wypróbować ich Supercharger, no i przed Rzeszowem też masz Supercharger oczywiście o który bym zahaczył dla samego wypróbowania jak się ładuje :)
ad3 tak, wejdź na konto i sprawdz bo pewnie są jakieś dane firmy leasingowej to podepniesz swoją kartę i tyle
ad4. kabel type2 jest do słupków publicznych które mają tylko AC, one w większości przypadków nie mają kabla, tam podpinasz swój. ładowarki DC które mogą ładować AC w większości przypadków mają swój kabel type2.
kamperowej końcówki już tesla nie daje do ładowania z gniazdka. można dokupić końcówkę, przerobić gniazdko na kamperowe i ładować się pełnym 16A, zawsze to kilka godzin mniej ładowania ale nie wiem czy jest sens.
 

danielm

Pionier e-mobilności
Jak sobie dokupi Nema 32A czyli duże niebieskie kempingowe i da przejścówkę do dużej sily 32A to osiagnie z EVSE co mu dadza nawet wiecej.
Chyba juz nie dają kempingowego niebieskiego małego 1 F 16A????
Ale musi poczytać a to nie jest tu łatwe m. In przeze mnie, :)
no jak dokupi, ma takie gniazdko i takie przyłącze to oczywiście że można ale mówimy o standardowych sytuacjach. Jak ktoś ma nietypowe to wszystko się da ale to dodatkowe koszty
 

nyknow

Fachowiec
to moze jeszcze dla pewności: co to jest słupek publiczny? :) hahahah rozumiem, ze nie jest to GW (bo tam są kable) tylko jakiś słupek gdzie mozna się pewnie za free podpiąć?
Ładowarki DC rozumiem ze mają kabel do ładowania DC - ale z tego co piszesz też mają AC?
 

Adi

Zadomawiam się
generalnie to co może darowana z autem EVSE to tylko wziąć prądzjednej z jednej fazy do max 32A ale trzeba dokupić tzw NEM czyli to co najwieksze na zdjeciu a z tego dac przejścówkę do czerwonej duzej siły
Kabel dostaniesz do słupków bez kabla AC, taki niebieski chyba

View attachment 4235
View attachment 4234

A nie jest przypadkiem tak, że to nowe EVSE w Teslach jest jednofazowe - przejściówka na dużą siłę da 32A ale z jednej fazy?

Aaa ok widzę właśnie to napisałeś, że z jedne fazy
 

Bronek

Pionier e-mobilności
A nie jest przypadkiem tak, że to nowe EVSE w Teslach jest jednofazowe - przejściówka na dużą siłę da 32A ale z jednej fazy?
A co pisałem?? Jest 1 faza do 32A
Cytuje siebie
generalnie to co może darowana z autem EVSE to tylko wziąć prądzjednej z jednej fazy do max 32A
 

danielm

Pionier e-mobilności
to moze jeszcze dla pewności: co to jest słupek publiczny? :) hahahah rozumiem, ze nie jest to GW (bo tam są kable) tylko jakiś słupek gdzie mozna się pewnie za free podpiąć?
Ładowarki DC rozumiem ze mają kabel do ładowania DC - ale z tego co piszesz też mają AC?
publiczne czyli wszystko to czego nie masz w domu :) słupek AC przeważnie nie ma kabla, ładowarki DC z reguły umożliwiają również ładowanie AC choć powoli się od tego odchodzi, takie prawie zawsze mają kabel AC czyli type2
GW również posiada słupki AC na przykład w IKEA, i one kabli nie mają.
 
Top