Jakie EVSE / Wallbox dla TM3?

nyknow

Fachowiec
ja podłączyłem sam, 3 fazy zero i uziemienie, przy czym fazy bez znaczenia kolejność bo to nie jest silnik.
jeśli masz jakiekolwiek pojęcie o prądzie, wiesz czym różni się faza od zera, potrafisz obsługiwać śrubokręt i nóż do kabla to sobie poradzisz.
Nie No sam nie dam rady (nie znam się) - trzeba kabel pociągnąć ze skrzynki do miejsca docelowego itd raczej byłaby masakra jak ja bym się za to zabrał ;) - za tydzień odbieram auto ale na razie planuje ładować z normalnego gniazdka bo i tak malo będę jeździł i zobaczę jak to jest (chociaż wallbox już zakupiony)

Jac3k

Posiadacz elektryka
Ja za taki montaż płaciłem 500, elektryk z okolicy. Skrzynkę główną mam 30 cm od wiaty. Elektryk wpiął się i pociągnął kabel ze skrzynki. Materiał też był w tej cenie. Nie robiłem przy tym nic samodzielnie poza podłączeniem do Wifi.

Attachments

• 237B80AB-F15F-41BF-83B0-7C9762359BC1.jpeg
    237B80AB-F15F-41BF-83B0-7C9762359BC1.jpeg
    3,9 MB · Liczba wyświetleń: 148

Ciechan

Fachowiec
pomóżcie proszę dobrać coś do domku - będę miał podciągniętą siłę w garażu i maks ile wyciągnę przydziału mocy.
Auto to T3SR+ z 2021 roku (chińska produkcja) na LifePo, zdjęcie "ładowarki" załączam.

Oczywistym wyborem wydaje się ładowarka Tesli, ale chciałbym pomyśleć też o czymś mobilnym.
Gniazdka siłowe pewnie będę miał5p te czerwone.

Czy wykorzystując tę "ładowarkę" fabryczną, mogę do niej dokupić końcówkę siłową niebieską 3p za te niecałe 400 zł i przejściówkę 3p-5p (na tę czerwoną) za 100 zł i po podpięciu tego do siły będę miał w miarę szybkie ładowanie? 7.6kw? czy 11kw? https://share.icloud.com/photos/0e3nR9Hc_Nth4uK6XilldRg1A

Bronek

Pionier e-mobilności
7 kW 1 faza na Evse od tesli po dokupiwniu dużego niebieskiego
Bez sensu majac 3 fazy wchodzic w to rozwiązanie.
Lepiej uzbierać oi poszukać ( wg mnie niemal wsio rybka jaka 3 fazy minimum po 16A
Piszesz, że bedziesz mial czerwona siłę
pamietaj, że są dwie 16A i 32A

Ciechan

Fachowiec