Jaki wallbox do PV + ograniczenie mocy ?

J123

Zadomawiam się
Obawiam się, że kupując elementy bezpośrednio u naszych dalekowschodnich braci to raczej mało który będzie miał deklarację zgodności UE.
Dlatego najlepiej zakupić u krajowego sprzedawcy bo jest wtedy jasno określona odpowiedzialność za produkt.
Widziałem w internecie typ B za 399 PLN.

SylB

Fachowiec
Każdy sprawny elektryk co robi w tym temacie, go pewnie ma? Inaczej horror dla każdej ze stron.
U nas wyglada to tak że przed wyłączeniem, rozplombowaniem i wymianą. Dzwoni, podaję co chce zrobić i nr uprawnienia i kwita.
Operator na ogół prosi aby zerwaną plombę zostawić w skrzynce. Konkretnie i szybko. Do rachunku doIiczą ok 40zł za plombę i wystawią fakturę na X razy na ok 50 zł za każdy kW podniesienia.
Po zapłacie wystawiają kwit.
Ważne by zawiadomić sprzedawcę o tym fakcie U mnie to Energa dwojga imion Operator i Dystrybucja
Właśnie studiuję, cennik Taurona.
Samo podniesienie mocy, (w przypadku podłączenia do istniejącej sieci) to jakieś 8,13 zł +VAT za 1kW
W taryfie G nie ma opłat za moc.

Jaki Wallbox polecacie do własnego garażu z zabezpieczeniem, bajerami do sterowania i ograniczeniem mocy ?

Jaceq

Pionier e-mobilności
Zgłębiając temat ekonomicznego ładowania auta w połączeniu z instalacją fotowoltaiczną natknąłem się na brytyjskie rozwiązanie Zappi. Wspominane tutaj przez @Sierek. Z tego co piszą może odczytywać bieżące zużycie i dopasowywać do niego ładowanie auta. Mają własne mierniki prądu, zapinane na przewód, więc powinny działać na dowolnej instalacji PV. Brzmi to tak pięknie, że aż nabieram podejrzeń.. Strona Zappi