krzyss
Pionier e-mobilności
Przejechałem wczoraj, 1316km, czas z ładowaniami 14h55minut.
Ilosc "phantomowych" hamowań na trasie Triest - Warszawa powyzej 15. Dziwne hamowania tesli sa nie tylko na autopilocie, a również na tempomacie. Dwa takie hamowania spowodowały że wszystko spadło z tylnej kanapy, jedno doprowadziło jadącego za mną do okazania mi wulgarnych znaków.
Stwierdzam iż jest zdecydowanie gorzej niż jeszcze 3 miesiące temu z tym hamowaniem.
Umówiłem się na serwis w Warszawie z szybami przednimi, ich otwarcie w trasie powoduje gwizdanie wiatru, jest to irytujące. I kalibracja pomaga na kilka godzin, po ponownym otwarciu znów szumi.
Lubie to auto, ale nie jest ono pozbawione wad. A zasiegi 400-500km mozna sobie w buty wsadzic. Kolejki na SuC są normą, na 4 ładowania w trasie, na 2 ładowarkach miałem spowolnione ładowanie bo dużo aut się ładowało, ostatnie ładowanie miałem w Katowicach gdzie naładować się chciało 5 tesli (a słupki są 4 i współdzielone)... więc zamiast ładować się około 30-35minut, ładowałem się ponad godzinę, jechałem do Warszawy. Do domu mam 303km z Katowic, naładowałęm sie na SuC do 94%, i do domu zjechałem mając 2% baterii po 3h:10minutach, jadąc bez przerw. A całą drogę tesla mi przypominała żebym nie przekraczał 125km/h.
Podsumowanie trasy i kilka przebitek jak się ładuje TM3LR z baterią panasonic 75kWh na SuC V3 250kW
Pierwszy raz udało mi się użyć złącza camping blue 16A, w hotelu we Włoszech za 15€ mogłem się naładować
Pani powiedziała że przez ostatnie 8 lat, jestem drugą ładującą się osobą
Ilosc "phantomowych" hamowań na trasie Triest - Warszawa powyzej 15. Dziwne hamowania tesli sa nie tylko na autopilocie, a również na tempomacie. Dwa takie hamowania spowodowały że wszystko spadło z tylnej kanapy, jedno doprowadziło jadącego za mną do okazania mi wulgarnych znaków.
Stwierdzam iż jest zdecydowanie gorzej niż jeszcze 3 miesiące temu z tym hamowaniem.
Umówiłem się na serwis w Warszawie z szybami przednimi, ich otwarcie w trasie powoduje gwizdanie wiatru, jest to irytujące. I kalibracja pomaga na kilka godzin, po ponownym otwarciu znów szumi.
Lubie to auto, ale nie jest ono pozbawione wad. A zasiegi 400-500km mozna sobie w buty wsadzic. Kolejki na SuC są normą, na 4 ładowania w trasie, na 2 ładowarkach miałem spowolnione ładowanie bo dużo aut się ładowało, ostatnie ładowanie miałem w Katowicach gdzie naładować się chciało 5 tesli (a słupki są 4 i współdzielone)... więc zamiast ładować się około 30-35minut, ładowałem się ponad godzinę, jechałem do Warszawy. Do domu mam 303km z Katowic, naładowałęm sie na SuC do 94%, i do domu zjechałem mając 2% baterii po 3h:10minutach, jadąc bez przerw. A całą drogę tesla mi przypominała żebym nie przekraczał 125km/h.
Podsumowanie trasy i kilka przebitek jak się ładuje TM3LR z baterią panasonic 75kWh na SuC V3 250kW
Pierwszy raz udało mi się użyć złącza camping blue 16A, w hotelu we Włoszech za 15€ mogłem się naładować
Pani powiedziała że przez ostatnie 8 lat, jestem drugą ładującą się osobą